sᴇᴠᴇɴ

9.7K 890 447
                                    

Chan sıkılmışçasına yerinden kalktı. Evde iyice bunalmıştı ama dışarısı daha da sıcaktı. Etrafı toparlamaya başladı. Felix yine oyuncaklarını bırakıp koltukta uyuya kalmıştı. Onun şirinliğini düşünerek oyuncakları topladı. Her şeyi toparladıktan sonra miniğini izlemeye başladı. Kulakları bükülmüş ve kuyruğu bacaklarını sarmıştı. Gözleri yüzüne kayarken tombul yanaklarının ne kadar tatlı olduğunu düşündü.

Felix cidden her hali ile tatlıydı. Yarım açık kalp şeklinde dudaklara kaydı gözü, Felix'in bütün yüzünü öpücüklere boğmak istiyordu bazen.. kendini tutamadı ve Felix'in dudaklarını iki parmağı arasına alıp sıktı ben bunu kardeşim bebekken yapıyordum çok tatlı oluyor 👉🏻👈🏻 dudakları komik ama tatlı bir şekil alırken kıkırdamadan edemedi.

Yaptığı şey ile küçüğünü uyandırmıştı.
Koltuktaki minik beden sahibine yarı açık gözlerle bakıyordu. Bir süre sonra hiçbir şey demeden Chan'ın kucağına çıktı. Chan anında gülümsedi.
"Bebeğim?" Felix kafasını kaldırım Chan'a bakmıştı.
"Efendim Chanie~" Uykulu sesi ile aegyo yapması daha da tatlı olurken Chan kendini yerden yere atmamak için zor duruyordu.
"Changbinie'yi özledi mi?"

Felix gelen soruya hızla cevap verdi.
"Evet evet evet!" Heyecanlı şekilde ellerini çırparken Chan kıkırdamadan edememişti.
"Onu çağırmaya ne dersin?" Felix hızla kafasını sallarken Chan cebinden telefonu çıkartıp ayağı kalktı. Balkona ilerlerken telefonu miniğine verdi.
"Sen konuşmak ister misin?" Felix kafasını salladığında telefonunu Felix'e uzattı Chan.

Zaten Changbin'i tuşladığından Felix telefonu kulağına götürmüş ve açılmasını beklemişti. Chan'da kucağındaki miniğini ile balkona çıkartmıştı. Telefonun açılma sesi duyulduğunda Felix konuşmaya başladı.
"Changbinie hyungie~!" Bilerek olabildiğince tatlı konuşuyordu. Chan bu duruma kıkırdarken Changbin'in kriz geçirme seslerini duyması ile kahkaha attı.

"Şey, bişe gelmek işter mişin diye soracaktım. Biz çok sıkılıyoruz da lütfen lütfen." Bilerek sesini değiştirmesi ile Chan aww olurken Changbin çoktan onaylamıştı. Felix Changbin ile biraz daha konuşup telefonu kapattığında hızla sahibine sarıldı.
"Gelecekmiş Chanie!~" Chan gülümsedi.
"Duydum Lixie, ne dersin onlara kek yapalım mı?"

Felix'in gözleri ışıldamaya başladığında Chan yine neler olacağını biliyordu.
'Kek miiii~!?' diyecekti.
"Kek mii!~??" şimdi ise yapalım diye bin kere tutturacaktı.
"Evet evet evet!!! Yapalım Chanie~ Nolur nolur nolur~!" Chan gülümseyip miniğinin yanağına sulu bir öpücük bıraktı.

Felix bir şeyi ilk defa deneyecekse her zaman böyle oluyordu, gözleri ışıldıyor ve kalbi çıkacakmış gibi atıyordu ve bu Chan'ı daha da 'uwu' hale getirmişti.
"Hadi o zaman doğru mutfağa!" Chan konuşup hızlı adımlarla mutfağa ilerledi. Arada Felix'i kucağında zıplatıyor ve gülmesini sağlıyordu. Chan babam ol pls. En sonunda mutfağa geldiklerinde Chan Felix'i tezgaha otutturdu.
"Nasıl bir kek istiyorsun Lixie?" Felix soru ile bir süre düşündü.

"Çikolatalı! Minho hyungienin bana verdiği çikolatalar gibi olsun!" Chan kıkırdadı.
"Onları kekin içine koyamayız ama kek yapmadan önce onlardan bir tane yiyebilirsin~" Felix mutlulukla el çırptı.
"Chanie seni çok ama çok ama çok ama çok ama çok ama çok seviyorum~!!"

uwu bölümler uwu🥺💓💖💗,,
bir konu hakkında konuşacağım LÜTFEN OKUYUN.
Şimdi kitapta üç bölüm olacak,
10-11 yaşındaki felix
14-15 yaşındaki felix
17-18 yaşındaki felix
Şuanda 10 yaşındaki Felix'teyiz ve bu bölümler tamamen uwu olacak. (Kedi çocuk olduğu için çabuk büyüyecek zaten.)
Bu bölümlerde aşk anlamında çok bir şey beklemeyin çünkü pedofili tarzı bir şey yansıtmak istemiyorum. Asıl Chanlix yani aşk meşk 17-18 yaş. felix'te olacak. Bunu açıklama gereği duydum LÜFEN ŞU YAZIYI OKUYUN!!

𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin