•Μάνος•
Κάθομαι αγκαλιά στον καναπέ με την Ειρήνη. Στον καναπέ που κοιμάται η Ιωάννα.
Η Ιωάννα;
Που είναι αυτή;
Δεν την έχω δει όλη μέρα σήμερα!"Ειρήνη;"
"Ναι;"
"Να σε ρωτήσω κάτι;"
"Ε ξέρω γω; Ρώτα"Και πριν προλάβω να μιλήσω ακούω τα κλειδιά της Ιωάννας.
Μπαίνει και μας κοιτάει με ένα βλέμμα που δεν μπορώ να καταλάβω!
"Γεια" λέει ξερά και αρπάζει μια ζακέτα
"Γεια" λέει η ΕιρήνηΤην βλέπω ξανά φεύγει. Μα καλά που πάει αυτή πάλι;
Δεν έχει κλείσει την πόρτα και ακούω ομιλίες απ'έξω.
Σηκώνομαι και καλά να βάλω νερό έτσι αφήνω την Ειρήνη από την αγκαλιά μου. Στην πραγματικότητα δεν διψάω απλά θέλω να δω με ποιον είναι.
Πάω και καλά άνετα να πιω το νερό μου μέχρι που την βλέπω με τον χλεχλε.
Ε δεν αντέχω! Πνίγομαι!
Μα καλά με αυτό;;
"Καλά είσαι;" ρωτάει η Ειρήνη
Όχι! Θα τον δείρω αυτόν!
"Ναι ναι όλα καλά!" λέω και κάθομαι πάλι δίπλα της
Βλέπω την Ιωάννα να μπαίνει στο σπίτι με ένα χαμόγελο και να πηγαίνει προς το μπάνιο.
"Πάμε για ύπνο;"
"Από τώρα;"
"Ναι ρε Ειρήνη από τώρα!"
"Γιατί;"
"Γιατί εδώ κοιμάται η Ιωάννα! Εκτός και αν θέλεις να κοιμηθούμε εμείς εδώ"
"Ε όχι και στον καναπέ τι είμαι δηλαδή; καμία παρακατιανή;"Αχχ αν το ακούσει αυτό η Ιωάννα θα σε σκίσει αλλά δεν έχω όρεξη για καυγά τέτοια ώρα.
"Ε όχι και παρακατιανή εσύ" λέω μόνο και μόνο για να την καθησύχασω
Πάμε προς το δωμάτιο ενώ η Ιωάννα πηγαίνει προς την κουζίνα.
Ούτε ένα βλέμμα δεν μου έχει ρίξει...
Γαμώτο! Εγώ φταίω...Πάμε και ξαπλώνουμε στο κρεβάτι. Η Ειρήνη κοιμήθηκε σχετικά γρήγορα.
Ακούω την πόρτα του μπάνιου.
Σηκώνομαι γρήγορα και ταυτόχρονα σιγά να μην ξυπνήσω την άλλη.
Θέλω να της ζητήσω συγγνώμη!
Κλείνω την πόρτα της κρεβατοκάμαρας και ανοίγω γρήγορα την πόρτα του μπάνιου.
ΟΟΟ ΣΙΤ
ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ!Γυρνάω γρήγορα από την άλλη πλευρά γιατί ξέρω ότι θα την κάνω να νιώσει άβολα αν την δω γυμνή.
YOU ARE READING
Η Επιλογή
Teen Fiction~"Νόμιζα ότι ανάμεσα μας εγώ ήμουν το πειραχτήρι!" "Ε τελικά είμαι κι εγώ λίγο!" ~"Δε τον ζηλεύω δεν έχει τίποτα παραπάνω από εμένα!" "Ίσως! Αλλά σίγουρα αυτός έχει το προνόμιο να με έχει στην αγκαλιά του!"