Chan yavaşça kafasını geriye atıp sinirle soludu. İstediği güzel bir kedi çocuktu. Evde tek yaşadığı için sıkılıyordu ve bunun ona iyi gelebileceğini düşünmüştü. Ayrıca melezleri kafeslere hapsetmeleri kötü bir durumdu, elinde olsa hepsini alıp özgür yaşamalarını isterdi.
Sırf onun için işini bırakıp kendi memleketi Avustralya'ya geri gelmişti.
"Şimdi siz bana kedi çocuğun benden önce başkasına satıldığını mı söylüyorsunuz!?" Sinirle bağırdığında görevliler özür dilemeye başlamıştı.Danışma masasına elimi vurup tekrar konuştu.
"Madem satılmıştı neden internette satıldığını belirtmediniz! Onun için ne kadar para verdim haberiniz var mı!?" Görevililer kafasını eğmiş sessizce dururken kafeslerin olduğu bölüme ilerlemeye başladı.
"Daha kedi çocuğunu almaya gelmemiş bile! Ona başka bir kedi çocuk verirsiniz."Görevliler Chan'ı durdurmaya çalışıyordu.
"Efendim onu alan kişi özel biri, lütfen başka kedi çocuklara siz bakın." Belliydi, torpil geçmişlerdi işte. Sinirle konuştu.
"Hayır onu istiyorum." Chan gözüne çarpan kedi çocuğunun (!) yanına gitti.
"Efendim lütfen başkasını alın. Lütfen." Arkadaki görevlinin sesini umursamadan kafesin kapağını açıp uyuyan kedi çocuğu almayı planlıyordu ki kalın bir ses onu durdurdu."Efendim." Chan açacağı kafesin yanındaki kafeste parmaklıkların arasından ona bakan şirin kedi çocuğa döndü.
"Lütfen beni alabilir misiniz? Ben buradan çıkmak istiyorum." Kızarmış yanakları ile konuşan kedi çocuğa bir süre baktı.
"Efendim bence de onu alın, uzun zamandır burada kimse onu almıyor-" Chan görevlinin sözünü kesti.
"Size ne yapacağımı sormadım." Görevli sessizce kenara çekilirken Chan derin bir nefes verip açmakta olduğu kafesin kapağını kapattı.Ardından yanındaki kafesi açmaya başladı.
"Çok teşekkürler efendim." Kedi çocuğun minnettar gözlerine kısaca bakıp kafesin kapağını açmış ve kedi çocuğu hızla kucağına almıştı. Kedi çocuk hızla kollarını sahibinin boynuna sıkıca doladı.
Chan hiçbir şey demeden kafesin kenarındaki kedi çocuklara özel çantayı alarak çıkışa yürümeye başladı.
"Çok teşekkürler Bay Chan, paranızın üstünü size geri yollayacağız." Chan görevliye kafasını sallayıp çıkışa yöneldi.Sonuçta kedi çocuk kedi çocuktur değil mi?
Böyle bir kurgu yapmak istedim, umarım beğenirsiniz, sizleri seviyorum 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Teen Fictionchan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.