Aras, derin derin nefesler aldı ve başını omzuna koyan Naz'a sırıtarak baktı. "Seninle sevişmeyi özlemişim." dedi.
Naz, gülerek "ben de." dedi ve Aras'ın yanağına bir öpücük kondurdu. Aklına bir soru takıldı.
"Benim dışımda birisiyle seviştin mi ayrı kaldığımız süre boyunca?"
Aras, gülümseyerek "tabiki hayır." dedi ve Naz'ın dudaklarını dudaklarıyla örttü. Bir süre sonra dudaklarını geri çekti ve "sen peki?" diye sordu.
Naz, güldü ve "saçmalama." dedi.
"İstesem bile hamilelik, sahte evlilik, çocuk falan derken yapamazdım."
Aras, gülerek "haklısın." dedi ve ayağa kalktı. Naz'ın yüzüne baktı.
"Aşağıya inip anneme bir açıklama yapmak zorundayız."
Naz, Arastan sonra ayağa kalktı ve "ben hallederim." diyerek üzerini giyindi. Odadan çıkacaktı ki Aras kolunu tutarak onu durdurdu.
"O zaman baş başayken konuşsan iyi edersin."
Naz, şaşırarak "neden?" diye sordu.
"Nur, yani beni evlendirmek istedikleri kadın da burada ve babasına çok düşkün. Bilmem anlatabildim mi?"
Naz, sinirlendiğini belli etmeyerek gülümsedi ve Aras'a baktı.
"Onun da her şeyi öğrenmesi lazım bence."
Aras, ağrımaya başlayan şakaklarını ovarak "biliyor zaten." dedi.
Naz, tekrar gülümseyerek "güzel." dedi.
"Demek ki anlatması çok daha kolay olacak."
Aras, Naz'a yaklaştı ve "hayır." dedi.
"Anlatması çok daha zorlaşacak. Muzaffer'in isteğini reddedersem bütün sevdiklerimin hayatı tehlikeye girer. Bu yüzden bir süre daha Muzaffer'in yanında kalmalıyım ve kime hizmet ettiğini öğrenmeliyim."
Naz, bir süre düşündü ve Aras'ın haklı olduğunu anladı. "Tamam." dedi.
"Annenle baş başa konuşacağım. Zaten bir torunu olduğunu öğrendi. Şimdi sadece küçük bir açıklama yapmak gerekecek."
Aras, gülümsedi ve "aynen öyle." diyerek Naz'ı omuzlarından tuttu ve alnına bir öpücük kondurdu. Beraber odadan çıktılar ve merdivenlerden inen Nur'u gördüler.
Aras, Naz'a "sen beş dakika sonra aşağıya in!" diye fısıldadı ve Nur'un yanına gitti. "Konuşabilir miyiz?" diye sordu ve "evet." cevabını alınca merdivenden beraber indiler ve bahçeye çıktılar.
Nur, Aras'a buğulu gözlerle bakarak "seviştiğini gördüm." derken Naz ise salona inmişti.
Aras, bir süre dondu kaldı. Ne diyeceğini bilemedi ve ardından "evet." dedi.
"Ama merak etme! Naz ile bağımı koparamasam da bu evlilik olacak. Babanın gazabına uğramak istemem."
Nur, iç çekerek "anlıyorum." dedi ve bir süre hiç konuşmadan volta attılar.
"Benimle sahte de olsa evleneceksen Naz ile bağını koparmalısın. Yoksa babam her şeyi anlar ve anlarsa hepimizin hayatı tehlikeye girer."
Nur ile Aras bahçede konuşurken Naz ise gülümseyerek Bilge ile baş başa konuşmak istediğini söyledi. Beraber antreye çıktılar.
"Şimdi ne yapmaya karar verdiğimizi merak ediyorsunuzdur."
Bilge, sessizce ve düşünceli bir şekilde başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte İzdivaç (+18 Erotizm) (Düzenleniyor)
RomanceYapacak iyi bir tanıtım bulamadım maalesef. :( Kurgu ilerledikçe aklıma gelir muhtemelen. O zaman bir tanıtım yazısı hazırlarım.