Chan yavaşça oturduğu yerden kalkıp yerde uzanarak oyun oynayan bebeğinin yanına oturdu.
"Lixie, ne yapıyorsun bebeğim?"
Felix heyecanla Chan'a dönmüş ve konuşmaya başlamıştı.
"Kartardan kule yapıyorum Chanie! Kocaman olacak bence ama sürekli düşüyor." Chan Felix'in tatlılığına güldü."Ama bebeğim, o kartlar kule yapmak için değil ki~" Chan'da tatlı konuşum kendi haline gülmüştü. Felix ise Chan'ın güldüğünde çıkan gamzesine odaklandı.
"Chanie~ hep gülmelisin sen!" Felix'in böyle demesi ile Chan daha da gülümseyip yere uzandı.
"O zaman sana yardım edeyim hm?" Yere uzanması ile Felix Chan'ın üstüne çıktı.
"Burası çok rahat Chanie~"Chan kıkırdayıp Felix'in kulesine devam etti. Bir süre sonra Felix kıpırdandığı için Chan'ın eli titremiş ve kule yıkılmıştı.
"Lixie!" Şakacıktan kızıp Felix'i altına almıştı. Sonra Felix'in tişörtünü sıyırıp dudaklarını göbeğine bastırdı ses çıkarmaya başladı.
"Yaa~ Chanie!~" Felix gıdıklandığı için kahkaha atıyordu.Bir süre sonra Chan bunu yapmayı kesmiş ve Felix'e bakmıştı.
"Çok tatlısın Lixie!" Felix gülümseyerek minik ellerini Chan'ın yanağına koydu ve ufakça sıktı.
"Bence sende öylesin Chanie, gülünce çok tatlı oluyorsun ama sinirlenince.." Felix sadece kafasını yana doğru salladığında Chan gülüp miniğinin yanağına öpücük kondurdu.
"Üzgünüm bebeğim, elimden geldiğince sana asla sinirlenmemeye çalışacağım."Felix Chan'ın elini tutup eline masaj yaparken konuştu.
"Sorun değil Chanie, sen benim sahibimsin kızman gayet normal."
Chan Felix'in tatlılığına gülümserken
yerinde doğruldu. Felix ise hiç beklemeden kucağına yerleşmişti Chan'ın
"Kucağımı çok seviyorsun bakıyorum."
Felix kafasını salladığında Chan Felix'in saçlarını karıştırdı. Minik bebeği şuana kadar gördüğü en tatlı insandı.Kısa bir bölüm oldu kb ")
Ama tatlı krizine girdikçe buraya böyle bölümler yazasım geliyor, diğer bölüm daha uzun olacak!
Umarım hoşunuza gider sizi seviyorum 💕💗💘💖💓💞💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Teen Fictionchan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.