24 Temmuz 2022 00.15
Cengiz, gülümseyerek kuzenleri Ferhat ile İsmet'e sevgiyle baktı ve onlara sımsıkı sarıldı. Sonrasında da dayısına sarıldı ve de anneannesinin elini öptü. "Hoşça kalın." dedi. Onları arabalarına kadar yolcu edip eve geri döndü. Yavaş yavaş salona girdi ve kendisini üçlü koltuğa bıraktı. Naz ile Merve'ye baktı.
"Yorulmuşum be! İyi yürüdük bugün."
Salondaki herkes bir ağızdan "ben de." diye yanıt verdi.
"Eee, ne zaman çıkıyoruz Cengiz?"
Naz, şaşkınla başını bir Cengiz'e bir Merve'ye çevirdi ve "nereye?" diye sordu. Ardından ikisinin flört ettiğini düşünerek sırıttı.
"Hiiiç, birkaç kadeh bir şey içeceğiz sadece."
Naz, sırıtmasına engel olmaya çalışarak fakat bunu başaramayarak "peki." diye yanıt verdi ve sırıtışını saklamak için telefonu eline alıp İnstagram'da sörf yapmaya başladı.
"Ben bir eve uğrayıp üzerimi değiştireyim. Beş dakikaya buluşuruz."
Cengiz, "tamam." diyerek Merve ile beraber ayağa kalktı. Onu Naz ile birlikte uğurladı ve sonra tekrar daireye girip odasına yöneldi. Yanına gelen Naz'a baktı. Onun sırıttığını görünce gözlerini devirdi ve ardından kaşlarını çatarak "sakın bir şey söyleme!" diye uyarma gereği duydu.
"Sadece birkaç kadeh bir şeyler içeceğiz. Ona yürümüyorum."
"Alt yapı hazırlıyorsun yani. Öyle mi?"
Cengiz, tekrar gözlerini devirdi ve oflayarak "saçma sapan konuşma!" dedi. Odasının kapısını açtı.
"Şimdi izin verirsen üzerimi değiştireceğim. Merve'yi bekletmek istemem."
"Tabi, 'first date'ine geç kalma!"
Cengiz, tekrar ofladı ve "dediğin gibi olsun." diyerek odasına girdi. Altına siyah bir şort, üstüne size yeşil beyaz, Grove Street çetesinin bir üyesiymiş havası veren büyük boy bir tişört giyindi. Üzerine hafif ama güzel kokan bir parfüm sıktı. Telefonunu, anahtarını ve de cüzdanını alıp odadan çıktı. Çıkar çıkmaz da Naz'ı gördü fakat onu umursamayarak kapıya doğru yöneldi. Ayakkabılarını giyindi ve Naz'a baktı.
"Sakın erken davranıp işleri berbat etme! İleride zamanı olacak bunun ama şimdi değil."
Cengiz, bıkkınlıktan doğan bir öfkeyle Naz'ın gözlerinin içine baktı.
"Sana iyi uykular kuzen kazanova. Sonra görüşürüz."
24 Temmuz 2022 00.45
"Eee, çok beklettim mi seni?"
Cengiz, gülümseyerek "çok değil." diye yanıt verdikten sonra Merve'ye baktı ve âdeta nutku tutuldu. Oturduğu koltuktan kalktı. Merve'ye bakakaldı.
Merve, üzerine ne dar ne bol siyah bir mini etek, hafif ince askılıklı, göğüs dekolteli siyah-gri bir büstiyer ve üst tarafı dantelli, siyah fileli bir çorap giymişti.
Merve, gizemli bir tavırla gözlerini süzdü ve omuzlarını silkti. "Sürpriz." diye yanıt vererek bir gizem yarattı ve yürümeye başladı.
"Yakın mı uzak mı onu söyle bari."
Merve, gülümsedi ve "yakın." diye yanıt verdi.
"Umarım öyledir zira beni bilirsin. Alkol deyince her şeyi bırakırım ve alkole koşarım."
Merve, güldü ve yürürken "senle aynıyız." diye yanıt verdi.
"Bununla şeref duyarım Hanımefendi."
Merve, güldü ve başıyla teşekkür etti. Bir taksi durağının önünde durdu. Yine başıyla taksiciye taksi istediklerini işaret etti ve gösterilene bindi. Cengiz de onu takip ederek yanına oturdu.
"E hani gideceğimiz yer yakındı?"
"Yakın, yakın ama taksiyle yakın."
Cengiz, "peki." diye yanıt verdi ve iyice geriye doğru yaslandı. Merve'ye verdiği birkaç cevaptan sonra hareketli bir gün geçirmiş olmalarının getirdiği yorgunlukla göz kapakları ağırlaştı ve uykuya daldı.
5. Bölüm Sonu
Bu bölümü yeniden düzenleyeceğim ama bu sadece betimleme düzenlemesi olacak. Kurguyu etkilemeyecek. Altıncı bölümün düzenlenmiş halini de iki üç haftaya yayınlarım.
Yazmaya Devam Ettiğim kurgularımı aşağıya bırakıyorum.
Esrarengiz Mektuplar ve Kanlı Kolyenin Gizemi (Polisiye)
Havadis (Habercilik)
Hun Kızı (Tarihi Kurgu)
İhtiraslar Uğruna (Aşk/Polisiye/Dram)
ALPAGUT "Kartalın Laneti" (Mitolojik/Fantastik)
Poseidon'un Sürgünü (Mitolojik/ Fantastik)
Sahte İzdivaç (Aşk/Dram/Mafya)
Tımarhanede Bir Gece Geçirmek (Polisiye/Dram/Aşk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte İzdivaç (+18 Erotizm) (Düzenleniyor)
RomanceYapacak iyi bir tanıtım bulamadım maalesef. :( Kurgu ilerledikçe aklıma gelir muhtemelen. O zaman bir tanıtım yazısı hazırlarım.