lapan belas

54 15 36
                                    

selepas sahaja younghee melihat changbin dan dahyun bermesraan , dia terus tidak ingin pergi ke tandas malah kembali bertemu dengan kyunghee dan minhee .

" amboi cepat nya kencing , basuh ke tak ? " usik kyunghee kerana hanya 2 minit sahaja younghee ke tandas .

" tak ada lah , sampai tandas tak jadi nak kencing pula " balas younghee .

" kita nak pergi mana ini ? " soal minhee memegang perutnya .

" kalau kau dah pegang perut kita pergi makan lah gila " kata kyunghee kepada minhee .

mereka ketawa bersama sama lalu menuju ke destinasi yang mereka ingin tuju , kemana lagi kalau bukan ke kedai makan .

____________________________________

4 bulan kemudian .

hari yang dinanti nantikan oleh mereka semua selama ini telah tiba , iaitu hari dimana tamatnya pembelajaran mereka di sekolah itu .

" ini yang aku tunggu tunggu kan !! " jerit bangchan selepas sahaja mengambil keputusan peperiksaan akhir tahunnya .

" kalau ye pun perlahan sikit suara , cikgu cikgu tengok " bebel lee know .

" chan hyung mana pernah ada rasa malu " perli hyunjin .

" lepas ini korang buat apa ? " soal han kepada rakan rakannya .

" tidur , makan , main game , tidur semula " balas seungmin .

" aku pun " jeongin bersetuju untuk melakukan perkara yang sama seperti seungmin .

" aku nak jadi playboy " ujar lee know sambil menunjukkan muka tampannya itu .

" siapa saja nak mamat kucing ini " perli changbin .

" eh wah kau "

" dah dah jom balik , aku laparlah " kata felix .

" makan saja kan kerja hyung ini , gemoknya tak " bebel jeongin .

" aku bukannya macam kau makin lama makin bulat pipi itu , iyalah orang bahagia " perli felix kerana jeongin sudahpun menjalinkan hubungan lama dengan micha .

" apa pula ey " muka jeongin mula kemerah merahan .

" samalah si changbin ini pun " sambung seungmin lalu memicit pipi changbin yang gebu .

" apa kau " changbin menepis tangan seungmin .

" betul lah tuu , orang dah bercinta 5 bulan apa tak bahagia nya "  tambah bangchan pula .

changbin tidak berkata apa apa , hanya tersenyum malu .

____________________________________

" kau sambung belajar ke ? " soal changgu kepada young hee .

" tak , tunggu jodoh datang ajak kahwin " balas younghee sambil memasukkan keputusan peperiksaan nya kedalam beg .

Addicted To You [ 3Racha ]Where stories live. Discover now