enam

84 22 43
                                    

" Aku kira okay apa yang kau dah buat " kata Changbin .

Rambut si A masih lagi ditarik Changbin , si A menjerit kesakitan . Hampir gugur rambut  tengahnya .

" Ini sebab kau ada niat nak sakitkan aku " pipi kanan si A ditampar Changbin .

" Ini pula sebab kau tak dapat sakitkan aku tapi girlfriend aku yang kau tersakiti " sekali lagi pipi kanan si A ditampar  .

" Ini pula untuk girlfriend aku , tadi sebab dia jatuh ha ini sebab kepala dia terhantuk dekat kerusi batu " pipi kiri si A pula ditampar .

" Kau nak buat lagi tak ? " soal Changbin .

" Ta -- tak dah , saya janji " teresak esak si A menangis .

" Yang ini pula untuk girlfriend aku sebab selepas saja kemalangan itu , langsung tiada khabar berita tentang dia " mendarat tapak tangan kiri Changbin ke pipi kiri si A .

" Arghh echhh " si A menahan kesakitan .

" Ini pula amaran untuk jangan berani berani ganggu girlfriend aku , aku dan kawan kawan aku " perut si A di tumbuk Changbin .

Si A terjatuh duduk bersandarkan dinding , separuh pengsan lelaki itu ditampar Changbin .

" Aku dah lama tak pukul orang tapi kau ini tak puasa kalau pukul sekali saja " setiap satu perkataan yang keluar dari mulut Changbin , setiap kali itu juga dia memijak si A .

" Changbin ! Dahlah , jom balik " jerit Han yang melihat kejadian itu .

" Kau ingat eh , kalau kau tunjuk muka kau lagi memang mati kau "
___________________________________

Kyunghee dan Minhee menunggu didalam bilik Younghee .

" Woi .. " Younghee baru sahaja sedar dari tidurnya .

" Eh bodoh , si babi ini dah bangun " Minhee mengejut Kyunghee yang hampir terlelap , mujur Minhee sedang bermain game untuk bersengkang mata .

" Ha ?! Apa apa ?! " terkejut Kyunghee dikejutkan secara tiba tiba .

" Korang buat apa dekat sini , pergi baliklah " kata Younghee .

" Eh bodoh , kita dah teman dia 2 hari satu malam tak dapat apa apa . Tiba tiba kena halau "  marah Kyunghee .

" Itulah itu , jom ah balik " Minhee mengajka Kyunghee balik .

" Elele mengada nya kawan aku ini " Younghee memujuk mereka kembali .

" Changbin mana ? " tanya Younghee .

" Oh memang buka buka mata tanya mamat itu dulu lah ? " soal Minhee .

" Tak adalah aku tanya saja "

" Sekejap lah aku call dia "

" Eh tak payahlah , nanti je jumpa dekat sekolah saja " balas Younghee .

" Esok kau dah boleh keluar " kata Kyunghee .

" Haa lusa je aku jumpa tak apalah "

" Sekejap , masalahnya sekarang ini yang kau pergi masuk bilik persalinan lelaki itu kenapa ? " marah Minhee .

" Itulah pasal ! Buatnya dorang tengah bogel atau lawan pedang ke , macam mana ? " tanya Kyunghee .

" Eh bodoh lawan pedang "
___________________________________

2 hari kemudian .

Youghee dan Minhee dalam perjalanan ingin menuju ke kelas mereka , tetapi dilanggar oleh beberapa orang gadis yang sedang mengejar Felix .

" Dari awal lagi aku kata kelas kita bakal dipenuhi bangsat bangsat " ujar Minhee yang menepuk nepuk bahunya yang dilanggar itu .

" Haih itulah .. hari ini kita kena langgar , esok lusa kita kena pijak pula " sambung Kyunghee .

Baru sahaja mereka ingin masuk ke kelas , mereka dihalangi Bangchan dan Han .

" Ha ini lagi satu masalah " kata Minhee .

" Aku rasa macam nak jumpa pengetua lah , tukar kelas jom " balas Kyunghee .

" Eh janganlah macam itu baby girl " kata Bangchan .

" Eh apa jadah panggil kau baby girl , geli nya aku " perli Minhee kepada Kyunghee .

" Haih apalah nasib aku , menyesal langgar kau tempoh hari " kata Kyunghee lalu melanggar bahu Bangchan dan Han .

Begitu juga Minhee yang mengikuti Kyunghee dari belakang tapi tangannya ditarik Han .

" Ikut aku sekejap " katanya .

" Nak kemana ? "

" Sekejap lah "

Minhee terpaksa mengikuti Han manakal Kyunghee ditahan oleh Bangchan .

" Aku nak tanya kau , mana kawan kau yang lari sorang itu ? " tanya Kyunghee .

" Siapa ? "

" Ala korang kan 3 racha , yang sorang itu muka macam Shrek " balas Kyunghee .

" Oh Changbin .. "

" Ha mana dia ? " tanya Kyunghee lagi .

" Demam rasa nya entahlah , dah 2 hari tiada khabar " selamba sahaja Bangchan jawab begitu seperti tiada rasa ingin tahu .

" Kawan kau itu dah okay ? " tanya Bangchan .

" Kau nampak dia okay ke ? Tidur saja dari pagi tadi " balas Kyunghee sambil melihat Younghee yang tertidur dari pagi tadi .
___________________________________

" Lepas lah ! "

" Aku nak minta tolong kau " ujar Han .

" Apa dia ? " soal Minhee .

" Aku nak kau tolong aku , aku nak berubah " sambung Han .

" Eh kau yang nak berubah kenapa perlu kaitkan aku ? "

" Okay macam inilah , kita jadi pasangan untuk 7 hari . Kita tengok siapa yang jatuh cinta dulu " ujar Han .

" Eh kau kenapa ek ? Kau fikir aku bahan uji kaji  tempat kau puaskan nafsu kau macam perempuan perempuan yang terkinja kinja ikut kau itu ke ? " marah Minhee .

" Dengarlah dulu ! Jangan marah marha boleh tak ? " marah Han
___________________________________

bersambung ...

Addicted To You [ 3Racha ]Where stories live. Discover now