Gurur Benim Neyime

1.6K 38 1
                                    

Havaalanına iniş yapıyodu uçak. Gelmiştik. Babam eve bizim gidiceğimizi söylemişti ama karşımda eldoyu görmemle şaşırmıştım. Babam"sizi eve bıraksın,biz evde yokuz bu akşam"diyip anneme bakmış ve yaramazca gülümsemişti. Bu bakışı sevmiyodum. Kollarımdaki serum morlukları ve jilet izleri yüzünden hırkamın kollarını aşağıya indirdim. Ablamla eldonun abisi arkaya geçtiği için öne oturmak zorundaydım. Eldo da sürücü tarafına geçmiş bana bakıyodu. Mavilerine bakmadım,özlemiştim ama bakamadım. Kafamı eğdim ve saçlarımı açtım. Uçlarındaki kırıkları ikiye ayırmaya başladım. Araba çalışmıştı. Portakal kokusu burnuma gelirken iç çekmiştim. Radyo yerine telefonumun kablosunu arabaya bağladım ve telefonumdan kolpa-gurur benim neyime açtım. Biliyodum bu şarkıyı. Beni anlatıyodu sanki.Gururunu ezip geçen küçük kız ne kadar acı çekiyodu oysa. Ağladığımı farkedip hemen hırkamın kollarına gözlerimi sildim. Camdan dışarıyı izliyodum. Sadece ablamların gülüşü ve şarkının sesi vardı. Ağzımdan hıçkırık kaçtığında araba fren yaptı. Ani frenle başımı hemen eldoya çevirdim. Bi eliyle Yumruğunu sıkmış,bi eliyle saçlarını çekiştiriyodu. Aşık olduğum saçlarını. Eve geldiğimizi anladım. Kapımı açıp indim ve valizimi aldım. Kapının önüne koyduğumda ablam"ben içeri koyarım yanına git"dedi ve eldoyu gösterdi. Başımı sallayıp yanına gittim.
"Biraz konuşabilir miyiz?" Dediğimde kafasını kaldırdı ve arabadan indi.
Telefonumu açıp mesajı gösterdim. Ağlamaya başlamıştım, hadi ama ağlamıycam dedim o kadar daha saniyesinde başlamıştım, ne zırlak bişey olmuştum.
Ama ağlamak kötü bişey değildi. Belki de güçlü olduğumdan yoruldum ve artık ağlamam gerekiyodu.
Hiçbişey diyemedi,sokak lambalarının aydınlattığı kadar görebiliyodum mavilerini,acıyla bakıyodu bana, acıyodu. Ben acınıcak haldemiydim ki ? Mesaj doğrumuydu.
"Ara verelim,bi süre görüşmeyelim"dedim.
"Olmaz,sensiz yapamam"diye cevap verdi. Sesi titriyodu.
"Hoşçakal"diyip dudağına minik bi buse kondurdum. Ağlamam daha da şiddetlenmişken kulaklarımda "gurur benim neyime"diye şarkı çalıyodu sanki. Tam eve gitmek için karşıya geçicektim ama hızla gelen arabayı fark etmemiştim. Ağlamaktan buğulanmış gözlerim yavaş yavaş kararmıştı. Duyduğum tek şey fren sesi ve eldonun "meleğim" diye mırıldanışıydı..

HERŞEYİNLE HERŞEYİM OLUR MUSUN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin