Yaşları belirteyim
Chan : 23
Felix : 18 olacak
Changbin :22
Minho: 22
Seungmin:21
Hyunjin : 21
Jisung : 18 olacak
Jeongin : 18Chan derin bir nefes bırakıp konuşmaya başladı. Küçüğünün dolmuş gözlerine daha fazla katlanamazdı.
"Tamam dikkatini bana vermen için söyledim." Felix'in yüreğine su serpilirken hızla Chan'a vurdu.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?! Ödüm koptu!" Chan sırıtarak konuştu.
"Beni hala seviyorsun değil mi?"Felix pot kırdığını yeni farketmişti. Kafasını eğip ses çıkarmadı. Kemerini açılması ve belinde hissettiği eller ile kafasını hızla kaldırdı Felix.
Chan onu kucağına çekmişti.
"A-arabadayız biri görecek-" Felix'in konuşmasını yanağında hissettiği öpücük durdurmuştu."Biri görmez, görsede onlara ne değil mi?"
Felix utangaç tavırlar ile kafasını eğip elleri ile oynamaya başladığında Chan miniğine sarıldı.
"Sana o kadar zaman öyle davrandığım için üzgünüm, ben açıkçası korktum."
Felix kafasını sahibinin boynuna gömerek dinlemeye devam etti.
"Aramız da bayağı bir yaş farkı var, vardı. O zaman seninle bir şeyler yaşamam doğru değildi. Minho'nun kaybedeceği bir şey yok Lixie."Chan biraz nefeslendi ve cümlelerini toparlayarak konuşmaya devam etti.
"Yani Jisung ile sevgili olması onun için sorun yaratmaz. Fakat benim çalıştığım şirketin sahibi babam, biliyorsun. Yakında şirketin başına geçeceğim de.
Babam böyle bir şeyi kesinlikle desteklemeyecekti. Hele o zamanlar asla."
Felix kafasını sahibinin boynundan çekip dikleşti ve gözlerini sahibinin gözleri ile birleştirdi.
"Saklayabilirdik."Chan kafasını sallayıp konuşmaya devam etti.
"Babam beni evlendirmek istiyordu, ben başa geçtiğimde evlendiğim biri olsun ve daha uygun bir Ceo olmamı istedi, o zamanlar sana karşı bir şey hissetmiyordum. Bu yüzden bir şey demedim ama senin ben evlenirsem kırılmaman için senden uzaklaştım, böyle daha iyi olur sandım."Felix sessizce dinlemeye devam etti.
"Tahmin ettiğim gibi olmadı, sen büyüdükçe sana karşı ilgim arttı. Zaten evlenebilecek biri de bulamadı babam. Bu sebeple stres altına girmiştim. Dayanamayıp babama anlattım her şeyi.. ilk olarak çokça tepki verdi ve beni işten çıkardı." Felix gözlerini şokla açtı. Demekki sürekli içip hiç çalışmadığı zamanlar o zamanlardı. Zaten Chan evden çalıştığı için o okuldayken çalıştığını düşünüyordu Felix.Olayların farklı olduğunu hiç düşünmemişti.
"Seninle aramda kötü olduğu için iyice çökmüştüm.. geçen gün babam aradı. Olayları iyice düşündüğünü ve işe geri dönebileceğimi söyledi." Felix gülümsemişti bu.. ne demek oluyordu?
"Yani.. Ben senden çok fena şekilde hoşlanıyorum, miniğim." Felix yanaklarının kızardığını hissetmişti.Chan'dan bunu duymak için bayağı bir süre beklediği doğruydu.
"Benimle.. sevgili olur musun-" Chan cümlesini bitiremeden dudaklarında hissettiği minik dudaklar ile panikleyip miniğini kendinden uzaklaştırdı.
Hazırlıksız yakalanmak en sevmediği şeydi.Yavaşça elini miniğinin yanağına koydu ve dudaklarını tekrar birleştirdi.
Olabildiğince narin olmaya çalışıyordu fakat miniğinin acemice olan sert öpüşü onubu konuda zorluyordu. Öpüşünü hızlandırdı ve diğer elini miniğinin beline koyup kendine çekti. Miniğinin ağzına dilini gönderdiğinde Felix dili kabul edip emmeye başlamıştı. Dilleri birbirine sürterken Chan miniğinin dilinin biraz daha farklı olduğunu farketti.Doğru ya, o kedi çocuktu ve biraz daha kedi dilini andıran bir dili vardı. Bu durumda neden bunu düşündüğünü bilmiyordu fakat düşünesi gelmişti.
Felix nefessiz kaldığında dudaklarını ayırdığında Chan gülümsedi.
Miniğinin kırmızının yoğun tonlarına dönmüş dudağı oldukça güzel gözüküyordu.Felix utancından dolayı başını Chan'ın göğsüne gömdüğünde Chan kıkırdayıp konuştu.
"Utangaç kediciğim."hmm ben ne yazdım?
ama bence hoşunuza gitmiştir değil mi? artık herkes rahat bir nefes verebilir sonunda sevgili oldular wuhu~umarım beğenmişsinizdir sizleri seviyorum oy vermeyi ve bol bol yorum atmayı unutmayın!! ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐢' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐥𝐢𝐱
Roman pour Adolescentschan istediği kedi çocuk yerine başka bir kedi çocuğu almak zorunda kalır.