•Ιωάννα*•
Βγαίνω από το δωμάτιο βλέπω τον Γιάννη να με κοιτάει σοκαρισμένος ξανά.
"Όλα εντάξει;"
"Ναι" λέω ανοίγω την πόρτα και φεύγω τρέχοντας στο διαμέρισμα μουΒλέπω τον Μάνο μόνο του αυτή την φορά στο σαλόνι.
Άλλη όρεξη δεν είχα.
"Ήρθε το κρεβάτι σου!"
"Μπράβο!"
"Τι έπαθες εσύ;" με ρωτάει και κοιτάει επίμονα το σώμα μουΤο κοιτάω και εγώ.
ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ!
Σαν να ήμουν σε πεδίο μάχης ζωγράφων."Ασε μας ρε Μάνο που νοιάζεσαι για μας!" του λέω και πάω στο μπάνιο που πλέον έχει γίνει το αγαπημένο μου δωμάτιο σε αυτό το σπίτι
Ανοίγει η πόρτα πάλι.
"Λέγε τι έχεις! Που ήσουν; Σε πείραξε κάνεις;"
"Μάνο έφυγες! Μην μου πεις ότι σε νοιάζει κιόλας"
"Φυσικά και με νοιάζει!"
"Να μην σε νοιαζει για μια ψεύτρα!" λέω φωνάζοντας και ο Μάνος φεύγειΝα κάνω μπάνιο να τελειώνω επιτέλους!
Πάει και το συνολάκι μου αλλά χαλάλι του...
Όταν βγαίνω έχει πάει ήδη γύρω στις 6 και έχω ακούσει το κουδούνι. Οπότε κάποιος ή μάλλον κάποια ήρθε. Βλέπω τον Μάνο και την Ειρήνη να σαλιαρίζουν στον καναπέ.
Έτσι βάζω να φάω φορώντας την πετσέτα μου.
Αφήνω καταλάθος λίγο πιο δυνατά το πιάτο στο τραπέζι και πλησιάζω στο τραπεζάκι του σαλονιού για να πάρω το τηλεκοντρόλ και να ανοίξω την τηλεόραση.
"Μα καλά δεν ντρέπεσαι να κυκλοφορείς μέσα στο σπίτι με την πετσέτα;" μου λέει η Ειρήνη ενώ ο Μάνος γυρνάει να με κοιτάξει
"Εδώ εσύ δεν ντρέπεσαι να κυκλοφορείς στην κοινωνία με τέτοια μούτρα! Εγώ στο σπίτι μου θα ντραπώ να κυκλοφορώ με την πετσέτα;" λέω και την βλέπω να κοκκινίζει από τα νεύραΠριν προλάβει να μιλήσει πετάγεται ο Μάνος.
"Ιωάννα μαζέψου!"
"Να μαζευτεί η κοπέλα σου και μετά θα μαζευτώ και εγώ!" λέω και την βλέπω να σηκώνεται και να με πλησιάζει"Άκου τσουλάκι το πως θα κυκλοφορώ εγώ στην κοινωνία δεν σου πέφτει λόγος!"
"Ούτε σε σένα το πως θα κυκλοφορώ στο σπίτι μου!"
"Μας! Ιωάννα μας δεν είναι μόνο δικό σου!"
"Α ναι μας. Αλλά μάλλον εσύ το έχεις ξεχάσει αυτό! Που μου έχεις φέρει οικότροφο εδώ μέσα! Και αν αγαπιέστε τόσο πολύ και υπάρχει τόση εμπιστοσύνη μεταξύ σας ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΓΥΜΝΗ! Γιατί έτσι δεν θα γυρίσει να με κοιτάξει ο Μάνος. Αφού έχει μάτια μόνο για σένα! Έτσι Μάνο;"
"Ο Μάνος είναι αγο..."
"Έτσι!" λέει ο Μάνος και χαμογελάω
YOU ARE READING
Η Επιλογή
Teen Fiction~"Νόμιζα ότι ανάμεσα μας εγώ ήμουν το πειραχτήρι!" "Ε τελικά είμαι κι εγώ λίγο!" ~"Δε τον ζηλεύω δεν έχει τίποτα παραπάνω από εμένα!" "Ίσως! Αλλά σίγουρα αυτός έχει το προνόμιο να με έχει στην αγκαλιά του!"