16.kapitola: Zvěsti minulosti

42 3 2
                                    

Ti dva byli pár vteřin zticha, než se... Breach potichu rozesmál. ,,Mirai, nevtipkuj, tohle je vážná věc... Prvního dubna už dávno bylo."
,,Já ale nevtipkuji..." Zašeptala Sage v odpovědi, ale nikdo ji neslyšel, vlastně se skoro neslyšela ani ona sama.
,,Ne, vážně, Mir. Co se dělo?"
,,Co se dělo? Ty se ptáš, co se dělo?!" Nechtěla na něj křičet, jenomže emoce ji přemohly a s ní to teď cloumalo, jak vzteky, tak i smutkem a děsem. ,,Dělo se, že Reyna mučila Jett, viděla jsem to na vlastní oči! Ty škrábance, to... to všechno! Poznávala jsem to! A taky to, co mi nakonec řekla... Všichni si zasloužíte trpět, vy všichni do jednoho. To říkávala ona, a taky se Jett zbarvily oči do růžové, stejně jako párkrát mně!"
Divoce šermovala rukama ve vzduchu a dva agenty před sebou probodávala pohledy. ,,Je to ona!"
Breach zmlkl, zatímco Brimstone se hluboce zamyslel. Na čele se mu však objevila vráska. ,,Vždyť... Zabila jsi ji."
,,To jsem si taky myslela..."
,,Ehm, může nám někdo vysvětlit, co se tu sakra děje?"
Phoenix, Sova a Killjoy se tvářili naprosto zmateně; oni o Reyně nic nevěděli. To jenom oni tři, zakladatelé Valorantu...
Sage si promnula spánky a rezignovaně položila ruce na stůl. ,,Hele... Říkali jste si někdy, proč nosím jenom dlouhé trička? Proč jste mě nikdy neviděli v tričku s krátkými rukávy?"
Sborově zavrtěli hlavou.
Sage si s tlumeným povzdechem vykasala rukávy, byť se jí neustále třásly ruce. Všichni tak najednou spatřili její paže, které však byly celé zohavené tlustými, bílými jizvami. Ty obzvlášť velké byly dokonce lehce narůžovělé.
,,S Reynou jsme bojovali asi dva roky po tom, co jsme založili Valorant. Byla to ta nejtěžší bitva, v jaké jsem kdy byla. Reyna byla... Šílená a nebezpečná a my věděli jediné: nesmí se nás dotknout. Pokud se tak stalo, vpustila do nás část svojí energie a naším prostřednictvím tak viděla i slyšela a mohla nás i lehce ovládat. Když se dotkla mě, měla jsem pocit, že v tu chvíli přestal existovat čas - všechno se zpomalilo. Byly to ty nejhorší dva týdny v mém životě."
Sage se na chvíli odmlčela a rozhodovala se, co vše jim řekne. Ale měli by znát pravdu, hluboko v duši to věděla...
,,Ty dva týdny jsem nevěděla o světu, vždycky jsem byla jen... Někde, kde bylo nic a všechno zároveň. Mučila mě klidně i několik hodin denně, tolik energie do mě vpustila. Jako bych byla její druhý život nebo tak... Doteď to nechápu. Ale jednoho dne..."
Luskla prsty.
,,Jí i ta téměř nekonečná energie došla. Konečně jsem to byla zase já, ovšem... Jiná. Možná vám to tak nepřijde, ale dřív jsem bývala naprosto jiná."
Lepší, nebo horší? Tisíckrát se na to sama sebe ptala, ale odpověď se nikdy nedozvěděla.
,,Když se nám ji zase podařilo najít, bylo to... Hrozné. Reyně bylo jedno, co svému okolí způsobí, ona chtěla jen zkázu a utrpení. Ale nakonec..."
Sedla si zpátky na židli, odkud zprvu vyskočila.
,,Zabila jsem ji. Teda, aspoň jsem si to myslela. A... Nevím. Viděla jsem ji umírat! Všechno nasvědčovalo tomu, že je mrtvá..."
Začala si prohlížet předloktí; hluboké i mělké jizvy, nepřirozeně zbarvená kůže, oděrky, které se jí nikdy nepodařilo vyléčit...
,,Dotkla se mě, ale pak se už nic nedělo. Prostě..."
,,Prostě byla mrtvá. Doteď."
Brimstone se snažil mluvit klidně a plynule, ale hlas se mu třásl a ohryzek na krku mu poskakoval nahoru a dolů. ,,Mirai, jestli je to pravda, tak... tak..."
,,Tak ji najdeme."
Phoenix se rázně postavil, ignoroval Sovu, který ho zatahal za rukáv a předklonil se nad stůl. I když ho to, co jim teď Sage povyprávěla zděsilo a ohromilo zároveň, byl i zvědavý.
A toužil po tom se jí, tomu něčemu, co se nedalo nazývat člověkem, pomstít. Za to všechno.
,,Najdeme ji a zabijeme, teď už doopravdy. Když jste to téměř zvládli ve třech, tak proč né v šesti?"
Nečekal, že mu někdo odpoví a přesně to se i stalo: ostatní mlčeli. Možná neměl právo jim říkat (ne, vlastně téměř nařizovat), co mají dělat, ale musel se toho někdo ujmout. I když byl ve Valorantu druhý nejmladší, rozumný byl dost...
Breach se podíval na Sage, ta se podívala na Brimstona a ten zase na Breache.
Pak se černovláska nadechla k odpovědi. ,,Petere, máš pravdu. Musíme to udělat. Ale-"
Vztyčila prst do vzduchu a zaváhala, zda li to má skutečně říct. Ale čím víc, tím líp, ne?
,,Bude nás sedm, né šest."

...

Takže:

1) na Instagramu pořád vidím, že než začne člověk o něčem psát, dejme tomu třeba o HP, má si udělat pořádný research, všechno si pozjišťovat atd...
Well, přestože jsem taky hledala, nepodařilo se mi o agentech Valorantu skoro nic najít. To je taky důvod, proč tu mám věk, jména i základnu vymyšlené. Nevím dokonce ani příběhovou linku hry Valorant či co se doopravdy děje v jejich světě, co je to Valorantský protokol a nevím vlastně ani pořádně, co je to organizace Kingdom...
Ale stejně o Valorantu píšu. Vadí něčemu, že o něm vím opravdu málo? Možná ano. Ale stejně...
Budu psát i o něčem, o čem toho moc nevím, když to miluju.
Včera jsem našla zase nějaké novinky o tom, že Phoenix se může jmenovat Grant a Jett zase Joon-Hee. Tady to bude stále Peter a Jett, jelikož potvrzené to nikde nebylo a mě se to už nechce upravovat.

Nevím, proč jsem to sem napsala, prostě jenom aby lidi věděli, že ne o všech tématech jde zjistit naprosto všechno, do nejmenších detailů :D.

Valorant: Závod s časem ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat