[8.1]

193 30 17
                                    


Saate baktı, gelmesine biraz daha var muhtemelen diye düşündü. ''Yemek siparişini vermek için henüz erken'' dedi kendi kendine. İşten çıktıktan sonra bir şeyler atıştırmıştı ama Yuta toplantıdan dönünce onunla beraber yemek istiyordu. Oyalanmak için tabletini aldı odasına gidip. Çıkacaktı ki gözü Taeyong'un ona hediye ettiği tabloya takıldı. Bir süredir oradaydı ama sanki bugün bir değişiklik var gibiydi bu tabloda. Mark tableti çalışma masasının üzerine bırakıp tablonun yakınına geldi. Tam karşısında dikilmiş her bir ayrıntısını süzüyordu. Uzunca bir süre tabloyu inceledikten sonra kararını vermişti, bu çizimde kesinlikle bir değişme vardı. Bu mümkün değildi ama belki bir illüzyon olabilir diye düşündü Mark.

Mark: Daha önce tek kişiyi bile zar zor görebiliyordum. Şimdi iki kişi olduklarına emin gibiyim.

İlginçti. Taeyong'un o zaman söylediklerini düşündü. Tablonun ne anlattığını özellikle söylememişti. Zamanla çözebileceğini söylemesi çizimlerin değişmiş olma ihtimalini artıran bir şey değil miydi? Mark onunla konuşmaya karar verdi, sonuçta anladığı bir şey olursa gelebileceğini söylemişti Taeyong. Telefonunu ve anahtarını aldıktan sonra evden çıktı ve karşı dairenin kapısını çaldı Mark. Güzel bir gülümsemeyle kapıyı açtı Taeyong ve henüz Mark hiçbir şey söylememişken onu içeri davet etti. Sanki daha önceden geleceğini biliyormuş gibiydi.

Taeyong: Otursana Mark. Bir şeyler içer misin? Ya da aç mısın?

Mark: Hayır hyung teşekkürler. Sadece seninle konuşmak istediğim bir şey var.

Taeyong: Yine de ayakta konuşmayacağız değil mi? Oturalım hadi.

Salon kısmına geçip karşılıklı olarak koltuklara oturdular. Mark öksürüp sesini temizledikten sonra lafa girdi.

Mark: Az önce bir şey fark ettim ve bunu sana sormam gerektiğini düşündüm. Bana hediye ettiğin tablo hakkında..

Taeyong: Ah, onun için geldin demek. Anladığın bir şey mi var?

Mark: Belki komik olduğunu ya da delirmiş olduğumu falan düşüneceksin ama çizimlerin değiştiğini söylesem.

Taeyong kıkırdadı.

Taeyong: Gerçekten mi?

Mark: İnandırıcı değil bi-

Taeyong: Düşündüğümden hızlı ilerliyor.

Mark'ın gözleri kocaman açıldı.

Mark: Ne?

Taeyong: Sıradan bir tablo olduğunu mu düşünüyordun Mark?

Mark: Yani, illüzyon falan mı var? Ya da onun gibi bir şey? Farklı bir teknik mi?

Taeyong: Bunları sana şuan söyleyemem Mark. Zamanı geldiğinde zaten farkına varacaksın, ben sadece sana ipucu veriyorum.

Mark'ın iyice kafası karışmıştı. Taeyong'un tam olarak ne kastettiğini anlayamamıştı, zaten anlaması zordu da.

Mark: Ne demek istiyorsun hyung?

Taeyong: Tabloyu takip etmeye devam et Mark. Yeni şeyleri gördükçe anlaman kolaylaşacak. Ve bunu kendin çözmen gerekiyor, ona bir şey söyleme.

Mark: Yuta hyung'a mı? Ama neden?

Taeyong: Gerçekten bilmiyor musun?

Mark meraklı gözlerle ona baktı.

Taeyong: Onunla da ilgili olabileceğini..

Yuta'yla da ilgili? Öyleyse ikimizle ilgili bir şey mi diye düşündü Mark. Daha net cevaplar almak istiyordu ama Taeyong bunu söylememekte kararlı görünüyordu. Ayrıca söylese bile sonunun nasıl bir noktaya ulaşacağını bilmiyordu. Tam da bu noktada Mark geri adım atmaya ve daha fazla soru sormamaya karar verdi. Madem tablo ona bir şekilde yol gösterecekti, o da sabırla onu takip ederdi öyleyse. Sadece Taeyong'un tüm bu olanlarla ne alakası olabilirdi ki? Bunu düşünmeden edemedi.

Mark: Pekala hyung, kesinlikle kendim çözeceğim. Son bir sorum var.

Taeyong: Benimle ne ilgisi olduğunu mu soracaksın?

Mark evet anlamında kafasını salladı.

Taeyong: Ödediğim bir borç diyelim mi? Bir şeyin karşılığını vermeye çalışıyorum sadece.

Aldığı cevap Mark'ı çözmekten ziyade daha çok karıştırmıştı. Yuta'yla Taeyong arasındaki bir mesele miydi? Ve belki geçmişten bir şeydi? Hiçbir şey bilmiyordu ama bir şekilde çözecekti. Çözmek istiyordu çünkü hiçbir şey bilmese dahi Yuta'yla da ilgili olduğunu öğrenmişti. Bu çözmeye çalışması için yeterli bir sebepti. Taeyong'a teşekkür etti ve evinden ayrıldı. Karmaşıklaşan şeylerin sayısı günden güne çoğalıyordu. 



----------

Süper kısa bir ara part.. Bu ara partlar olmazsa hikayede çok boşluk kalacak o yüzden ihtiyacımız var bunlara😶

Çok kısa bir bölüm atmışken birkaç duyuru yapayım bari⬇️

-[8.5] 2-3 gün içinde gelir, uzun bir bölüm olacak çünkü randevu bölümü🤭

-Umm önümüzdeki bölümlerde biraz ileri kısımlar olabilir onlar için uyarı geçeceğim zaten🤐

-[12.0] final, çok uzun oldu biliyorum ama doğru düzgün olsun dedim olmuşken :')

Şimdilik bu kadarrrrrr seviyorum sizi🥰 Müessesemiz Yumark'lı günler diler ♡


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CAPTIVITY | YuMarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin