Duvarlardaki yansımasından kıyafetlerinin düzgün olup olmadığını kontrol etti büyük ve ihtişamlı kapının önüne geldiğinde. Tamamen simsiyah giyinmişti bugün, belki de ciddiyetini belli etmek içindi. Derin bir nefes aldı, son kez söylemesi gerekenleri aklından geçirdi. İki veya üç kez kapıya vurduktan sonra aralayıp içeriye girdi Doyoung. Babasının odasına ilk defa girişi değildi elbette ama bu kadar ciddi bir istekte bulunmak için gelmesi ilkti. Senato başkan yardımcısının masasının önüne geldiğinde saygıyla eğilerek selamladı. Duruşunu düzelttikten sonra hafifçe öksürüp boğazını temizledi.
Doyoung: Bugün resmi bir istekte bulunmak için buradayım sayın senato başkan yardımcısı.
Gerçekten de ciddiydi. Şuan babasıyla değilde senato başkan yardımcısıyla konuşuyordu. Henüz söylemediği isteğinin onayını resmi bir şekilde almalıydı. Senato başkan yardımcısı dinlediğini belli edercesine kafasını salladı.
Doyoung: İlk olarak lütfen sonuna kadar dinlemeden bölmeyin. Bir süredir bir gizemin izini sürüyorum. Bundan haberiniz yoktur çünkü elimden geldiğince gizlilikle yaptım bunu. Konu Yuta'yla ilgili..
Tepkisini ölçmek için babasının ifadelerini süzdü. Sorun yok gibi görünüyordu şuan için.
Doyoung: Onun dünyadaki durumunu takip etmeye çalıştığımı zaten biliyorsunuz.
Tabiki de babasına ışınlanma totemlerinden ya da bloke kartlarından bahsedemezdi Doyoung. Bu yüzden hikaye biraz değiştirilerek aktarılacaktı.
Doyoung: Her ne kadar bana fazla izin verilmese de senatodan aldığım bilgilerle ve yine senatonun izniyle yaptığım ziyaretlerle duruma oldukça hakim olduğumu düşünüyorum. 21.hayatında meydana gelen ilginç olaydan bahsetmeme bile gerek yoktur sanırım. Son gidişimde ikimiz bu konu hakkında konuştuk ve gerçekten bir gariplik olduğunu fark ettik. Üyelerimizin birçoğu bunun üzerini kapatmaya çalışıyor ama sapmayla oluşmuş bir reenkarneye nasıl müdahale edilebileceğine dair kimse mantıklı bir açıklama yapmadı.
''Senin mantıklı bir açıklaman var mı öyleyse?'' dedi senato başkan yardımcısı.
Doyoung: Biraz meraklı biriyim ve böylesine önemli bir konunun apar topar kapatılmasına izin veremezdim sayın senato başkan yardımcısı. Üzerinde bir süre çalıştıktan sonra bir sonuca vardım elbette. Yapılabilecek tek mantıklı açıklamayı da bulduğumu düşünüyorum.
Karışan ifadeleriyle beraber ''Nedir o?'' diye sordu babası.
Doyoung: Bir dışlanmış melek. Buna neden olan bir dışlanmış melek olmalı.
Bunu duyduğu için oldukça şaşırmıştı senato başkan yardımcısı ve oğlunun dışlanmış melekleri bildiğini de düşünmemişti hiç. Dünyada gelişen olayları duyduğunda onun aklına da gelmişti bu ihtimal ama meseleyi çok derinleştirmek istemeyen senato başkanının sözlerine boyun eğmek zorunda kalmıştı. Onun yüzünde istediği ifadeyi yakalayan Doyoung devam etti sözlerine.
Doyoung: Şaşırdınız değil mi? Bende şaşırmıştım ama parçaları birleştirdikçe bunu aşmaya başladım. Sözlerimi fazla uzatmak istemiyorum, bence çoktan anladınız buraya gelme niyetimi. Bana izin verin bu olayın peşinden gideyim, dünyaya gitmem için izin verin. Eğer gerçekten bir dışlanmış melek sapmayla oluşmuş bir hayata müdahale ediyorsa bunu kesinlikle içeriden yapıyor. Neden yaptığını bilmiyoruz, evrenimizin koyduğu kuralları nasıl değiştirebilir? Ne sebeple olduğunun bulunması gerek ve bu görev için en uygun kişi benim. Resmi bir şekilde izninizi talep ediyorum.
Senato başkan yardımcısı elini çenesi götürüp biraz düşündü. Oğlunun söyledikleri mantıklıydı ama senato başkanıyla karşı karşıya kalma ihtimali vardı onun dünyaya gitmesine izin verirse. Yine de Doyoung'un söylediği bir şeyin gerçekten çok haklı olduğunu fark etti, 909 evreninin koyduğu kurallar nasıl değiştirilebilirdi kim veya ne olduğunu bilmedikleri bir varlık tarafından. Bu resmen o evreni aşağılamaktı, ona karşı gelmekti. Bir dışlanmış melek.. Gerçekten güçlü olabilirdi ama bu asla kuralları ihlali haklı çıkarmazdı 909 evreninde. Babası kararını verdi.
''Pekala, sana dünyaya gitmen için izin vereceğim. Resmi bir şekilde izin vereceğim ancak, gerekçe olarak bunu belirtemem.''
Doyoung tek kaşını kaldırdı.
''Senato başkanı kabul etmeyecektir. Söylediklerinin mantıklı olması onun bu konudaki fikrini muhtemelen değiştirmeyecek bu yüzden dünyaya gidişini başka bir nedenle gerekçelendireceğim. Özel bir görev olarak tanımlayacağım ve sadece bana rapor vereceksin. Belirlediğim şartlar altında sana izin verebilirim, eğer kabul edersen.''
Yani sanki başka bir şeyi araştırmak için gidecekmiş gibi görünecekti ama asıl görevi bunun arkasında gizliydi. Doyoung hiç düşünmeden kafasını kabul ettiğini belli edercesine salladı.
''Başarılı olabileceğine emin misin?''
Başka çıkar yolu yoktu. Bulmak zorundaydı, bulmak zorunda olduğunu hissediyordu.
Doyoung: Hiç emin olmadığım kadar.
Bakışlarındaki kararlılık oldukça keskindi bunu söylerken. Netti, peşinden bu kadar koşuyorsa elbette yakalayacaktı. Aynı zamanda mutluydu da. Yüzüne yansıtmadı bunu ama bir süre boyunca dünyada yaşayacağı için sevinmişti. Doyoung eğlencenin kokusunu şimdiden alıyordu, izlediği dramalara benziyordu. Zevkli olacaktı, zevkli ve gizemli.
------------
Dodo is backkkkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAPTIVITY | YuMark
Fanfiction"Daha önce karşılaştık değil mi?" "Bunu zaten biliyorsun Mark." "Hayır hyung.. biz gerçekten ilk defa 5 yıl önce mi karşılaştık?"