Chan bacaklarında hissettiği kuyruk ile gözlerini açtı. Miniğinin kuyruğu bacaklarına sarılmıştı. Gülümseyerek saçlarını okşadı yanındaki miniğin. Dün gece biraz yağmurlu geçtiğinden Felix korkmuş ve Chan ile yatmak istemişti.
Chanda miniğini kırmamış ve beraber uymuşlardı. Gerçi artık hep beraber uyusalar güzel olurdu, sarılacak birinin olması ve sabah uyandığında gün ışığını görmesi güzel olacaktı.Mışıl mışıl uyuyan kedi çocuğunun yanağına koydu elini, tombul yanağı okşamaya başladı. Gözü sürekli pembe köfte dudaklara kayıyordu. Onları öpmek çok istiyordu ama Felix bunlar için küçüktü. Belki de bir yıl daha sabretmeliydi.. Kafasını sallayıp elini küçüğünden çekti. Neler düşünüyordu ki?
Bir süre kendine gelmeye çalışıp bir süre sonra miniğine fısıldadı.
"Lixie~" Bir süre beklesede miniği cidden derin uyuyordu. Gülümseyip mışıl mışıl uyuyan bedenin alnına öpücük bıraktı ve ayaklandı. Ona güzel bir kahvaltı hazırlasa harika olurdu. Üstüne salaş bir şeyler giyip terli pijamalarından kurtuldu Chan. Ardından hızla mutfağa ilerledi, marifetlerini gösterme vaktiydi.🧸
Chan yoğun bir yemek savaşından sonra her şeyi hazırlayabilmiş ve küçüğünü uyandırmaya gelmişti. Yatağa uzanıp elini küçüğün tişörtünden içine soktu. Parmaklarını karnına sürtüp gıdıklamaya başladığında Felix'te huylanıp kıpırdanmıştı.
"Lixie~ Uyan hadi!" Felix Chan'a sokulup kollarını kaslı kollara sardı.
"Beş dakika daha uyuyalım~!" Chan gülüp minik bebeğini kucağına aldı ve ayaklandı."Pancakeler soğuyacak miniğim, güzelce yüzünü yıkayıp hemen yiyelim, senin için nutella bile aldım!" Felix uykulu sesi ile 'yeey' derken Chan'da kıkırdayıp banyoya girdi. Küçüğünü lavabonun önünde indirip arkasına geçti ve yüzünü yıkatmaya başladı. Felix gelen soğuk su ike ürperip geriye çekilmeye çalışırken
Chan onu tutup daha da suya boğdu.
"Yah! Chanie!" Felix yüzünü güzelce yıkadığında Chan miniğinin saçlarını karıştırıp konuştu.
"Ben mutfağa gidip içecekleri koyuyorum, sende dişlerini fırçalayıp saçını tarayıp geliyorsun bebeğim?" Felix kafasını salladığında Chan memnunca mutfağa gitti.Çabucak soğuk portakal suyunu bardaklara koyup masaya yerleştirirken miniğininde çoktan gelmiş ve masaya oturmuş olduğunu gördü.
"Bu pancakeler çok büyük Chanie! Kendini geliştirmişsin." Chan kıkırdayıp kafasını salladı.
"Ne sürmek istersin?" Felix pancake'ini eline alıp konuştu."Ben sürebilirim Chanie!" Chan kafasını hayır anlamında sallayıp miniğinin elinden pancakei aldı.
"Çikolata ve balı süreyim derken her yere bulaştırıyorsun Lixie, bu yüzden ben süreceğim." Felix sadece kafa sallamakla yetindiğinde Chan nutellayı sürmeye başladı.Güzelce sürdüğünde Felix'in önüne bıraktı pancakei elini geri çekecekken Felix Chan'ın elini tutup parmağına bulaşan çikolatayı almak amaçlı Chan'ın parmağını emdi. Chan transa geçmiş gibi dona kalırken Felix tüm saflığı ile Chan'ın elini bırakmış ve pancakeine dönmüştü.
5 saniye sürmesine rağmen Chan için bir saat gibi gelmişti.
"Hadi Chanie, pancakein soğuyacak."Yazım yanlışım var ise kusura bakmayın önemli sorum var
SORU!!
İlerki bölümlerde öpüştüreyim mi?
Yoksa Felix 18 yaşına geldiğinde mi öpüşsünler? gerçi öpüşme dediğim ufak öpücük 😔✌🏻
Oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum 💕💖💞💕💓💘💗💝💗💘💕💞💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Roman pour Adolescentschan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.