İlaç

347 251 104
                                    

Merhabalarr canlarımm...

Sarılalım sıkı sıkıı.🌠

Benim sırdaşım,  bitanecik kuzum veee  kıymetlim. Bu bölümü sana itaf ediyorum artık seni ne kadar sevdiğimi anlatmama gerek yok zaten biliyorsun. Zaten kelimeler yetmez...

Ama gene de bazen insan duyma ve söyleme ihtiyacı hissediyor.

Seni çok seviyorum kuzuların bir tanesi...

Bu bölümü sesizhayal ' e itaf ediyorum. (Bence bize yakışır bir bölüm yazdım...)

Güne biraz tuhaf başlamıştık. Kağan yemeğini yiyordu bense başında kitap okuyordum.

"Bitti ellerine sağlık."

"Afiyet olsun, evde ilaç falan bir şeyler var mı?"

"Aşağı koridorda ecza dolabı var, orada vardır bir şeyler."

"Tamam ben inip bakayım." Aşağı indim ve ilaçlara bakmaya başladım. Bir tane ateş düşürücü soğuk algınlığı, bir tane ağrı kesici buldum. Su da alıp Kağan ' ın yanına çıktım.

"Teşekkür ederim." dedi ilaçları tek tek elimden alıp yutmaya başladı. Her bir ilacı yuttuğunda yüz ifadesi çok komik oluyordu. Ben gülerken bana.
' ne var'  der gibi bakıyordu.

"Yüz ifaden çok komik oluyor, şurup getireyim istersen." dedim dalga geçerek.

"Ha ha çok komik. Evet hap yutmaktan nefret ediyorum. Aslında şurup iyi fikir." dedi ve o da gülmeye başladı. Normalde çok da komik olmayan şeyler onunlayken komik oluyordu. Onun yanındayken sürekli gülmek geliyordu içimden.

Kağan'ın anlatımıyla...

Bana" evde ilaç var mı?" diye sorduğunda 'sen varsın ya, sen benim en büyük ilacımsın. ' demeyi çok istedim ama bu sefer eli ayağı birbirine dolanacak, heyecandan yanakları kızaracak, sonra odadan çıkıp gidecekti. Gerçi bu halleri çok hoşuma gidiyordu. Ama...

Ahh gülüşü...
Gülüşü beni bitiriyordu.

"Sıkıldım ben. " dedim birden.

"Film izleyebiliriz, dizi izleyebiliriz sen nasıl istersen." dedi birden. Sahi acaba en sevdiği film neydi.

"En sevdiğin film ne?" diye sordum,biraz düşündükten sonra konuşmaya başladı.

" Aslında çok fazla film izledim. Ama öyle en beğendiğim katagorisine koyabileceğim bir film yok. Yani seçemem çok beğendiğim filmler var ama sorulunca aklıma gelmiyor. Ama dizi söyleyebilirim kesinlikle prison break bayılıyorum o diziye.

" Bende çok seviyorum o diziyi ya." cidden mi Kağan, ne güzel yalan söylüyorsun kız sana bir şey sorsa kalacaksın öyle.

"En sevdiğin karakter ne?" ha Kağan şimdi s*- neyse.

"Senin en sevdiğin karakter ne?"

"Tabi ki Micheal . Ama diğerlerini de çok seviyorum Sucre, T-bag, Sara, C- note, Lincoln."

"Aa bende çok seviyorum T- bag ' i."

"Normalde çoğu kişi sevmez, canandırdığı karakter pek de iyi değil çünkü." dedi ve gülmeye başladı.

"Kağan hiç iyi yalan söyleyemiyorsun."

"Anladın mı?" tabi ki anladı, kız zeki oğlum.

"Tabi ki anladım Kağan, peki senin en sevdiğin film veya dizi ne."

"Kuzey Güney ."

"Ben hiç izlemedim." dedi Yağmur.

"izlemelisin ."

Yazarın anlatımıyla...

"Tamam o zaman sana en sevdiğim dizinin ilk bölümünü açıyorum tabi istersen ve umarım beğenirsin ." demişti Yağmur.

"Olur. " dedi ve 'senin sevdiğin bir şey kötü olabilir mi. ' diye geçirdiği içinden Kağan.
                            ***

Yağmur'un anlatımıyla...

Dizinin çoktan üç bölümü bitmişti. Tabi Kağan 3.bölümün sonunda uyuyakalmıştı. Ateşini kontrol edip üstünü örttüm.

Aşağı inip mutfağa girdim, ve yemek yapmaya başladım. Güzel bir sofra hazırlayacaktım.

Menümüz fırında tavuk, patates Ve tabi ki pilav ve salataydı.

Yemeği yapmıştım ev çok güzel yemek kokuyordu. Sofrayı hazırladım ve yukarı çıktım. Kağan kan ter içinde kalmıştı.İlaçların yan etkisiydi, terlemesi iyi birşey di.

Ben odaya gelince gözlerini zar zor da olsa açmıştı.

"Çok terlemişim. Kalakasım yok." diyerek üstünü açtı.

"Terlemen iyi bir şey çabuk iyileşirsin, ayrıca ilaçların yan etkisi, tişörtünü değiştirelim aşağı inelim seni çok güzel bir ziyafet bekliyor." dedim ve hiç ikiletmeden ayağı kalktı banyoya gidip elini yüzünü yıkayıp yanıma geldi.

Odaya geçtiğinde ben aşağı inip yemekleri fırından çıkardım ve tabaklara koymaya başladım. Salatanın sosunu hazırladım ve Kağan aşağı indi.

"Çok güzel görünüyor kim yaptı bunları."

"Ben yaptım." şaşırmıştı bense sinirlenmiştim.

"Şaka şaka bakma öyle hadi yiyelim." dedi Kağan.

"İyileşmişsin sen."

Kuzucumm bitanecik dostum. Beğendin beğendin biliyorum :)

Çok şey yazabilirim, ama biz hiç bir zaman gösteriş yapmadık. İyi ki varsın iyi ki hayatımdasın
Hani kızlarla buluştuğumuzda hep kol kola hiç ayrılmadık ya en buruk bir o kadar da değişik anımız. Ha o gün ki gibi kalplerimiz hiç ayrılmasın.
Senle çok, çok güzel anılarımız var onlara bir yenisini ekledim. Biraz daha seni övüyüm bitirecem😁 şaka şaka gözlerin doldu biliyorum, onun için araya girdim ama emin ol yazarken ben de öyleyim.

Verdiğim değerin karşılığını bana hep sen verdin. Hayatımda keşke bu insana karşı bu kadar fedakar olmasaydım demeyeceğim nadir kişilerdensin. Temiz kalpliliğin, iyi düşüncen, saflığın hep böyle kal kuzu...

Uzatmyacam demiştim 😁 amann bir kere de biz anlatalım :)

Seni seviyorum 💜

O Mutlu OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin