اقتباس2

10.8K 284 3
                                    

وقفت مصدمه منه ما الذى يقله ألست تحبنى لكن لماذا ربط.مصيرى بك ..

حازم وهو يوضح لها: انا مكنتش عاوز اقولك انتى اللى ألحتى..

نور بدموع فى عينها: طب ..ليه مقلتش ليه كدا من الاول..ليه خبيت عليه.. بقى للدرجادى انا فرضه نفسي عليه..

حازم: يا نور افهمى..

نور بصوت عالى: افههههههم اااااايه انك مغصوب على الجواز منى.. دا انت حسستنى انى ثفقه دخلتها تجنب خسائر كبيره هتأثر عليك بعلاقه بوالدك..للدرجه دى انا كنت لعبه بتلعب بيها..

حازم: يا نور حولى تعزرينى ..

نور بهجوم: اعزرك على ااايه انت غشاش ..وكداب..
صفعه اهتزت لها اركان الغرفه..اسقطت نور على الارض..

حازم بصوت عالى: انتى يظهر اتجننتى ونسيتى نفسك دا انا حازم..اوعى تتجوزى حدودك معايه..
فااااااااهمه..
.نورببكاء حاد: يظهر.ان ع.عمى كان غلطان لما افتكر انك هتقدر تسعدنى.. بس ليه كدا دا انا كنت حبيتك واللهى حبيتك..بس هدوس على القلبى اللى حب واحد ذيك..

حازم بطعاطف معاها: حق عليا بس انا لما اتعصب بفقد عقلى حولى تقدرى اللى فيه..

نور: وانا اولع..اول مره احس انى يتيمه لو كان بابا عايش عمر ماللى حصل ليه واختى حصل..

نظر لها حازم وحزن عليها وعلى انكسارها امامه بهذا الشكل اخذها فى احضانه كى يهدأها..

نور : ابعد عنى..طالقنىىىى..

حازم: انتى بتقولى ااايه..

نور: طالقنى ..اظن من حقى بعد اللى سمعته..
انفطر قلب حازم انه لايريد ان تبتعد عنه..
______________________
توقعتكم..

Rona ❤❤

الحب الغير مقصود بقلم رانيا وجدى ..حيث تعيش القصص. اكتشف الآن