Chan üstündeki miniğini umursamadan uykusuna devam ediyordu.
"Chanie~ Chanie~ Uyan Chanie~"
Chan gülmemek için dudaklarını bastırıp uyuyormuş numarası yapmaya ya da gerçekten uyumaya çalışıyordu.
"Chanie~ Koltukta uyumanın iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum, kedi hislerim öyle diyor."Felix hala uyanmayan sahibinin kucağında kıpırdanarak ona daha da sokuldu. Bilgisayar başında uyuyunca hemen bilgisayarı kaldırıp Chan'ın kucağına yerleşmişti. O da uyumak istiyordu ama koltukta uyumanın rahat olduğunu düşünmedi.
"Sahip~" Belki böyle seslenirse uyanacağını düşünmüştü ama işe yaramamıştı, mutsuzlukla dudak büzerken arkasındaki çizgi filme baktı.Biraz önce çizgi filmde prens prensesi öperek uyandırmıştı. Belki aynısını yaparsa sahibinin uyanacağını düşündü.
Şekilli dudaklarını sahibinin gamzeli yanağına yaklaştırdı ve sesli bir öpücük kondurdu. Chan anında gözlerini açarken Felix zaferle gülümsedi. İşe yaramıştı.
Heyecanla el çırparken Chan küçüğünü izliyordu.
"Beni neden öptün Lixie?" Felix gelen soruyu cevaplamak amaçlı konuşmaya başladı."Çizgi filmde prens prensesi öperek uyandırıyordu Chanie~ Bende denemek istedim! İşe yaradı yeey~" Chan Felix'in masumluğuna kıkırdarken yavaşça koltukta doğruldu.
"Çok tatlısın Felix." Felix anında kızarırken Chan'ın koynuna sokuldu.
Chan kıkırdayıp ayağı kalktı.
"Artık banyo yapmanın sırası Lixie, bir hafta oldu." Felix dudak büzerek Chan'a baktı."Ama ama ama ben yıkanmak istemiyorum Chanie! Su çok soğuk oluyor." Chan Felix'in kulak arkasını kaşıyıp gülümsedi.
"Suyu soğuk yapmayacağım Felix, istediğin gibi yapacağım."
Felix mutlulukla gülümsedi.
"Peki beni hortumla mı yıkayacaksın?" Chan gelen soru ile kaşlarını çattı.
"Nerden çıktı bu Felix, tabii ki hayır."Felix banyoya ilerleyen sahibinin boynuna kollarını dolayıp anlatmaya başladı.
"O yerde bizi öyle yıkıyorlardı.. ben su çok soğuk olduğu için korkup kaçmaya çalışıyordum. Beni tutmaya çalışanlara yanlışıkla tırnağımı geçirmiştim ama yanlışıkla! Sonra beni hortum ile dövmüşlerdi-" Chan sinirlerinin gerildiğini hissetti.
"Daha fazla anlatmak zorunda değilsin Felix, ben asla öyle bir şey yapmayacağım."Şimdi yerine oturmuştu bazı şeyler, göbeği ve sırtındaki ince izlerin ne olduğunu merak etmişti ama sormamıştı Chan. Demek ki hortum izleriymiş diye geçirdi içinden..
Felix'i döveni öldürüyesiye dövmek istiyordu. Ayrıca bunu siteye bildirecek ve şikayetlerinide yazacaktı.
"Asla." Banyoya girdiğinde Felix'i kucağından indirip yere bıraktı."Şimdi sen soyun, bende ılık bir su hazırlayayım sana." Felix hızla soyunurken Chan'da suyu açmıştı. Bir sıcak bir soğuk dengeyi tutturmaya çalışıyordu. Tam olarak dengeyi tutturduğunda hemen küvetin tıkacını taktı. Küvet dolarken küçüğünün soyunmasına yardım etti.
"Köpük ister misin bebeğim?" Felix'in korktuğunun farkındaydı bu sebeple onu eğlendirecek şeyler düşünüyordu.Felix şaşkın gözleri ile sordu.
"Köpük nedir?" Chan gülümseyip dolmuş olan suyu kapattı ve açıklamaya başladı.
"Suya attığında çözülen ve suyu baloncuk baloncuk yapan bir şey işte." O da tam olarak bilmiyordu ki. Felix heyecanla kafasını salladığında Chan gülümsedi ve dolapın üstündeki beyaz köpüğü aldı. Eğilip küçüğünün ellerine verdi.
"Hadi at bakalım suyun içine, ne olacak."Felix heyecandan titreyen elleri ile bir elinden biraz daha büyük topu suyun içine bıraktı. Top hızla çözülüp köpükler çıkartırken Felix aşık olmuş gibi izliyordu.
"Chanie.. bu sihirli bir şey!" Chan güldü.
"Hadi bakalım şimdi seni de köpüklerin içine alalım." Felix'in belinden tutup köpüğün içine bırakacakken gözüne baldırındaki yanık izi takıldı. Çok büyük değildi. Felix'in baksırı onu kapattığı için şimdi görmüştü.Felix'i daha fazla bekletmek istemedi ve yavaşça suya bıraktı.
Su Felix'e ilk soğuk gelmişti ama hemencecik alışmıştı. Köpüklerle oynarken Chan'da gülümseyerek onu izliyordu. Biraz oynamasına izin verdi nasıl olsa bütün gün evdelerdi.
Felix Chan'ın onu izlediğini görünce Chan'ın da köpükle oynamak istediğini düşündü.
"Chanie, yanıma gelsene~"Umarım beğenirsiniz, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Teen Fictionchan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.