pov felix ::
Koltuğa oturmuş ayaklarımı sallarken bir yandan şarkı mırıldanıyordum. Chanie nerde kalmıştı, hala hazırlanamamış mıydı acaba? Tam kendimi koltuktan atıp Chanie'nin yanına gitmeye hazırlanmıştım ki odasından son derece havalı şekilde çıkan sahibim ile durdum.
"Chanie! Çok havalı olmuşsun!" Ona hayran gözlerle bakarken kıkırdamış ve kızaran yanaklarını saklamaya çalışmıştı.
"Teşekkürler bebeğim." Eğilip yanağıma öpücük kondurduğunda daha da gülümsemiştim.Minho hyung ile Chan hyung bir yere kadar gideceklerdi. Bu yüzden Jisung'da bize gelecekti! Bence mükemmel olacaktı.
"Lixie biliyorum kendiniz durabilirsiniz ama Jeongin sizi çok görmek istiyor, bu yüzden onu da çağırdım." Heyecanlanmıştım. Chanie'nin arkadaşlarının yakışıklı olduğunu söylemiştim zaten değil mi?"Hem yaşınız yakın iyi anlaşırsınız." Gülümseyerek kafamı salladığımda saçlarımı karıştırdı. Zilinde çalması ile hızla kapıya ilerledim. Jisunglar gelmiş olmalıydı. Kapıyı açıp hızla Jisung'a sarıldım. Jisung ayakkabılarını çıkarıp içeri girerken Chanie'de ayakkabılarını giyip dışarı çıkmıştı. Ardından Chanie Jisung'un, Minho hyung da benim saçımı karıştırmıştı.
"Dolapta atıştırmalık bir sürü şey var, Jeongin birazdan gelir. Kendinize dikkat edin."Chanie yanağıma öpücük kondurup çöpü atmak amaçlı uzaklaşırken Minho hyungda Jisung'un yanına eğilip konuştu.
"Uslu dur tamam mı bebeğim." O da aynı şekilde Jisun'un yanağına öpücük kondurmuş ve uzaklaşmıştı. Kapıyı kapattık ve içeri geçtik. Bir süre birbirimize baktık.
"Minho ve Chan hyungun arkadaşı gelecekmiş ya, acaba nasıl biri?"Biraz düşünür gibi yaptım.
"Bizim yaşımıza yakınmış yaşı, o zaman bizim gibidir değil mi?" Jisungda kafasını salladığında açtığımız animasyona odaklandık. Normalde atıştırmalıkları yemeye başlamış ve oyuna dalmış olurduk ama misafirimizi merak ettiğimizden sessizce bekliyorduk.Zilin çalması ile hızla yerimizden kalktık ve kapıyı açtık. Gözlerim kocaman olurken ilk Jisung'a sonra Jeongin denilen çocuğa baktım. Beklediğimiz gibi değildi! Boyu Chanie kadardı ve kasları vardı. Giydiği sıfır kollu tişörtten kol kasları belli oluyordu ama buna rağmen oldukça tatlı bir yüzü vardı. Çok tatlıydı!
Tilki gibiydi ve ben tilkilere bayılırdım. İkimizde bir süre sonra Jeongin'e atlamış ve sarılmıştık.
"Çocuklar siz çok tatlısınız."Dediğine gülüp konuştum.
"Sende öylesin Jeongin!" Ona Jeongin dememe biraz bozulmuş gibiydi ama çaltırmadı. Bir süre sonra içeri geçti.
"Sizden büyüklere böyle mi hitap ediyorsunuz." Koltuğa oturup yayılırken Jisung kendi kendine homurdanmıştı.
"Kaç yaşındasın ki Jeonginie?" Soruma gülerek kariılık verdi.
"On yedi! Sizden büyüğüm yani." Jisung göz devirirken ben de kıkırdıyordum.Neye kıkırdadığımı merak ettiğini gözlerinden anlamıştım. Jisung benim yerime konuştu.
"Seneye seninle aynı yaşta olacağız Jeongin. Hatta senden ayca büyük bile olabileceğiz." Jeongin'in gülümsemesi sönerken daha da gülmeye başlamıştım.
Sonra o da gülmeye başlayıp konuştu.
"Ama şuanlık benden küçüksünüz ve büyüseniz bile benim gibi kaslarınız olmayacak!" Üstümüze atlarken en son söylediği şey buydu. Jeonginie cidden çok eğlenceliydi!🧸
Kenarda kalan sütümüde içip kenara geçtim. Bir sürü aktivite yapmış ve atıştırmalık yemiştik, Jeonginde amma aç çıkmıştı. Ama çok tatlıydı! Sürekli yanaklarını sıkıyordum ve bana izin veriyordu! Gülerek telefona baktığında Jisung merak edip sordu.
"Kiminle yazışıyorsun?" Jeongin bize dönüp gülerek konuştu.
"Sevgilimle, bakın." Bize fotorafını gösterdiğinde gülümsedim. Oldukça yakışıklı ve tatlıydı."İsmi Seungmin. Bir aydır çıkıyoruz ve.." dudağını ısırarak hayallere daldığında Jisung onu cimcirdi.
"Ne yani benimde var!" Jeongin hayalinden ayrılmış olmalı ki gülerek Jisung'a baktı.
"Kimmiş o?" Jisung bir süre durdu. Minho'yu söyleyecekti, emindim.
"Minho ile yani tam sevgili değiliz ama büyüyünce sevgilim olacak!" Jeongin ile kaşını kaldırmış sonra gülümsemişti.Gözleri bana döndü.
"Senin var mı Lix?" Bir süre düşündüm Chanie ile sevgili değildik.. Sevgili olacak mıyız onu da bilmiyordum, dudak büzüp sessizce mırıldandım.
"Yok.."Eveeet! Umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum ve chanlixte #1 olduğumuz için çok mutluyum hepinize çok teşekkürler! 💕💞💓💖💝🥺💖💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Novela Juvenilchan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.