29

1.7K 127 67
                                    

"Harry."

"Gel aşkım." deyip kollarını açtı. Louis onun sesinine doğru gitti. Zaten bu görüntüyü bekliyor olduğu için koşturarak Harry'nin kolları arasına girip kucağına oturdu. Saçlarındaki sular Harry'nin yüzüne damladığında kıkırdadı. "Saçlarını niye kurutmadın? Hasta olacaksın."

"Bilmem, yanına daha çabuk gelebilmem için hızlı olmam gerekiyordu sanırım."

"Neyse ki sevgilin senin için odayı ısıttı." deyip gururla gülümsediğinde Louis'den bir öpücük kazandı.

"O zaman sevgilime nasıl teşekkür edebilirim?"

"Hmm, bir düşünelim." diyerek gözlerini tavana çevirdi. Louis onun oyuncu tavırlarını izlerken sırıtıyordu. "Belki bolca öpücük, bolca kucaklaşma ve sakinleştirici bir koku?" kaşlarını kaldırdığında Louis bir kere daha öptü onu.

"Bana uyar ama yatağa geçersek." Harry onun sözünü ikiletmeden kucağında o varken koltuktan kalkıp yatağa doğru yürüdü. Louis'nin annesinin bıraktığı bağ evine gelmişlerdi. Şehirden biraz uzaklaşıp, baş başa kalmış olacaklardı.

Her gece olduğu gibi Harry Louis'ye nefes alamayacağı kadar sıkı sarılıyordu yatağa yattıklarında. Louis'nin bileği iyileşmiş, yüzündeki yaralar büyük oranda geçmişti. "Sevgilim nefes alsam iyi olur." dediğinde Harry kollarını biraz gevşetti.

"Kaçmayacağım Hazz." söylediği şeye cevap vermeyip burnunu boynunda gezdirdi. Küçük öpücükler bırakarak kulağının arkasına kadar çıktı. "Yeni duş aldım Harry, yeniden kirlenemem."

"Çok fesatsın, sadece öpüyorum." Louis tüylerinin ürperdiğini hissetti, Harry'nin nefesi boynunu gıdıklıyordu. Boynuyla omzu arasında kalan noktada hissettiği acıyla inledi. Harry ısırdığı yerin üzerinden diliyle geçtiğinde Louis parmaklarını onun saçlarına geçirdi. Harry ile dalga geçerken kendisi de Harry'ye benzemişti, kolay etkileniyordu.

Harry bir elini kalçasına götürüp sıktığında Louis alt dudağını dişleyip sessiz kalmaya çalıştı. "Arkanı dön bebeğim." diye mırıldandı emdiği bölgeye kan toplandığına emin olduğunda. Louis gözlerini ona çevirdiğinde Harry gözlerini kırpıştırdı.

Arkasını döndüğünde altındaki eşofmanın aşağı doğru çekiştirildiğini hissetti. "Böyle olmak seni rahatsız eder mi?" diye sordu sırtı göğsüne yaslanmış olan oğlana. Kötü şeyler hatırlasın istemiyordu.  Louis başını iki yana salladı.

Eşofmanı yere bırakıldığında titrek bir nefes aldı. Kulağının altında ve boynunda küçük öpücükler hissediyordu. Harry kendi eşofmanından ve iç çamaşırından da kurtulup elini Louis'nin tişörtünün içine soktu. Karnını okşayarak yukarıya doğru çıkarken kendini onun içine doğru ittirdi.

Louis inleyerek Harry'nin koluna tutundu. Başını yan çevirdiğinde Harry dudaklarını birleştirdi. Hareket etmeye başladığında Louis onun dudağını ısırdı. Göğüs uçlarını sıktığında derin bir inleme bıraktı. Louis'yi sırt üstü çevirip kendi tişörtünü çıkardıktan sonra başını Louis'nin tişörtünün içine soktu.

Louis yatakla birlikte sarsılırken oldukça terlemiş ve gözleri sulanmıştı. Harry vücudunda değişik yerlere aşk ısırıkları bırakırken Louis'nin tek yaptığı şey kasılmaktı. "Kendini kasma sevgilim, rahatlayabilirsin." Bunu söylemek oldukça kolaydı. Nefesi tenini okşarken ve içinde hareket eden bir organ varken zor durumda olan Louis'ydi.

Harry'nin omuzlarını sıkıp kendini daha fazla kasmadan serbest bıraktı. Harry karnına yayılan ıslaklıkla hareketlerini daha da sertleştirdi ve hızlandırdı. Louis'nin göğsünü ısırıp emmeye devam ederken kendini sınırda hissediyordu. Son birkaç hamleden sonra kendini Louis'nin içinde serbest bıraktı.

Hostage | Larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin