21 Ağustos 2022 09.00
Naz, elini yüzünü yıkadıktan sonra derin bir nefes aldı ve aynada kendisine baktı. Başını iki yana sallayarak "olamaz." dedi.
"Henüz çok erken. Bunun için çok erken."
Naz, elindeki hamilelik testi kitine durgun gözlerle baktı ve bir iç çekti. Ardından kapının çalındığını işitti. "Efendim?" dedi.
"İyi misin kızım? Neyin var?"
"Bir şeyim yok anne. Üşütmüşüm sadece biraz."
"Hastaneye gidelim mi kızım?"
Naz, havluyla elini yüzünü kuruladı ve ardından kapıyı açarak "gerek yok." dedi.
"Bir iki bitki çayı içerim, kendime gelirim."
Gülsüm, "sen bilirsin kızım." diye yanıt verdikten sonra mutfağa döndü. Naz ise odasına döndü ve çalışma masasının başına geçti. Masanın üzerinde duran telefonunu eline aldı ve kilidini açtıktan sonra Merve'yi aradı.
"Efendim aşkım?"
"Seninle konuşmam gerek. Çabuk bana gelebilir misin?"
"On on beş dakika sonra sendeyim hayatım."
Naz, "tamam canım." dedi ve telefonu kapattı. Ders çalışmaya çalıştı fakat kafasının doluluğundan ders çalışmayı da başaramadı. Merve yanına gelene kadar amaçsızca kitaba baktı. Kapı çalındıktan sonra odasından çıktı. Kapıyı açtı ve Merve'yi görüp ona sımsıkı sarıldı. Akabinde Merve ile birlikte mutfağa geçti ve iki ıhlamur kaynattıktan sonra yine onunla birlikte odasına döndü. Masanın başına oturdular.
"Eee, önemli mesele nedir? Anlat bakalım!"
Naz, ıhlamurdan bir yudum içti ve bir iç çektikten sonra "nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum." dedi.
"Naz, insanı çatlatma kızım! Ne söyleyeceksen hemen söyle! Meraktan patlayacağım şimdi."
"Şey... ben... ben hamileyim."
Merve, şaşkınlıkla gözlerini kocaman açarak Naz'a baktı. Ardından ağzındaki bir yudum ıhlamurun boğazına takılmasına mani olamadı ve bir öksürüğe tutuldu. Bir dakika kadar sonra kendine gelebildi ve Naz'ın gözlerinin içine bakarak "emin misin?" diye sordu.
Naz, kitabın arasına sakladığı test kitini çıkardı ve Merve'ye gösterdi. Bir of çekti ve başını ellerinin arasına aldı. Şakaklarını ovaladı.
"Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun."
Naz, Merve'ye bir bakış attı ve "bilmiyorum." diye yanıt verdi.
"Henüz Aras ile konuşmadım. Onunla konuştuktan sonra bir karara varırız."
"Ha bu arada Aras nerede? Ne zamandır karşılaşmadık."
"İstanbul'a gitti. Orada işleri yoğunmuş biraz. 'Bir haftaya falan gelirim' dedi."
"Yalnız senin durumun onun bütün işlerinden daha önemli. Hemen çağırmalısın onu!"
"Haklısın ama..."
Merve, şaşkınlıkla Naz'a baktı ve ıhlamurundan bir yudum aldıktan sonra "aması ney?" diyerek gülümsedi.
"Ya bu çocuğu aldıralım derse?"
"Saçmalama! Kim çocuğunu aldırmak ister ki?"
"Bilmiyorum ama sanki içimde öyle gibi bir his var."
Merve, Naz'a baktı ve "sen ne yapmak istiyorsun?" diye sordu.
"Bir çocuğun ölümüne sebep olmak istemiyorum ama aynı zamanda çocuk doğurmaktan da korkuyorum. Benim annemi ve diğer akrabalarımı bilirsin. Onlar nikahsız çocuk doğurmama karşı çıkarlar."
Merve, Naz'ın elini tuttu ve şefkatle sıktı. Gözlerinin içine bakarak "onları siktir et!" dedi.
"Sen ne istiyorsun, onu söyle!"
"Aras yanımda olsun ya da olmasın çocuğumu doğurmak istiyorum. Henüz doğmamış bir çocuğun katili olamam ben."
Merve, "işte benim kızım!" diyerek Naz'a sarıldı.
"Hem sen de hatırlarsın ki Aras bana evlilik teklifi etti. Tabiki de çocuğumu istemezlik yapmayacak. O konuda içim rahat. Sadece bizim akrabaların gericiliği beni ürkütüyordu. Onu da siktir et zaten. "
Merve, gülümseyerek sessizce Naz'a baktı ve ıhlamurundan bir yudum içti.
"Eee, yeğenimin ismi ne olacak?"
"Daha yeni testin sonucunu öğrendim. Sence bunu düşünecek vaktim olmuş mudur?"
Merve, güldü ve "haklısın." diye yanıt verdi.
"Eee, Aras'ı aramayacak mısın?"
Naz, kararsız bir yüz ifadesiyle Merve'ye baktı ve çekingen bir şekilde "arayayım mı?" diye sordu. "Ara tabi!" yanıtını aldı. Akabinde telefonunu eline aldı ve Aras'ın numarasını tuşladı. Telefon çaldı, çaldı ve çaldı fakat bir türlü açılmadı. Naz, telefonu aldığı yere geri bırakarak "meşgul galiba." dedi.
"Sen de sonra tekrar ararsın. Gel! Biraz dışarıda dolaşalım."
"Dışarıda ne yapacağız? Evde ne güzel oturuyoruz işte."
"Temiz hava sana da iyi gelir ona da."
Naz, karnına baktı. Gülümsedi ve ikna olmuş bir şekilde "peki." dedi. Akabinde ayağa kalktı. "Nereye gideceğiz?" diye sordu.
"Bir kafeye gider, otururuz."
Naz, "tamam." diye yanıt verdi ve beraber hazırlanıp evden çıktılar.
21 Ağustos 2022 11.00
Naz, menüye şöyle bir göz attı ve garsona bakarak "ben bir kuşburnu alayım." dedi. Ardından Merve de "aynısından." diye yanıt verdi ve ortaya ekler söylendikten sonra Naz, birkaç Whatsapp mesajına yanıt yazdı. Sonrasında telefonu masaya bıraktı ve Merve'ye baktı. Onun da kendisi gibi düşünceli evdekinin aksine moralinin düşük olduğunu fark etti ve ellerine uzanıp iki eliyle sıktı. Gözlerinin içine şefkatle bakarak "bir şey mi oldu?" diye sordu.
Merve, bir süre sessiz kaldı. Sonra gelen mesajlara bir göz gezdirdi. Cengiz'e cevap yazdı.
"Neden susuyorsun? Ne oldu?"
"Oldu da nasıl diyeceğimi bilemiyorum."
Naz, garsona baktı ve gülümseyerek teşekkür ettikten sonra kuşburnu dolu kupayı eline aldı. Bir yudum içtikten sonra Merve'ye çevirdi başını.
"Sen bir anlat, devamı gelir."
"Sanırım ben de seninle aynı dertten muzdaribim."
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte İzdivaç (+18 Erotizm) (Düzenleniyor)
Любовные романыYapacak iyi bir tanıtım bulamadım maalesef. :( Kurgu ilerledikçe aklıma gelir muhtemelen. O zaman bir tanıtım yazısı hazırlarım.