BaekhyunKucağımda yatan Lay'in saçlarını okşarken günlerimin neden bu kadar dram dolu geçtiğini düşünüyordum. Tam mutlu olduk derken hayat orta parmağını çıkarıp yere çakılışımızı zevkle izliyordu sanki. Amına koyduğumun hayatı bir rahat bırak bizi.
Psikoloji falan da kalmamıştı artık. O günden sonra, Kai iyice ruhsuz olmuş gibiydi. Lay desen, daha az gülüyor, daha çok somurtuyordu. Chen de herkes mutsuz diye depresyona girmişti. Mutlu olan bir Tao, bir de yavşak Sehun vardı. Hadi bizim şerefsiz Sehun hep aynıydı da bu şerefsiz Tao niye bu kadar mutluydu ona anlam veremiyordum işte. Onu da bir ara kenara çekip konuşmalıydım.
Bakışlarım tekli koltukta oturmuş, tavanı izleyen Kai'yi bulduğunda sıkıntılı bir nefes verdim. Benim minik ayıcığımı çok kötü üzmüştü şerefsiz Matematikçi. Artık onu da sevmiyordum. Kardeşlerimi üzen herkes düşmanımdı...
"Bahçede hıçkıra hıçkıra ağlarken beni takmadan geçip gitti yanımdan. Öylece arkasından bakarken kalbimi de sikip attı sanki. Ama en çok ne koydu biliyor musunuz? Arkasına bir kere bile bakmaması. Bu amına koyduğumun kalbi cayır cayır yanarken onun bir kez olsun dönüp bakmaması en çok koydu bana. Böyle aşkın ızdırabını sikeyim ben. Ondan vazgeçemeyen kalbimi de sikeyim. Herkesi sikeyim. Hayatı sikeyim. Do Kyungsoo seni de sikeyim." diyerek Kai aynı cümleleri tekrar dile getirdiğinde Sehun, üzgünce bir nefes vererek elindeki pudingi Kai'ye doğru uzatmıştı.
"Sen seversin al ye, minik ayıcık." dediğinde Kai dolu gözlerle ona bakmış, ardından başını olumsuzca sallamıştı. Sehun da anlayışla kafasını sallayıp pudingi masanın üzerine bıraktığında onun da bu duruma oldukça üzüldüğünü görebiliyordum.
"Dudak büzerek hepsinin üzerinde göz gezdirdiğimde sıkıntılı bir nefes vermiştim. Ben, eski arkadaşlarımı geri istiyordum. Asla susmayıp beynimi sikmelerine bile razıydım. Yeter ki böyle ölüm sessizliğinde olmasınlar.
Bir süre daha aynı şekilde durduğumuzda, Candy Crush oynamak amacıyla Lay'i rahatsız etmeden telefonu cebimden çıkarmıştım ki bildirim geldi. Diğerlerinin telefonu da aynı anda titrediğinde ekranı açıp bildirime baktım.
Ne? Kris hoca grup mu kurmuştu?
Yüzümdeki tebessümle yazdığı mesajı okurken duygulanmadan edememiştim. Canım hocam, her ne yaşanırsa yaşansın hep bizi mutlu etmeye çalışıyordu. Onun hakkını nasıl ödeyebilirdik ki?
Aslan Kris Hocam sizi "Wassup Guys😎" grubuna ekledi.
Aslan Kris Hocam, Yeşil ZikTao'yu ekledi.
Aslan Kris Hocam, Kara göt Jongin'i ekledi.
Aslan Kris Hocam, Amk Çinlisi'ni gruba ekledi.
Aslan Kris Hocam, Saksafon Chen'i ekledi.
Aslan Kris Hocam, Pezevenk Sehun'u ekledi.
Aslan Kris Hocam, Şerefsiz Edebiyatçı ve +3 diğer kişiyi gruba ekledi.
Aslan Kris Hocam: Çocuklar, merhaba :)
Son yaşananlar dolayısıyla çok yıprandığınızı ve iletişim kurmak isteyebileceğinizi düşünerek bu grubu kurmaya karar verdim. Sizler benim için gerçekten çok değerli öğrencilersiniz ve hiçbir şekilde bir zarar görmenizi istemem. Aramızda ne yaşanırsa yaşansın size olan sevgim asla değişmeyecek. Diğer öğretmen arkadaşlarımın da benim gibi düşündüğünü tahmin ederek hepinizi ekledim. Umarım bir sıkıntı olmaz? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck you, Teacher! (Chanbaek)
Fanfic12/A Me: Siktiğimin yoda kılıklı pezevengi 31 vermiş bana sınavdan. ULAN OROSPU ÇOCUĞU 31 NE LAN 31 NE!? Ne mesajı vermeye çalışıyor bu puşt bana? .... Me: Ne? Amk Çinlisi...