sɪxᴛᴇᴇɴ

8.3K 810 873
                                    

Chan önündeki miniğininin gömleğini iliklerlen Felix'te hayran bakışlar ile sahibini izliyordu. Elleri nasıl bu kadar kaslı olabilirdi? Chan bu bakışları farketmiş olacak ki miniğine dönmüştü.
"Sorun ne Lixie?" Felix anında kafasını eğmiş ve yok bir şey diye geçiştirmişti Chan'ı.  Chan gömleği iliklemeyi bitirdiğinde gülümsedi.
"Harika oldun." Felixte mutlulukla gülümseyip Chan'a sarılmıştı.

Uzun bir sarılmanın ardından Felix yavaşça ayrılmış ve konuşmuştu.
"Jeonginie ve Seungmin hyungu bekletmeyelim! Seungmin hyungu çok merak ediyorum."  Chan gülerek kafa salladığında Felix kenardan sırt çantasını alıp kapıya ilerledi.
Seungmin ve Jeongin ile lunaparka gideceklerdi ve Felix cidden çok heyecanlıydı. Daha önce Jisung ile bir kere gitmişti ama Chan ile lunaparka ilk gidişiydi, ayrıca Seungmin'i de çok merak ediyordu.

Felix ayakkabılarını giydikten sonra dışarı çıkıp Chanı beklemeye başladı. Chan da her şeyi halledip dışarı çıktığında Felix hızla Chan'ın elini tutmuştu. Birlikte arabaya ilerlemişlerdi.
Arabaya bindiklerinde Chan Jeongin'i arayıp yolda olduklarını belirtmiş ve arabayı çalıştırmıştı.
Felix heyecanla yolu izlerken Chan'da arada göz ucu ile ona bakıyordu.

Miniği heyecanlıyken ayrı tatlı oluyordu.
"Hadi Chanie! Hızlı~" Chan kıkırdayıp çok fazla olmayacak şekilde hızını arttırmış ve lunaparka ulaşmıştı.
Arabayı park ettiğinde Felix hızla arabadan inip etrafa bakınmaya başladı. Chan'da indiğinde miniğinin elini kavramış ve lunaparkın içine ilerlemeye başladılar. Lunaparka girdiklerinde kenarda onları bekleyen çift ile Felix koşarak Jeongin'e sarıldı. Seungmin ise Felix'in kafasını karıştırdı.

"Merhaba Felix, ben Seungmin. Jeongin'in sevgilisi~" Felix gülerek Seungmin'e dönmüştü.
"Memnun oldum Seungmin hyungie!"
Chan da Seungmin ve Jeongine selam verdikten sonra miniğinin elini tekrar kavradı.
"İnsanları soruya boğma Lixie." Chan bebeğinin bir sürü soru soracağını biliyordu bu sebeple önceden uyardı.

Felix dudağımı büzüp kafasını sallarken Seungmin de elini Jeongin'in beline atmış ve kendine çekmişti.
"Sorabilir Chan hyung, sorun değil." Felix Jeongin'in kızarmasına gülerken bir yandan da konuşmuştu.
"Çok tatlısın Jeonginie!" Seungmin kafasını sallayıp Jeongin'e yaklaştı.
"Öyle, öylesin değil mi Jeonginie?" Jeongin Seungmin'e yüzünü buruşturup Seungmin'i iteklemişti.
Herkes buna gülerken Felix birazda olsa kıskanmıştı.

O da böyle olmak istiyordu.
"Öpüşüyor musunuz?" Felix'in sorusu ile herkesin gülüşü solarken Seungmin konuştu.
"E-evet neden sordun?" Felix sadece kafasını eğdiğinde Jeongin konuyu dağıtmak için konuştu.
"İlk neye binsek Lixie! Bence hızlı tren harika, hadi gel~" Jeongin Felix'i çekeleyip hızlı trene ilerken Chanda Seungmin ile konuşmaya başlamıştı.

Jeongin hemen kenardan bilet alıp Felix'e uzattı.
"Hızlı trenden korkarım ben." Felix'in söylediğine gülümseyip Felix'in elini tuttu.
"Hiçbir şey olmayacak Lixie, merak etmee~"

🧸

Felix ve Jeongin sonunda hızlı trenden inmiş ve diğerlerinin yanına ilerlemeye başlamışlardı. Felix daha çok Chan'a koşup hızla sarılmıştı.
"Chanie! Ben seninle binmek istiyorum Jeongin benden daha çok korktu." Seungmin ve Chan gülerken Jeongin'e ufakça Felix'i dürtüklemişti.
Felix Chan'ı tutup hızla kapalı dönme dolapa ilerlemeye başlamıştı.
"Dönme dolaba binelim Chanie!"

Chan miniğinin bu haline kıkırdayıp kafasını salladı ve kenardan biletleri alıp dönme dolaba bindi.
Felix'te arkasından geldiğinde minik kabine binmişlerdi. Felix camdan etrafa bakıyor ve Chan'ın elini sımsıkı tutuyordu. Bir süre sonra yukarı çıkmışlardı. Felix aralarındaki sessizlikte bütün cesaretini toplayarak sahibine döndü ve dudaklarını Chan'ın dudaklarına bastırdı.

Chan anında gözlerini şaşkınca açarken hiç beklemeden kapamış ve küçüğünün dudaklarını öpmeye başlamıştı. Felix karşılık vermeye çalışıyorken Chan da bütün yavaşlığı ile minik dudakları öpüyordu. En sonunda Felix nefessiz kalmış ve ayrılmıştı. Chan kızarmış miniğinin dudaklarına bakıp konuştu.
"Bundan hiç kimseye bahsetme Lixie."

İğrenç bir bölüm yazdım herkesden özür dilerim, sonunda öpüştürdm.. artık diğer bölüm Felix 18 yaşına geliyor. Umarım beğenirsnz sizleri seviyorum!

𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin