Kyunghee tersedar dari pengsan nya , dia melihat keadaan sekeliling seperti didalam sebuah bilik Hospital . Tangan nya terdapat jarum yang menyalurkan air masuk kedalam badannya .
" Bangchan .. " Kyunghee mengejut Bangchan yang sedang tidur meletakkam kepalanya dikatil Kyunghee .
" Chan-ah " Kyunghee mengusap usap kepala Bangchan , lalu Bangchan bangun .
" Weh kau , kau okay tak ? " soal Bangchan yang berdiri dan serabut tidak tentu pasal dengan tangan kirinya yang berdarah .
" Sekejap , tangan kau kenapa ? " tanya Kyunghee .
" Tangan aku ? " tanya Bangchan kemudian dia melihat tangan kirinya yang cedera akibat terkena kaca tingkap yang pecah .
" Ah kena tingkap kaca yang pecah " balas Bangchan lalu duduk semula .
" By the way macam mana aku boleh ada dekat sini ? " soal Kyunghee .
" A -- aku pergi panggil Doktor tau , Jururawat suruh panggil Doktor kalau kau dah bangun . Sekejap tau tunggu " kata Bangchan menuju ke pintu , sengaja ingin menukar topik .
" Sibuk sangat risaukan aku , tangan sendiri luka pun sampai tak sedar " bebel Kyunghee didalam hati .
_________________________________________
Han mengajak Minhee keluar bersama sama sebagai pasangan bercinta , selepas 3 hari Han membuat pengumuman tentang hubungannya bersama Minhee . Gadis gadis di sekolah mereka sudah tidak menganggunya .
" Nak makan apa ? " soal Han .
" Order saja apa apa , aku makan "
" Janganlah bahasa kan aku kau " marah Han .
" Habistu ? Papa Mama ? ey geli aku " usik Minhee .
" Jagiya ~ " sengaja Han memanggil Minhee begitu .
" Aish stop it , awak saya saja okay ? " marah Minhee .
Han ketawa kerana berjaya membuat Minhee geli .
" Okay saya order apa saja , jangan tak makan pula "
" Iyaa "
" Saya nak Pasta dua , air saya nak Apple Ais dia sama juga " ujar Han kepada pekerja di Restoran itu .
" Eish sejuk sejuk minum air ais " marah Minhee .
" Eh tadi awak juga yang kata ikut saya , awak nak air apa . Bang , saya .. "
" Tak payahlah tak apa , saya minum saja " cepat cepat Minhee memotong percakapan Han yang ingin memanggil pekerja itu tadi .
_________________________________________
Pada malam itu Kyunghee dibenarkan untuk keluar dari Hospital oleh Doktor yang merawat nya .
" Haih , lemah nya badan ini " rungut Kyunghee selepas mengemas baju dan barang barang nya untuk dibawa pulang .
" Annyeong ! "
" Kamjagiya ! " terkejut Kyunghee apabila Bangchan menyergah nya dari pintu .
" Haaa tahu takut ! " usik Bangchan .
" Kau nak apa hanat " marah Kyunghee , mujurlah dia tidak mati akibat serangan jantung di situ . Lagi pula belum sempat balik ke rumah syurganya .
YOU ARE READING
Addicted To You [ 3Racha ]
Fanfiction✧ not all stories have a happy ending , maybe that's your story not mine ✧