I'm happy

3.3K 237 1.3K
                                    











        Baekhyun


     "O haliniz, gece rüyalarıma giriyor. Her gece çığlık atarak uyanıyorum uykularımdan. Sizin yüzünüzden psikolojim bozuldu. Amınıza koyayım! Küçük ayının psikolojisi bozuldu diye haberlere bile çıktım!"

Kai'nin bir haftadır asla bitmek bilmeyen isyanlarından yine birini dinlerken kantinden aldığım çikolatalı danottenin dibini sıyırmakla meşguldüm. Elimde tuttuğum nefis şey şu an bana göre Kai'den daha önemliydi. Zaten şerefsiz, hep aynı şeyleri söylediği için de ezberlemiştim cümleleri. İyi ki canlı porno izlemişti amına koyayım...

Tamam, ben de o hallerini görünce kötü olmuştum ama bu kadar da abartmamıştım. Sonuçta pornoda gördüğümüz şeylerdi. Tek fark, kuzenimin arkadaşımı sikiyor olmasıydı sanırım. Bunda da abartılacak bir şey yoktu...  Ya da vardı bilemiyorum. Ulan, bu gözler neler görmüş... Ağlayacağım...
        

Chen'e bakıp tıch diye bir ses çıkardığımda halimize göz devirmişti. "Sanki siz yapmıyorsunuz amına koyayım..." Biz yapıyoruz da ulu orta yapmıyoruz, şerefsiz. Zaten Chanyeol'un pipisini görenin psikolojisi bozulurdu ehehehe.

Telefonundan gözlerini ayıran Sehun da kıkırdamaya başladığında yine bir hinlik yapacağını anlamıştım. "Kanki iyi tarafından bak. Az önce senin sayende biri kendi kimliğini kabul etti. Aramıza hoş geldin küçük ayı!" diye Kai'ye bakıp kahkaha attığında Kai de göz devirerek ona orta parmak çekmişti. "Hamsi Sehun!"

         
Ulan...

Kahkaha atarak atışan ikiliyi izlerken Lay'in "Geliyor, gönlümün efendisi..." diye mırıldanmasıyla bakışlarımız baktığı yere döndü. Hocalar bu tarafa doğru geliyordu. Ah Chanyeol, sırık fasulyem...

  
Bize gülümseyip yine karşımızdaki masaya oturduklarında biz de hülyalı hülyalı onları izlemeye başlamıştık. Amına koyduğumun oğlu, yine çok yakışıklıydı. Üstüne bir bakış attığımda giydiği ceketi de ondan almayı aklıma not ettim. Bana da çok yakışırdı. Hem zaten onun malı benim malım, benim malım yine benim malımdı ehehehe.

Kıkırdayarak bakışlarımı tekrar danotteme çevirdiğimde dibini yalamak için dilimi kutunun içine daldırıp her yeri güzelce temizledim. Imm, buna bayılıyordum! Tadı çok güzeldi...

    
Her yerini iyice temizledikten sonra çikolata kalmayan kutuya hüzünlü bir bakış atarak masaya koyduğumda ağzımın kenarında kalanları da dilimle yalamıştım. Niye hemen bitiyordu ki sanki? Eğer ben, bunun üreticisi olsam yoğurt kutusuna koyardım danotteleri. Hem öyle daha doyurucu olurdu.

Tao koluma vurarak danottemle aşk dolu bakışmamı kestiğinde sinirle ona döndüm. "Şerefsiz, sen de iyi alıştın şiddete! Bir daha seni Kurtlar Vadisi'ni izlerken görürsem sıçarım ağzına!" diye sinirle tısladığımda bana orta parmak çekmişti.

"Kıtlıktan çıkmış gibi kutunun içine sokmuşsun kafanı. Millet sana bakıyor, rezil orospu çocuğu! İyilik yapmak da suç olmuş, vay amına koyayım..." diye son cümlelerini kendi kendine mırıldanırken göz devirmiştim. Bana ne milletten? Bakmasınlar o zaman. Kimse için keyfimi bozamam.

Etrafa dönüp bana bakarak kıkırdayan birkaç kişiye dil çıkardığımda şaşkınca bana bakmışlar, ben de keyifle arkama yaslanmıştım. 1 hafta sonra da kurtuluyordum bu cehennemden. Çekirge sürüsünün yüzünü bir daha görmeyecektim.

Bu düşüncelerle gülümseyip Chanyeol'a bir bakış attığımda bana sinirle bakıp telefonuna hızlıca bir şeyler yazmıştı. Yine ne oldu? Hepimizin telefonuna aynı anda gelen bildirimle cebimizden çıkardığımızda ekrana bakan Lay, kıkırdayarak "Kolla götünü Baek." diye mırıldanmıştı.

Fuck you, Teacher! (Chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin