Chan küçüğünün hırkasını da giydirdikten sonra bir iki adım geri gitti ve küçüğüne baktı.
"Lixie, çok güzel oldun." Felix'te sevinip zıpladığında Chan'ın gülümsemesi genişlemişti. Bugün Felix ile dışarı çıkıp yeni kıyafetler alacaklardı. Aslında amaç sadece gezmekti ama yeni kıyafet alırsalarda fena olmazdı.Chan gereken eşyalarını cebine koyup miniğini kucağına aldı ve dışarı çıktı. Felix heyecandan kendi kendine konuşurken Chan'da kapıyı kilitliyordu.
Daha sonra küçüğüne döndü Chan. O kadar tatlıydı ki.. Minik elleri heyecandan titriyordu. Chan ufak bir kıkırdama bırakıp arabaya doğru ilerledi. Küçüğünü arka koltuğa bırakıp kemerini takmış ve yerine geçmişti.
"Hazır mısın Lixie?"Felic kafasını salladığında arabayı çalıştırdı Chan. Yavaşça arabayı sürerken bir yandan da küçüğünü kontrol ediyordu. Felix ise yoldan geçen hızlı ağaçları saymaya çalışıyordu.
"Chanie! Ağaçlar neden koşuyor?" Chan bu soru ile kıkırdadı.
"Ağaçlar koşmuyor Lixie, arabada olduğun için sana öyle geliyor." Felix anladığını belirten mırıltılar çıkararak yolu izlemeye devam etmişti.En sonunda avmye geldiklerinde Chan en yakın park alanına arabayı park etti. Felix arabanın durduğunu farkedince üzüntü ile dudaklarını büzdü.
"Biraz daha araba süremez miydin Chanie~ Arabada oturmak çok güzel!" Chan gülümseyip arkasını döndü.
"Şimdi daha da güzel şeyler göreceksin Lixie, sonra tekrar arabaya bineceğiz zaten." Felix kafasını salladığında Chan arabadan inip arka kapıyı açtı.Kemerini zar zor açan miniğini yere indirdi.
"Chanie, beni kucağına almayacak mısın?" Chan kafasını salladı.
"Gezeceğimiz için kollarım yorulur Lixie, bu yüzden sen elimi tutacaksın ve öyle yürüyeceğiz." Felix heyecanla sahibinin damarlı ve kaslı elini tuttu."Çizgi filmlerde de hep el ele tutuşuyorlar, ne kadar romantik~" Chan bu duruma utanıp kıkırdarken Felix'te kıkırdadı.
"Büyüyünce seninle evleneceğim Chanie!"🧸
Chan ağzına attığı waffleı çiğnerken bir yandan da miniğinin waffleını ufak parçalara bölüyordu ki rahat yiyebilsin.
"Teşekkürler Chanie!" Chan gülümseyerek Felix'in yanağına öpücük kondurdu.
"Ne demek bebeğim, şimdi daha kolayca yiyebilirsin." Felix kafasını sallayıp minik elleri ile tuttuğu çatalı wafflea batırdı ve ağzına attı.İlk yediğinde ağzına yüzüne çikolata bulaşmıştı ama şimdi sahibi sayesinde rahatça yiyebiliyordu.
"Buraya her gün gelelim Chanie! Nolur nolur!~" Chan gülüp miniğinin saçlarını karıştırdı.
"Her gün değil ama her hafta gelebiliriz belki." Felix mutlulukla el çırparken etraftaki insanlarda Felix'in tatlılığına gülmüşlerdi.🧸
Chan kabinin dışında Felix'i bekliyordu.
Felix için birkaç kıyafet seçmişlerdi, şuanda da onu deniyorlardı. Daha doğrusu Felix deniyor Chan'da puan veriyordu.
Felix giydiği siyah pantolon ve gömlek ile çıktığında Chan gülümsedi.
"Nasıl olmuşum Chanie? Tam bir prens gibiyim değil mi?" Felixin sorusuna yandaki amcalar da gülerken Felix kaşlarını çattı.Chan bunu hemen farkedip ciddileşmiş ve miniğine yaklaşmıştı.
"Harika bir prens olmuşsun bebeğim." Felix mutlulukla el çırpıp tekrar kabine girdiğinde Chan da kendi için birkaç şey bakmaya karar verdi. Felix'e erkek bölümünde olacağını söyleyip erkek bölümüne ilerledi. Güzel bir sweat arıyordu.Aramaları sonucunda bir tane bulmuş ve küçüğünün yanına, kabinlere ilerlemişti.
Miniğinin orada olmadığını görünce kaşlarını çatmış ve etrafa bakınmıştı. Felix'i göremeyince birkaç kere seslenmişti. Cevap gelmeyince elindeki sweati hızla kenara bırakarak büyük mağazada miniğini aramaya başladı.
Yaklaşık on dakikadır her yeri aramasına rağmen Felix'i hiçbir yerde bulamayınca iyice endişelenmiş ve kasaya gitmişti.Felix'in adını duyurmalarını istediğinde kadın hızla anons yapmıştı. Endişe ile orada beklerken ağlamamak için zor duruyordu Chan.
"C-chanie!" Karşıdan koşarak ona doğru gelen miniğini görünce rahat bir nefes verdi Chan.Hızla kollarını miniğine sarıp sıkarken Felix konuşmaya başladı.
"Kayboldum Chanie! Çok korktum, seni bulamayacağım diye çok korktum."
Bir yandan ağlarken bir yandan da çok korktum diye sayıklıyordu Felix.
Chan miniğini yavaşça kucağına aldı ve sarılmaya devam etti.
"Geçti artık Lixie, ben burdayım."Eveet efendim, 10-11 yaş Felix ile son bölümünüzdü. See you next year, or noT 😎
Yazım yanlışlarına bakamadım, kb
Umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum 💝💗🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Teen Fictionchan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.