Selam canlarımm
Sarılalım sıkı sıkıı 🌠Ailemize yeni katılanlar varr hoşgeldiniz canlarım ^^
Şarkıyı açmayı unutmayın bölüm devamı olduğu için aynı şarkıı
Bana destek için bölümü oylamayı unutmayın sizi seviyorumm <3
Part 2
"Yüzyüzeyken Konuşuruz ' u seviyorsun galiba geçen kafede de söylüyordun. " dedi Kağan.
"Evet çok seviyorum sende seviyorsun galiba sen de söylüyordun."
"Sen beni mi izliyorsun?"
"Hayır neden seni izleyeyim. Karşımda oturuyordun benimde dikkatimi çekti."
"Tamam Yağmur sakin ol şaka yaptım sadece. Ben de çok seviyorum Yüzyüzeyken Konuşuruz ' u."
"Hem bu durumda sen de beni mi izliyordun?"
"Evet." dedi. Evet dedi. Çok heyecanlanmıştım. Yanaklarımın kızardığını hissediyordum çareyi gözlerimi kaçmakta buldum.
"Ne kadar yolumuz kaldı?"
"Ne o Yağmur hanım benimle yolculuktan sıkıldınız mı yoksa." hayır sadece konuyu değiştirmeye çalışıyorum.
"Hayır, sadece ona göre benzinlikte durabilir misin diyecektim."
"Sabret yarım saatimiz kaldı."
"Tamam."
WhatsApp ' dan bildirim
Ece' m
Kuzum neredesiniz. Seni Kağan alacak dediler bizde bişey diyemedik.Siz
Yarım saatimiz kaldı, geliyoruz.Ece ' m
Tamam canım.Yarım saat sonra...
"Nasıl geçti yolculuk? " diye geldi yanımıza Zeynep.
"Güzel geçti." dedim sevdiğim yanımdaydı sonuçta...
"Yağmur sen yorgun gibisin odan hazır çıkabilirsin."
"Yok yorgun değilim aslında." yol zaten 3,5 saat sürüyordu. Ankaralı olduğum için bu yollara çok alışkındım. Sadece fazla heyecan yaptım ve galiba kendimi çok sıkmıştım.
Güzel ahşap dağ evi gibi bir eve gelmiştik. Çok büyük ve çok güzel duruyordu. Etrafta orman vardı.
" Beğendin mi?" diye yanıma geldi Kağan.
"Beğendim güzelmiş, kayak merkezine ne zaman gideceğiz."
" Yoldan geldik yorulmadın mı?"
"Ben buralıyım o yolları ben kaç kere geldim, yorulmam"
"Bu gün dinlenelim yarın gideriz yakın zaten buraya."
"Tamam. " deyip içeri geçtik. İçeride de gene ahşap mobilyalar hakimdi, şu korku filmlerinde ve dizilerde de olan geyik başı dekoru bile vardı. Koltuklar deriydi.
"Yağmurcum yatak odaları üst katta, kızlarla aynı odada kalacaksınız, kalırsınız demi?"
"Biz Yağmurla aynı yatakta bile yatarız." dedi Melis. Ece, ben ve Melis birbirimize bakıp gülmeye başladık.
"Her şey için teşekkürler Zeynep biz hallederiz."
"Şimdi biraz dinlenin akşama doğru yemeğe inin. "
"Tamam tekrar teşekkürler. " deyip odaya çıktık. Oda evin aksine kasvetli değildi, tamam ev güzeldi ama bi karanlıktı sanki. Oda da Kağan' ın ve Özgür' ün küçüklüğü olduğunu düşündüğümüz fotoğraflar vardı. Kağan küçüklük fotoğraflarında sapsarıydı. Özür ile birbirlerine benziyorlardı, sanırım kardeş gibi büyümüşlerdi.
Akşama doğru yemeğe indik. Çok güzel hazırlanmıştı.
"Hepsi çok güzeldi ellerine sağlık Zeynep. "
"Ellerine sağlık yenge." Kağan Zeynep' e yenge diyordu. Önce tuhafıma gitmişti ama sonuçta kardeşi gibi gördüğü kuzeninin, sevgilisiydi.
Gece iyice çökerken Ay kendini belli ediyordu. Biz ise şöminenin yanındaki minderlere oturmuş sohbet ediyorduk.
" Beraber yatma olayında neden güldünüz." diye sordu Zeynep.
"Biz küçükken kendimizi kötü hissettiğimiz de birbirimizin evlerine kaçar birlikte ağlar, sonra. uyuyakalırdık." diye başladı Melis.
"O birbirimize güç verme şeklimiz gibi bişeydi hem huzurlu uyuyorduk." diye devam etti Ece.
"Güzelmiş dedi Zeynep. "
O gece çocukluk anılarımızı anlatarak geçmişti. Kağanla Özgür birlikte kardeş gibi büyümüşler. Zeynep ile Özgür ise küçüklükten beri birbirlerine aşıklarmış. Onları daha iyi tanımaya başlamıştık.
"Aklıma bir fikir geldi altı kişiyiz Tabu oynayalım mı?" Zeynep ' in sunduğu fikir hepimizin aklına yatmıştı.
Ben Melis ve Ece bir takım
Kağan, Özgür ve Zeynep bir takım dı.
Vee biz yenmiştik. O gece gerçekten çok eğlenceliydi.
^Bence önceki bölümün kısalığını şimdi biraz kapatmış oldum. ^^
Nasıldı bölüm? Ben gerçekten çok beğendim. Yağmur ile Kağan sevgili gibiler ve çok tatlılar bence sizce?
Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere canlarım kendinize iyi bakın ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Mutlu Olsun
Genç Kurguİlk görüşte aşka inanır mısınız? Buna bu hikayeyi okuduktan sonra karar verin! Yağmur ve Kağan'ın tatlı atışmaları... Yağmur,Ece ve Melis üçlüsünün dostluğu... Ee ne duruyorsunuz hadi gelin sarılalım sıkı sıkı ^^