ᴛʜɪʀᴛᴇᴇɴ

7.9K 917 896
                                    

oy atmayı unutmayın! 💖

Chan evde sıkıldığı için boş boş dolaşan miniğine baktı bir süre, yapabilecek bir sürü şey vardı ama o sıkılıyordu.
"Bebeğim, yapabileceğin bir sürü şey var."
Felix dudak büzüp Chan'ın kucağındaki laptopu kendisi ile değiştirip Chan'ın kucağına kuruldu.
"Ama ben seninle bir şeyler yapmak istiyorum Chanie~" Chan kıkırdayıp miniğinin yanağına öpücük kondurdu.

Bu aralar onunla çok vakit geçiremediğinin farkındaydı. Bir süre miniğinin saçlarını okşayarak düşündü.
"Mısır patlatmayı öğretmiştim sana değil mi Lixie?" Felix hızla kafasını salladığında gülümsedi.
"Evet öğretmiştin! Mısır mı patlatacağım?!"
Chan gülerek kafasını sallayıp kucağındaki küçüğünün yanaklarını sıktı.
"Sen mısır patlatırken bende kalan işlerimi hallederim, sonra da film izleriz olur mu?"

Felix zaferle gülümseyip Chan'ın yanağını öperken bir yandan da ayağı kalkmıştı. Paytak adımlarla mutfağa ilerlediğinde, Chan'da gülerek Felix'in gitmesini bekledi.
Felix mutfağa girince Chan da hızla laptopunu kucağına almış ve işini olabildiğince çabuk halletmeye çalışmıştı.
Dikkatini işine verirken mutfaktan gelen çığlık sesini duyduğu gibi mutfağa fırlamıştı.

Mutfağa girdiği gibi dolmuş gözlerle kuyruğunu tutan miniğini kucağına aldı.
"Lixie sen iyi misin?" Felix kafasını sallayıp kuyruğunu gösterdi.
"Kuyruğum dolaba sıkışınca canım acıdı Chanie.." büzülmüş dudakları ile konuşan miniğine sarıldı Chan. Ardından Felix'in kuyruğunu elleri arasına alıp okşamaya başladı. Tabii Felix'in bundan etkilendiğini bilmiyordu.
"İ-iyiyim ben." Felix içindeki ürperme ile kuyruğunu Chan'ın elinden kurtarmış ve Chan'ın kucağından inmişti.

Chan biraz şaşırsa da görmezden gelmiş ve konuşmuştu.
"Mısırlar oldu mu?" Felix kafasını salladı.
"Oldu sayılır patlıyorlardı en son." Chan buz dolabına ilerleyip iki gazoz çıkarıp konuştu.
"Olmuştu onlar, gidip film seç sen Lixie, ben hallederim." Felix sadece kafasını sallayıp mutfaktan çıktı. Jisung aklına öpücük meselesini soktuğundan beri bunu düşünüyordu. Hislerinden emin değildi çünkü aşkın ne demek olduğunu daha bilmiyordu bile.

Kumanda film ararken bir yandan da düşünüyordu. En sonunda Frozen2 açmaya karar vermişti. Filmi başlatıp durdurdu ve Chan'ı beklemeye başladı. Çok geçmeden Chan da gelmişti. Mısır tabağını ortaya içeçekleride yana koyarken bir yandan konuştu Chan.
"Bunu mu izleyeceğiz?" Sorduğu soru ile Felix kafasını salladı.
"Aklında film varsa onu da açabiliriz Chanie, bana hiç farketmez!" Felix tatlı şekilde konuştuğunda Chan gülümsedi.

Zaten izlediği filmler Felix'e uygun değildi bu sebeple bu filmi izleseler daha iyi olurdu.
"Benim içinde farketmez bebeğim, aklımda da film yoktu zaten izleyelim." Dedi aklında film olan Chan. Felix ise sadece kafasını sallayıp başlattı.

🧸

Film gittikçe sıkıcılaşmaya başlarken Chan bıkkınlıkla nefes verdi. Film hiç ona göre değildi, kafasını geriye yaslayıp küçüğünü izlemeye başladı. Yanakları al al olmuştu. Gerçi Felix'in yanakları hep al aldı. Filme o kadar kilitlenmişti ki elindeki mısırı bile yemeyi unutmuştu. Chan bu duruma kıkırdayıp Felix'e doğru uzandı. Minik parmaklardaki mısırı ağzı ile alıp yerken Felix'te şaşkınlıkla Chan'a dönmüştü.
Chan sadece gülüp önüne döndüğünde

Felix'te bir şey diyemedi.. filmi de izlemiyordu zaten. Aklında dönen tek şey duygular ve öpücüktü.
Daha fazla dayanamayacağını düşünüp Chan'a döndü Felix.
"Chanie, hiç öpüştün mü?" Chan gelen soru ile kısa bir öksürüğe tutulmuş ama daha sonra cevaplamıştı.
"Evet Lixie neden sordun?" Felix bir anlığına sussada konuşmaya başladı.
"Bende öpüşmek istiyorum." Chan bunun sınıfından biri olabileceğini düşündüğünden hızla bağırdı.

"Hayır asla olmaz!" Felix hızla dudak büzdüğünde Chan kaşlarını çattı. Ne yani birine mi aşık olmuştu.
"Ama Jisung Minho hyung ile öpüşmüş! Ben niye seninle öpüşemiyorum.." Felix'in sonlara doğru sesi kısılırken Chan da şaşkınlıkla gözlerini açtı. Miniği onunla.. bir dakika Minho Jisung ile!?!
"Ne!?!" Chan şaşkınlıkla bağırdığında Felix biraz ürperip geri çekildi. Chan bunu farketmiş olacak ki önündeki mısırları uzağa ittirmiş ve miniğini kucağına almıştı.
Yanağını okşarken konuşmaya başladı.
"Birincisi sen daha çok küçüksün Lixie, hem ben Minho hyunguna kızacağım Jisung'u öptüğü için."

Felix dudaklarını büzerken Chan Felix'in yanağına uzun bir öpücük kondurdu.
"Büzme dudaklarını öyle bebeğim. Bunlar için küçüksün daha." Felix bir süre düşünüp konuştu.
"Peki ben büyüyünce öpüşebilir miyiz Chanie?"

𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin