(M)iracle

5.8K 241 867
                                    









Baekhyun


-SMUT 🔞

Evin içine giriş yaptığımızda Chanyeol ayağıyla kapıyı kapatmış, ardından merdivenleri sakince çıkmaya başlamıştı. Ben de dudaklarımı boynuna indirerek öpücüklerimi bırakmaya başladığımda burnuma buram buram gelen kokusuyla sarhoş olmuş gibiydim.

Birazdan sevişeceğim bu adamla, seks kuralım da resmi olarak tarihe karışacaktı. Ama bunu hak etmiştim. Hiçbir zaman büyük konuşmamak gerekiyordu. Çünkü Chanyeol bana çok güzel bir şekilde yalatmıştı sözlerimi. Kader de işte böyle göt olursun, Byun Baekhyun diyerek kapak yapmıştı bana. Şerefsiz kader...


Sırtım yumuşak bir şeye değince yatak odasına geldiğimizi anlayarak gülümsedim. Başlıyoruz demek ha?

Chanyeol, boynuma bir öpücük kondurup yatakta dizleri üstünde doğrulduğunda üstündeki gömleğin düğmelerini gözlerimin içine bakarak tek tek açmaya başlamıştı. Karşımda bana göz kırpan esmer tenle dudaklarımı yaladığımda Chanyeol gömleğini tamamen üstünden sıyırıp geriye doğru fırlattı. Ellerini tam kemerinin üzerine getirmişti ki onu durdurdum. Sıra bendeydi.

Chanyeol'a göre daha zarif olan ellerimle kemerinin tokasını açıp üstünden çekip çıkardığımda yataktan aşağı atmıştım. Zeminden çıkan tok ses yüzümde memnun bir ifade oluştururken pantolonunun düğmesiyle de fermuarını da açıp sıyırmıştım üstünden. Chanyeol da bana yardım ederek pantolonunu tamamen çıkardığında karşımdaki manzara çok hoştu.

Yarı çıplak bir şekilde bana kararmış gözlerle bakan Chanyeol, beni günaha teşvik ederken şartları eşitlemek adına ben de kıyafetlerimi üstümden çıkarıp onun gibi yarı çıplak kalmıştım. Beni, dudaklarını dişleyerek süzen Chanyeol'un gözü alt taraflarıma takılınca elini uzatarak penisimi avucunun içine almıştı. Siktir...

Bu hareketiyle inleyip kendimi eline doğru ittirmeye başladığımda yüzünde tehlikeli bir sırıtış oluşmuş, ardından beni iterek tamamen yatağa uzanmamı sağlamıştı. Üstüme çıkarak dudaklarıma eğilip bir öpücük kondurduğunda fısıldamıştı. "65 gün 3 saat 42 dakika."

Bu da ne demekti?

Anlamazca yüzüne bakmaya başlarken kulağıma eğilip "Senin tadını alamadığım, tenini ellerimle keşfedemediğim, tek beden olamayışımızın üzerinden geçen süre. Seni çok özledim, bebeğim. Hem seni, hem bedenini..." dediğinde ellerimi saçlarına çıkararak tutamlarla oynamıştım. Şapşal, son sevişmemizin üzerinden ne kadar zaman geçtiğinin hesabını bile yapmış.

Kıkırdayarak "Artık 43 dakika oldu." dediğimde o da gülümseyip "O zaman daha fazla zaman kaybetmeyelim." demişti.

Tekrar dudaklarıma kapanıp bu sefer daha sert öpmeye başladığında ona tutkulu bir şekilde karşılık vermeye başlamıştım. Kalın dudaklarını dişlerimle ezerken o da dilimi emmekle meşguldü. Bts'in kulisindeyken içtiğim çilekli sütün tadını almış olmalıydı. Teşekkür ederim, Jungkook.

Bir süre daha dudaklarımı vakumlayıp hedefini köprücük kemiklerime yönlendirirken diliyle üstünden geçip tenimi dişliyordu. Amına koyayım ya, annemler oluşacak olan morluğu fark etmezdi umarım. Oğullarının gay olmaları haricinde bir erkeğe kendini vakumlatmaları onlara da büyük şok olur ehehehe.

Düşüncelerimle gülümseyip bakışlarımı tavana çıkardığımda gördüğüm şeyle gözlerim büyüdü. Siktir... Gerçek miydi bu?

"C-Chanyeol?" diye mırıldandığımda Chanyeol, başını gömdüğü yerden kaldırıp telaşla yüzüme bakmıştı. "Canını mı yaktım bebeğim?"

Fuck you, Teacher! (Chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin