kyunghee dan minhee terkejut mendengarkan apa yang keluar dari mulut younghee ketika itu , changbin pula dapat mendengar detakan jantung younghee .
mana tidaknya kali ini younghee berkelakuan seperti teman wanitanya , tidak pernah dia berkelakukan seperti itu biasanya dia seperti seekor harimau .
" hey " tegur changbin .
" aku .. " younghee sudah kehabisan kata .
" kenapa kau ken pindah younghee ? " mata minhee sudah berkaca kaca hanya tunggu masa sahaja air matanya akan jatuh .
" kau ada masalah ke younghee ? kau tak nak cerita dengan kami ? " soal kyunghee pula .
" aku rasa better aku chaw , ini masanya untuk kau berbincang dengan diorang " ujar changbin sambil memggosok tangan younghee meredakan debaran yang dihadapi younghee .
younghee mengangguk tanda dia bersetuju dengan changbin , lalu changbin melepaskan genggaman tangannya dan berlalu pergi .
younghee menceritakan semua masalah yang dihadapi nya selama ini , dia malu untuk memberitahu perkara itu kepada minhee dan kyunghee walaupun mereka sudah berkawan lama .
" kalau tak pindah tak boleh ke ? " soal minhee .
younghee hanya diam tidak tahu bagaimana ingin merespon soalan yang diajukan minhee .
" tapi kalau kau ada masa terluang jangan lupa datang sini " rayu kyunghee .
" ya itu pasti , kan korang dua sekolah ini . mestilah sekali sekala aku akan datang " balas younghee .
____________________________________
selepas pulih sepenuhnya jeongin mencari keberadaan micha , perempuan yang menolongnya tempoh hari .
dia meminta tolong felix untuk mencari tahu tentang gadis bermarga jeong itu tetapi seungmin terdengar perbualan mereka .
" mujurlah seungmin ada ambil nombor dia " bisik jeongin didalam hati berada di dalam kereta sedang menuju ke rumah dimana rakan rakan yang lain menjumpainya .
" dah sampai dik " ujar pemandu teksi itu .
" terima kasih bang " balas jeongin setelah pemandu teksi itu memulangkan duit baki yang diberikan oleh jeongin , lalu dia keluar dan perlahan menuju ke rumah yang dituju nya .
kelihatan seperti tidak ada orang , pintu rumah diketuk beberapa kali tetapi tidak ada yang menyahut .
" abang cari siapa ? " soal seorang budak kecil dari arah belakang jeongin .
" jeong ... minjun ? " jeongin melihat wajah budak lelaki itu , seperti dikenalinya .
" ya saya minjun , abang cari siapa ? " soal budak lelaki yang bernama jeong minjun itu .
" micha ada ? " soal jeongin .
" kakak ? kakak pergi kerja " balas minjun .
" kakak kerja dekat mana ? " soal jeongin lagi .
____________________________________
jeongin memasuki sebuah kedai yang menjual pakaian lelaki dan perempuan , wajah micha masih lagi tidak kelihatan .
jeongin menegur seorang pekerja disitu .
YOU ARE READING
Addicted To You [ 3Racha ]
Fanfiction✧ not all stories have a happy ending , maybe that's your story not mine ✧