satu

151 23 76
                                    

" Oppa , ini ada coklat untuk oppa " tegur seorang perempuan kepada Bangchan .

" Oh terima kasih " balas Bangchan dengan senyuman .

Gadis gadis yang berada dikawasan luar tempat perlawanan renang itu menjerit teruja kerana Bangchan menerima pemberian mereka .

Setiap kali Bangchan ada perlawanan renang pasti akan ada beberapa orang gadis yang akan memberinya coklat atau makanan makanan lain , dia hanya menerima sahaja .

" Banyak rezeki hari ini " perli Han .

" Ambillah , yang lepas lepas itu pun aku tak makan lagi " balas Bangchan .

" Nanti kalau nak makan ambillah " sambungnya .

" Okay " ujar Han .

" Changbin mana ? " soal Bangchan sambil mengeringkan rambutnya .

" Pergi mana lagi , buat persembahan lah "

____________________________________

Kalau Bangchan dikerumuni oleh gadis gadis akibat keseksian badannya apabila berenang , Changbin pula menarik perhatian gadis gadis disekolah mereka dengan tariannya yang memukau . Setiap kali Changbin membuat persembahan percuma didewan terbuka , dewan itu akan menjadi sesak . 

" Arghhh handsomenya ! " jerit seorang pelajar perempuan yang berada ditepi dewan .

" Korang tengok apa ini ? " soal Younghee kepada gadis itu .

" Changbin 3racha ! " balas gadis itu .

" Siapa ?  " soal Younghee lagi lalu melihat wajah Changbin .

" Sudahlah kau , aku bagitahu bukannya kau kenal pun " balas gadis itu .

" Apa bising bising ini ? " bahu Younghee diletakkan tangannya , Yang Minhee rakannya Younghee .

" Entahlah , menjerit jerit macam orang terencat akal " balas Younghee .

" Kyunghee mana ? " tanya Minhee .

" Tadi pergi tan -- " 

" Gurlsss " kedengaran suara seorang lagi perempuan .

" Lama sangat kau ini pergi tandas , jom masuk kelas . Serabut aku tengok mamat ini menari " marah Younghee lalu menarik tangan Minhee dan Kyunghee .

___________________________________

Bangchan dan Changbin mengemas peralatan mereka dan ingin pulang , Han pula dari tadi dikelilingi teman wanita kontraknya .

" Jom balik " ujar Bangchan sambil memandang Han .

" Bye baby , jumpa esok " kata Han sambil mencium tangan 3 orang gadis dalam masa yang sama dihadapan Bangchan dan Changbin .

" Ey geli aku " Changbin mencelah .

" Yang kali ini sampai bila pula kontrak nya ? " tanya Bangchan .

" 3 hari lagi tamatlah kontrak dorang " selamba balas Han sambil tersenyum sinis .

" Gila "

Addicted To You [ 3Racha ]Where stories live. Discover now