Nur, bir hışımla arabasına bindi. Direksiyonu sıkıca kavradı ve başını geriye yasladı. Derin bir of çekti ve tamamen geriye yaslandı. Koltukta iyice yayıldı ve "La vie en rose" şarkısını açtı. Hüngür hüngür ağlamaya başladı. Göz yaşları o kadar fazla aktı ki bir an içinde boğulacağını sandı Nur.
Bütün her şeyi biriktirmiş, biriktirmiş ve sonunda patlamıştı. Adeta damlaya damlaya göl olmuş ve o göl taşmıştı.
Nur, camı açtı ve gözlerindeki yaşları sildi. Rüzgar öyle bir esiyordu ki gözyaşlarını silmese bile rüzgar kurutacak gibiydi.
Nur, arabayı yerinden kımıldattı ve telefonunu çıkardı. İbrahim'i aradı.
"Alo? Adamı buldun mu?"
"Evet ama bu adamın ne yapacağını öğrensem daha iyi birisini bulabilirim belki hanımefendi."
Nur, "ne yapacağını boş ver!" dedi ve arabayı kırmızı ışıkta durdurdu.
"Senin bulduğun adam parayla satın alabileceğimiz, ailesine bakmak zorunda olan ama bir arabayla da adam öldürmüş ve tekrar öldürebilecek birisi olsun yeter."
"Bulduğumuz adam tam da istediğiniz gibi efendim."
Nur, "güzel." dedi ve gaza bastı.
"Onu bana getir!"
"Emredersiniz. Nereye getireyim?"
Nur, bir süre düşündü ve "atacağım konuma." diye yanıt verdi. Akabinde telefonu kapattı. Araba kırmızı ışıkta durunca konumu İbrahim'e mesaj yoluyla gönderdi. Gaza bastıkça bastı ki hız sınırını aşan bir noktaya kadar geldi. Arabanın motorunu bir hayli fazla zorlamaya başladı düz ve sessiz sakin yolda. Sakinliği sadece birkaç araba bozuyordu. Trafiğin az olması şaşılacak şeydi doğrusu. Belki de Nur için hazırlanmıştı bu sessiz ve sakin yol. Onun egosuna uyan bir düşünceydi bu da.
Bu sessiz yolda ne olduysa bir anda oldu. Nur, sona geldiğini hissetti birden. -Sona gelmek, her şeyin bittiğini hissetmek ne lanet bir histi öyle- Direksiyonun hakimiyetini bir anda kaybetmişti. Frene asıldı ve hakimiyeti geri kazanmak için uğraştı durdu. Direksiyonu son anda kırdı ve önündeki araca çarpmaktan son anda kurtuldu ama direksiyonun hakimiyeti arabanın ucunun önündeki arabaya sürtmesiyle daha da bozuldu ve araba bir topaç gibi dönmeye başladı. Hızı biraz olsun yavaşlasa da tam olarak duramadı. Yol ayrımında yer alan bariyerlere çarptı. Ancak o zaman durabildi.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte İzdivaç (+18 Erotizm) (Düzenleniyor)
RomanceYapacak iyi bir tanıtım bulamadım maalesef. :( Kurgu ilerledikçe aklıma gelir muhtemelen. O zaman bir tanıtım yazısı hazırlarım.