Chan karşısında ödev yapan minik bebeğine bakıyordu. Ağzına attığı kekten dolayı şişmiş yanakları onu daha da tatlı yaparken gülümsemeden edemedi. Miniği minik elleri ile matematik çözüyordu.
Sıkıldığı için miniğinin dikkatini dağıtmaya çalışıyordu ama işe yaramıyordu. Felix çok odaklanmıştı.Chan telefonuna gelen mesaj ile gülümsedi.
"Bebeğim?" Felix anında Chan'a dönmüştü.
"Efendim Chanie?" Gülümseyerek cevap verdi Chan.
"Minho'yu özledin mi?" Felix hemen kafa salladı.
"Özledim ama o iş için Avustralya'ya gitmemiş miydi?" Chan onaylarcasına konuştu.
"Evet ama iki gün önce gelmiş ve gelmeden önce oradan bir kedi çocuk sahiplenmiş."Felix heyecanla ayağı kalkıp Chan'ın kollarına yapıştı.
"Chanie! Söyle gelsinler lütfen lütfen lütfen!! Sonunda bir arkadaşım olacak lütfen Chanie lütfen gelsinler lütfen lütfen!!" Felix'in ısrarlarına Chan gülmüş ve konuşmuştu.
"Yoldalarmış bebeğim, arkadaşına hediye hazırlamak ister misin? Okulda teneffüslerde ufak bileklikler yaptığını duydum." Felix heyecanla kafa sallayıp ödevini yarım bırakıp odasına ayaklandığında Chan arkasından gülümsedi.Minik bebeğinin ödevlerini toparladıktan sonra aldığı atıştırmalıkları tabağa koydu.
"Chanie! Hediye kutusu var mı sende?"
Chan küçüğünün saçlarını karıştırıp ıvır zıvırların olduğu dolaba bakmaya başladı.
"Olması lazım şurada, ne kadar büyüklükte istiyorsun?" Felix Chan'ın sorusuna elindeki minik çiçekli bilekliği göstererek cevap verdi.
"Bunun sığacağı kadar olsa yeter."Chan kafasını sallayıp minik bir hediye kutusunu Felix'e uzattı.
"Bana bu bilekliklerden yapmayacak mısın bebeğim?" Chan şakacıktan üzgünmüş gibi davrandı.
Felix Chan'a sarıldığında gülümsedi Chan.
"Üzgünüm Chanie, bir dahakine söz yapacağım!" Chan kafa sallayıp miniğinin önüne eğildi.Felix hemen Chan'ın ne istediğini anlayıp yanağına iki tane ufak öpücük kondurmuştu. Chan tatmin olmuş şekilde gülümseyip kalktığında zil sesi duyulmuştu.
"Chanie! Ben hemen bilekliği paketleyeceğim misafirleri oyala lütfen~" Chan miniğinin odasına gitmesini gülerek izlemiş ve kapıya yönelmişti. Kapıyı hızla açarken arkadaşının kucağında Felix'ten biraz daha minik bir kedi çocuğu görünce gülümsedi."Ya sen çok tatlısın!" Kedi çocuğu Minho'nun kucağından alıp sevdiğinde kedi çocuk utangaçca kıkırdamıştı.
"Felix nerede?" Minho'nun sorusu ile Felix koşarak Minho'nun üstüne atlamıştı. Diğer kedi çocuk sahibinin kucağına atlayan Felix ile kaşlarını çatarken Chan buna kıkırdamıştı. Minho ise kucağındaki Felix'in saçını karıştırıp konuşmaya başladı.
"Lixie, sana arkadaş getirdim bebeğim. Jisung ile tanış, biraz utangaç ama hemen alışacaktır. Hem aynı yaştasınız eminim çok iyi anlaşırsınız."Minho kucağındaki Felix'i yere indirip Chan'ın kucağındaki küçüğünün alnına öpücük kondurmuştu. Felix kenardaki kutuyu arkasına saklayıp Jisung'un inmesini beklemeye karar vermişti.
Chan'ın uzun bir süre Jisung'u sevmesine biraz kıskansa da sonunda Jisung'un yanına gelmesi ile kıskançlığı gidivermişti.Felix Jisung'a hızla sarıldığında Jisung'ta Felix'e sarılmıştı.
"Ben Jisung, senin adın ne?" Chan'a karşı utangaç davransa da Felix'e karşı oldukça rahat davranmıştı Jisung.
"Benim adımda Felix Sungie~!" Felix heyecanla konuşup tekrar sarıldığında ikiside kıkırdamıştı.Jilix ikilisi birbirleri ile tanışırken
Chan Minho'yu kenara çekip konuşmaya başladı.
"Bu yaşa kadar satılmamış olması garip değil mi?" Sorduğu soru ile Minho Jisung'a bakıp cevap verdi
"Zaten satılmış, sahibi bir arkadaşım ve bakamayacağını söylediğinde bende almak istedim." Chan anladığını belirten mırıldanmalar çıkarıp tekrar sordu.
"Pekii üzülmedi mi? Sonuçta sahibinden ayrılmak zor diyorlar."Minho omuz silkti.
"Zaten çok ilgilenemiyormuş o yüzden üzülmedi galiba, daha iki gün oldu. Birbirimize alışmaya çalışıyoruz." Chan sadece kafasını salladığında iki minik oğlana seslendi.
"Dondurma ister misiniz?" İkisindende heyecan dolu bir evet çıktığında Chan kıkırdayıp Minho ile mutfağa geçti.Felix ise bilekliği Jisung'a uzatmış tepkisini bekliyordu. Jisung kutuyu güzelce açmış ve bilekliği görünce heyecanla sarılmıştı Felix'e.
"Bu sonsuza kadar arkadaş olacağımız anlamına mı geliyor!?" Jisung'un heyecan dolu soruşuna Felix kıkırdadı.
"Neden olmasın Sungie~!"Jisung'da geldiii~! Jilix bffliği göreceksiniz bolca kitapta ehe!
Umarım beğenirsiniz yorum ve oy atmayı unutmayın! sizleri seviyorum~ 💓💘💞💕💗💖💝😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Ficção Adolescentechan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.