5.kapitola: Vysvětlování

50 4 2
                                    

Sage byla vystresovaná. Jindy upravené černé vlasy ve vysokém culíku měla teď rozpuštěné, na čele se jí rosily kapičky potu a ruce se jí třásly.
Poté, co jí Phoenix ani Sova neodpovídali do vysílačky a donesly se k ní zprávy o druhém výbuchu, nasedla společně s Killjoy do letadla a letěly na místo výbuchu. V tu chvíli ji nezajímalo, že je ve vzduchu další část města, v tu chvíli ji zajímal stav dvou agentů.
Killjoy je našla poblíž jedné kavárny. Sova byl při vědomí, i když na tom byl dost špatně, ale vysílačku měl rozbitou, tudíž Sage nemohl odpovědět.
Phoenix na tom byl hůř. Kvůli nárazu do zdi utrpěl těžká vnitřní zranění, k čemuž měl ještě otřes mozku a navíc silné pohmožděniny. Ovšem tím, že svým tělem ochránil Sovu blonďákovy zachránil život.
Teď byl Phoenix v kómatu. Téměř to vypadalo, jako by spal, ale skutečnost byla mnohem, mnohem horší...
,,Probere se?" Killjoy se opírala o zárubeň dveří a pozorovala mladého agenta, který se ani nehnul. Byla ve Valorantu nejkratší dobu, a i když si už něco prožila, tohle jí... Hodně zaráželo.
Sage se narovnala a podívala se jí do očí. ,,Samozřejmě, Joyanno. Phoenix je silný."
Killjoy přikývla a odešla.
Sova byl momentálně v bezvědomí, ale už by se měl probrat. Prostřelené břicho bylo to nejhorší, pak měl "jen" rozbitou hlavu a rozdrcené dva prsty, když na něj dopadl kámen. Ale ztratil opravdu hodně krve, což taky nebyla dobrá zpráva.
Když otevřel malátně oči, Sage si zhluboka oddechla a okamžitě se k němu vrhla.
,,Mirai..." Nestačil dokončit ani první větu a Sage ho hned přerušila: ,,Ticho, musíš odpočívat!"
A pak něco sprostě zanadávala, když se Sova vysoukal do sedu a tiše zasyčel. ,,Mir, jak je na tom Peter?"
Sage neodpověděla hned, nejdřív mu přerovnala peřinu a naducala znovu polštář.
,,Sovo... Phoenix je na tom momentálně... No, dost špatně."
Sova se zajíkl a trhl s sebou. Pak mezi nimi bylo asi deset vteřin ticho, než jeho pohled zabloudil k posteli, která byla na druhé straně místnosti. Phoenix ležel na zádech, pusu lehce otevřenou a oči zavřené. Hlavu měl obvázanou a ruce položené vedle těla. Nevypadal, že by právě umíral.
,,Probere se? Mirai, že se probere? Že?!" Zbytečně zvyšoval hlas, ale neuvědomoval si to. Bál se o něj. Moc...
,,Sovo... Ano, věřím, že se probere."
Tím Sage považovala téma Phoenix za uzavřené a i když jí to teď přišlo nemístné, přitáhla si k jeho posteli židli a posadila se na ni. Zbloudilý pramen vlasů si zastrčila za ucho.
,,Takže... Nejspíš ti teď přijde, že bych tě měla nechat na pokoji, ale já to musím vědět. Co se stalo?"
Opřela se o opěradlo židle a radši začala zkoumat své nehty, než aby se mu dívala do očí.
Mlčel. Docela dlouho. Ale pak už konečně odpověděl. ,,Jett byla v kavárně i s bombou. Rozestavěli jsme se na konce ulice. Phoenix k ní přišel, jenže pak... Slyšel jsem to i já. Za tebou. Vůbec nevím, kdo to řekl, ten hlas mi nikoho nepřipomínal, to opravdu ne... Pak Jett zaútočila, ale já ji postřelil, byla nebezpečné. A ona..." Odmlčel se a zkoumal jizvy na rukou. ,,Poté zabila jedno dítě."
Sage to otřáslo, ale neřekla ani slovo. Po těchto slovech u ní ale Jett klesla ještě níž. Až na úplné dno.
,,A pak něco vyhodila vzduchu, něco růžovýho či fialovýho. Nic jsem neviděl, jen fialovou, a ani jsem nic neslyšel. Bylo to, jako když se ponoříš pod vodu. V tu chvíli řekla vystřel, Jett mě postřelila a pak i s bombou utekla. Jenomže... Nebyla zraněná. Ta její rána se prostě zahojila."
Sage připadalo, jako by to, co jí řekl byl jen hodně špatný vtip. Tohle Jett nemůže umět. Ovládá vzduch, ale tohle...
,,Mě to... někoho připomíná. Ale kdyby to byla pravda, nedávalo by to smysl." Pak se postavila a neznatelně přikývla.
,,Dobrá, řeknu to pak Brimovy. Ale myslím, že si to bude chtít potom poslechnout i osobně. Zůstaň tady, a až budeš něco chtít, zazvoň. Pokud bude nějaký pokrok s Peterem, taky se taky ozvi, ano?"
Pak se otočila a vydala se pryč z ošetřovny. Nemohla tak vidět, jak Sova zkroušeně zavrtěl hlavou. Na rozhovor s Brimstonem se už teď netěšil...
Ale když se zahleděl na nehybné tělo, uvědomil si, že by udělal cokoliv, aby měl jistotu, že bude Phoenix v pořádku.

...

Právě skončily kapitoly, které byly psané z "pohledu" Phoenixe :D.
Důvod?
Nejdřív jsem měla v plánu napsat celý příběh z jeho "pohledu", protože jsem chtěla, aby to byl můj main, když jsem ve Valorantu začínala, ale nakonec z toho sešlo.
Taky kratší kapitola, snad nevadí.

PS: pokud by se vám zdálo, že jsou všichni agenti Valorantu slabí... Ve hře to proti taky můžete prohrát, i když je ona už jediná v týmu a vy jste čtyři. Mluvím z vlastní zkušenosti.

🖤Death🖤

Valorant: Závod s časem ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat