•Ιωάννα•
Είναι τόσο βλάκας!
Μα καλά τι νόμιζε ότι θα του φέρω και φαγητό στο καναπέ ενώ δεν με βοήθησε;
Τον βλέπω να σηκώνεται και αρχίζω να κοιτάω το σπίτι τρώγονταςΔεν είναι άσχημο τελικά...
Έρχεται και κάθεται δίπλα μου οκευ ευκαιρία να του πω αυτά που θέλω...
"Μάνο θέλω να μιλήσουμε" λέω χαλαρά
"Πες μου"Οκ κάτι έχει αυτός αλλά δεν με νοιάζει και πολύ!
"Μπορείς να έχεις την κρεβατοκάμαρα δεν έχω θέμα εγώ θα πάρω ένα μέρος του σαλονιού, θα βάλω ένα διαχωριστικό και απλά από την άλλη πλευρά θα έχω μόνο το κρεβάτι μου" του λέω δεν θέλω εξάλλου να κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο μαζί του άσε που αυτός κάθε μέρα έχει άλλη κοπέλα...
"Εντάξει" μου λέει
Αφού τελείωσα με το φαγητό μου και άρχισα να βγάζω τα ρούχα από την βαλίτσα άκουσα τον Μάνο να μιλάει στο τηλέφωνο
"Ιωάννα"
Ωχ τι θέλει πάλι..."Ναι"είπα
"Εγώ θα φύγω δεν ξέρω τι ώρα θα γυρίσω το βράδυ"
"Μπράβο"Επιτέλους ακούω την πόρτα να κλείνει και έτσι ξέρω ότι έχω ελεύθερο το σπίτι να φτιάξω λίγο τα πράγματα...
Πρέπει να πάω να αγοράσω ένα κρεβάτι γιατί προς το παρόν θα κοιμάμαι στον καναπέ
Έχει πάει 9 το βράδυ και έτσι αποφασίζω να διαβάσω ένα βιβλίο αλλά το κινητό μου χτυπάει και έτσι τα σχέδια μου αλλάζουν...
Βλέπω "Μυρτώ"
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
"ΝΑΙ" λέω χαρούμενη
"Έλα κορίτσι μου" μου λέει
"Τι κάνεις;" λέω λες και έχω να την δω καιρό...
"Καλά είμαι! Εσύ πως τα πας με τον πίθηκο;"
"Όσο δεν είναι σπίτι ΤΕΛΕΙΑ" της λέω ειλικρινά. Εξάλλου δεν τον έχω καθόλου όρεξη.
"Κατάλαβα πάλι με καμία τύπισσα θα είναι από αυτές που δεν ξέρουν ότι την επόμενη μέρα θα την έχει παρατήσει"
"Δεν με νοιάζει και πολύ Μυρτώ τι κάνει"
"Σωστά! Έτσι μπράβο η κολλητή μου! Θα πας αύριο να κάνεις εγγραφή στη σχολή;" με ρωτάει λίγο λυπημέναΞέρω δεν ήθελε να φύγω αλλά δεν ήθελα και εγώ να μείνω άλλο εκεί εξάλλου η Μυρτώ με καταλαβαίνει!
"Ναι και νομίζω πως δεν θα καταφέρω ούτε την εγγραφή να κάνω"
"Τι ηττοπάθεια είναι αυτή;" μου λέει με αυστηρό τόνο
"Καλά καλά σκάω!" της λέω γελώντας"Μυρτώ λέω να κλείσω για να διαβάσω το βιβλίο μου και να κοιμηθώ είμαι κουρασμένη σήμερα" και ψυχικά και σωματικά δεν θέλω να ξέρει ότι στεναχωριέμαι και εγώ που δεν είμαι πλέον στην Θεσσαλονίκη!
"Εντάξει κορίτσι μου ο,τι χρειαστείς πάρε με τηλ! οκ;"
"Ναι!" Λέω και το κλείνωΠερνάει αρκετή ώρα ο Μάνος πουθενά και δεν έχω και τι να κάνω...
Ας κοιμηθώ λοιπόν αφού είμαι μόνη μου εξάλλου αύριο έχω πρωινό ξύπνημα
Φασαρία ακούγεται έξω από το σπίτι και με ξυπνάει...
Κοιτάω το ρολόι 4 το πρωί
Μα καλά τι γίνεται;;;
YOU ARE READING
Η Επιλογή
Teen Fiction~"Νόμιζα ότι ανάμεσα μας εγώ ήμουν το πειραχτήρι!" "Ε τελικά είμαι κι εγώ λίγο!" ~"Δε τον ζηλεύω δεν έχει τίποτα παραπάνω από εμένα!" "Ίσως! Αλλά σίγουρα αυτός έχει το προνόμιο να με έχει στην αγκαλιά του!"