Hizmetçi kız odaya girdiğinde Louis'nin yalnız olmadığını görünce geri çıktı. Aşağıya inip kahvaltı masasında bekleyen adamla kadına "Bay Styles kendi odasında değil diğer odaydı ve hala uyuyorlardı." diyerek mutfağa geçti. Adam kadına baktığında onun gayet normal karşılamasına sinirlendi.
"Gidip oğlumuzu ve kuyruğunu uyandırır mısın hayatım? Abim biraz sonra gelecek, burada olsunlar." kadın gözlerini devirme isteğini bastırıp merdivenleri çıkarak Louis'nin odasının kapısını tıklattı. İçerden ses gelmeyince kapıyı aralayıp başını uzattı.
Harry sırt üstü yatmış, Louis ise yüz üstü yatmış bedeninin yarısı Harry'nin üzerindeydi. Harry Louis'nin belini sıkıca sarmışken Louis'nin eli Harry'nin yanağında burnu çene kemiğine yaslıydı. Kadın bu görüntü karşısında gülümseyip odaya tamamen girdi.
Onları uyandırmaya kıyamasada eşinin aşağıda beklediğini bildiği için Harry'nin koluna dokundu. "Harry kalk." diye mırıldandı. Uyanmayan oğlunu uyandırmak için daha sert dürttü. Onun gözlerini kırpıştırarak açışını izlerken kollarını sıkılaştırması da gözünden kaçmadı.
"Amcan biraz sonra burada olacak, sizde aşağıya gelin." Harry'nin başını sallayarak onaylamasından sonra odadan çıktı. Louis seslerden etkilenmeden hala uyuyordu. Harry başını ona çevirip büzdüğü dudaklarına baktı. Belindeki ellerinden birini yanağına çıkarıp okşadı.
Yanağında duran Louis'nin elini tutup avucunu öptüğünde burnuna yayılan vanilya kokusuyla gözlerini kapattı. Gece dışarıdan gelen silah sesleri Louis'nin çığlık atarak uyanmasına neden olmuştu. Harry onun sesini duyar duymaz yanına gelmiş o sakinleşene kadar sarılıp saçlarını okşamıştı.
Louis yalnız kalmak istemediğini söyleyince Harry onunla birlikte uyumuştu. Aslında uyumadan önce bu kadar yakın değillerdi. Araya bir insan sığacak kadar boşluk bırakmışlardı. Daha fazla oyalanmamak için Louis'nin elini göğsüne bırakıp tekrar yanağını okşadı.
"Louis." kısık bir şekilde seslendi. İşaret parmağını yanağına sürttüğünde Louis huylanıp yanağını kaşıdı. "Hadi kalk, kahvaltıya inmemiz lazım." Louis gözlerini kırpıştırarak Harry'ye bakıp iç geçirdi.
"Günaydın." diye mırıldandı Harry. Louis gözlerini zorlukla açık tutuyordu.
"Günaydın." deyip sırt üstü döndü. "Ne ara sabah oldu ki?" dediğinde Harry güldü.
"Biraz daha burada oyalanırsak babam ikimizi de sonsuz geceye gönderecek." Louis oflayarak tekrar Harry'ye döndü. Uyku mahurluğu ile Harry'nin neredeyse üzerinde yattığının farkında bile değildi. "Bende seninle böyle kalmak isterim ama amcam gelecekti." Louis oldukları durumu yeni fark etmiş gibi hızlıca ondan uzaklaştı.
"Ben üzerimi değiştireyim sende yüzünü yıka." dedi Harry bozuntuya vermeden. Birlikte yan odaya geçtiler Harry üzerini değiştirirken Louis banyoda işini halletti. Daha sonra Harry banyoya geçtiğinde Louis üzerini değiştirmek için odasına geçti.
İkisi tamamen hazır olduklarında aşağıya indiler. Harry Louis'nin belinden tutup masaya doğru yönlendirdi. "Günaydın." deyip amcasına arkasından sarılıp yanağını öperek Louis için sandalye çekti.
Louis oturduğunda karşısındaki kadının kendisine gülümsediğini fark etti. Kendisi de aynı şekilde karşılık verdi. Kahvaltı sessiz geçti. Louis Harry'nin amcası olduğunda kendini daha rahat hissediyordu.
"Çocuklar neden bu kadar sessizsiniz? Bu ev çok sıkıcı. Louis buradan biraz uzaklaşmak ister misin?" Louis'nin gözleri Harry'ye döndü. Böyle bir şey yapabilir miydi? "Harry'de gelir, hemen bakma öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hostage | Larry
Fanfiction"Arkadaşıma ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?" dedi aniden. Babasına bakıp onu bırakmaları için talimat vermesini bekledi. Babası önce Harry'ye sonra Louis'ye baktı. Harry tekrar genç oğlana baktığında onun ürkek bakışlarının kendisine döndüğünü fark...