بعد ان عاد الى القصر سحبها من يدها بشده الى الداخل الى ان وصل إلى غرفتهم..
نور: نفسى اعرف اااايه اللى انت بتعمله ده..ليه اللى عملته ده.. فارقت ااابه عن الانسان الهامجى قول..
حازم بغضب:لا واللهى البيه عمال يعاكس فيكى ورقتك وكسوفك عاوزانى اعمل ااايه يعنى...
نور: تشدنى قدام الناس بمنتهى قلت الزوق.. وتضربنى انت تفكيرك عقيم ليه كدا...
حازم بتجاهل: انا عاوز انام ابعدى عنى كدا بلا نكد..
نور: استنى عندك فى ااايه غلط فيه علشان اضرب كدا على اقل غلطه حتى لو مش غلطانه ..من يوم جوزنا عمرك ما عملتنى كويس..دا قبل الخطوبه او حتى الجواز كنت بتعملنى احسن..
وقفت امامه ونظرت لعيوينه..
حازم انت مش بتحبنى..
لم يجيب..نور بصوت عالى: طب اتجوزتنى ليه..
حازم: عاوزه تعرفى اتجوزتك ليه هقولك علشان ابويا طلب منى انى اتجوزك..علشان مخسروش عرفتى ليه..
وقفت مصدومه منه ما الذى يقوله ألست تحبنى لكن لماذا ربط مصيرى بك..
حازم وهو يوضح لها: انا مكنتش عاوز اقولك انتى اللى ألحيتى..
نور بدموع فى عينها: طب ليه ..مقلتش ليه كدا من الاول.. ليه خبيت عليه.. بقى للدرجادى انا فرضه نفسي عليك..
حازم: يا نور افهمى...
نور بصوت عالى: افههههههههههم ااايه انك مغصوب على الجواز منى...دا انتى حسسستنى انى ثفقه دخلتها تجنب خسائر كبيره هتأثر عليك بعلاقه بوالدك.. للدرجه دى انا كنت لعبه بتلعب بيها..
حازم بصوت عالى: يا نور حولى تعزرينى...
نور بهجوم: اعزرك على ااايه انك غشاش ..وكداب..
صفعه اهتزت لها اركان الغرفه..اسقطت نور
نور ببكاء حاد: يظهر ان ع.عمى كان غلطان لما افتكر انك هتقدر تسعدنى..بس ليه كدا دا انا كنت حبيتك واللهى حبيتك..بس هدوس على قلبى اللى حب واحد زيك..
حازم بطعاطف معاها: حق عليه بس انا لما بتعصب بفقد عقلى حولى تقدرى اللى فيه..
نور: وانا اولع .. اول مره احس انى يتيمه لو كان بابا عايش عمر ماللى حصل ليه واختى حصل..
نظر لها حازم وحزن عليها وعلى انكسارها امامه بهذا الشكل اخذها فى احضانه كى يهدأها..نور: ابعد عنى... طالقنننننننى...
حازم: انتى بتقولى اااايه..
نور: طالقنى..اظن من حقى بعد اللى سمعته..
انفطر قلب حازم انه لايريد ان تبتعد عنه...
حازم: لأ طلاق مش هطلق..
نور : وانا هطلق يعنى هطلق..امسكت نور بطنها وتأوهت فجأه..
أنت تقرأ
الحب الغير مقصود بقلم رانيا وجدى ..
Romanceرومانسيه كوميدى بالعميه المصريه المركز الاول روايه عاميه 10/ 2021 المركز الاول روايه مصريه 2022/7