Türkiye

1.8K 43 0
                                    

Eve geri dönmek için ıssız caddeden geçiyodum. Sahile gidip biraz hava almıştım. Eve dönüyodum ve yollar korkunçtu. Karanlık ve sessiz,her zaman korktuğum iki şeydi bu. Ağladığımı farkedip adımlarımı hızlandırdım. Acaba eldo farketti mi beni ? Ya da yeni kızını alıp bi otel odası mı seçti kendine ? Bilemiyorum. Canım yanıyo,koyuyo abi. Kokusu doluyo ciğerime,sesi itse,kokusu çekiyo.

Eve yaklaştığımı anladığım için ceplerimde anahtarı aramaya çalışıyodum ki buldum. Ama gerek kalmadı ablam açtı kapıyo ve "nirdisin sin,sini bikliyiriz" diye bağırdı. Ama umrumda değildi. Valizleri gördüğümde etrafa noluyo amına koyim bakışlarımı attım.
Annem:"Bayram olduğu için bir haftalığına Türkiye'ye gitmek zorundayız.
İşte buna sevinmiştim. Koşarak odama çıkıp bi kaç parça şey koydum. Ama valiz ağzına kadar dolmuştu ve gardropta sadece kazaklarım vardı.Seviniyodum. Çünkü kuzenlerimi özlemiştim, hele ki berfu. Kız kardeşimden farksızdı. Bi tek o kuzenimle iyi anlaşıyodum zaten. Umarım görürdüm.

Havaalanındaydık. Şuan Türkiyede bulunmaktayız.Eldo aklımdan çıkmıyodu. Arıyodu ama açmamıştım, sonra da telefonumu tamamen kapatmıştım. Ablamı aradığında uyuyo demesini söylemiştim, o da anlamıştı bişeyler olduğunu ama sormaya korkuyodu.

Sonunda babaannemin malikanesindeydik. Saray yavrusu villaya girdiğimizde hiç şarşırmamıştım. Esra erol açıktı. Babaannemle hasret giderdikten sonra bende esrayı izlemeye başladım. Sonum orası zaten.Adamın biri türkü söylüyodu. Babaannem de burdan alkış yapıyodu. Aileye bak. Mütüş,sülalecek dengesiziz olum biz.

Samanyolunu açtım. Beşinci boyut vardı, en sevdiyim dizi. Az da olsa eldo aklımdan çıkıyodu,kız otobüse binmiş izmire gidiyodu,nerden anladın derseniz,otobüsün üstünde izmir yazıyodu pua çok zekiyim.
Babannemin "allaha emanet"demesi üzerine gülme krizlerine girdim. Kadın televizyonu yaşıyo resmen,dedemden çok seviyodur eminim. Berfunun"dideeaaaeeemm" diye bağırmasından sonra gülmemi sonraya saklayıp koşarak merdivenlerden indim. Allahım berfu gelmiş. Öz kardeşşşşşş. Öküz sarılışının ardından bff işaretini de yapmıştık 👉👈 cnm biz. Bff demişken elinayla sürekli konuşuyoduk, dönelim buluşacağım bffmle.

Berfuya herşeyi anlattıktan sonra ağzını sonuna kadar açmış mal mal bana bakıyodu. Çenesine vurduktan sonra kendine geldi. Kesin şoktaydı. Sonra gülmeye başladı. Neye güldüğünü sorduğumda "senin o eteksiz göte olan bakışını merak ediyorum kuzi" dedi. Bende anırmaya başlayınca koro halinde hönkürdük.

Buradaki odamda berfuyu da ikna ederek bizde kalıyo aşqıw yatıyoduk. Tabi ki ben yatakta,o yerde yatıyodu. Sormaya korkuyodu çünkü bi kere yatakta yatıcam diye bağırmıştı ve benden bi güzel dayak yemişti. Ağlayınca yatırmak zorunda kaldım ama sabah o uyanmadan kalkıp buzlu suyu dökerek uyandırmıştım. O gün bu gündür yatak adını ağzına almamıştır. İyi oldu. LİTTLE BİTCH seni.
Neyse güzel bi uyku beni bekliyorr..

HERŞEYİNLE HERŞEYİM OLUR MUSUN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin