3. Na druhé ráno

347 23 0
                                    

„Och bože." Zašomrala som s príšernou ale že príšernou bolesťou hlavy! Pretočila som sa na druhý bok pretože mi slnko svietilo rovno do tváre. „Buď ticho lebo mi roztrhne hlavu!" Ozvalo sa prísne po ďalšom mojom stonaní. Veď dobre dobre už som ticho, pomyslela som si len aby bol kľud. No počkať. Potom som si spomenula na Padmu a.... Okamžite som sa zodvihla a pozrela vedľa seba. Na posteli medzi perinami ležal rozvalený a nahý Draco Malfoy! Začala som kričať ako šialená čo ho ihneď zobudilo. „Čo vrieskaš?!" Skríkol po mne a potom si uvedomil kto vlastne som. „No do riti." Hlesol a obzrel sa okolo seba. „Toto je zlý sen!" Vykríkol a vyskočil z postele. Musím uznať že to nebol až taký hrozný pohľad. Vlastne...merlin viac sexy chlapa som ešte nevidela.

„Teda Malfoy ty si sa riadne zmenil." Zhodnotila som a premeriala som si ho celého. Okamžite sa začal obliekať a prisahám že len preto aby som na neho tak nezízala! „Skvelé najprv si ma ožrala a potom si ma zaviedla k sebe domov a zviedla si ma!" Tak počkať čo?! To ma hneď prebralo načo som vyskočila z postele aj ja. Prehodila som cez seba len plachtu aby sa nepovedalo, nemala som chuť hľadať všetky kusy svojho oblečenia. „Veď ty si ma zobral k sebe!" Pripomenula som mu a ukázala na priestrannú izbu. „Toto nie je môj dom." Zavrčal na mňa. Obaja sme sa pobzerali okolo seba a zbadali pootvorený balkón. Okamžite sme sa k nemu rozbehli a vybehli von.

„Kurva!" Zašepkali sme obaja naraz keď sa nám naskytol dokonalý výhľad na prebúdzajúce sa Las Vegas! „My sme vo Vegas..ja som vo Vegas s Malfoyom... nahá v jednej posteli." Zhodnotila som celú situáciu a potom som si začala spomínať na udalosti z minulého večera. „Pre Merlina Malfoy kde sme nechali Zabiniho?!" Vykríkla som vystrašene. „Tak počkať my dvaja... akože naozaj MY DVAJA! Sa spolu zobudíme v posteli zjavne po spoločne strávenej noci v nejakom hoteli v Las Vegas na inom kontinente a prvé čo ťa zaujíma je kde je Blaise?!" Vykríkol po mne šokovane. Vážne vzhľadom na situáciu to bolo dosť blbé ale predsa len. Kde v pekle ostal? A došiel s nami vôbec až sem?

„Ty si šialená ženská!" Prebral ma zo zamyslenia. On bol zjavne zúfalý so situácie ktorá sa tu vyjasňovala no mňa skôr zaujalo niečo iné. „Malfoy prosím povedz mi že som naozaj včera nepodpalila Deanovi auto." Zničene som si sadla na kraj postele. Čakala som jednoduché áno alebo nie ale namiesto toho prišiel výbuch smiechu. „Pre Merlina to auta ja som na neho skoro zabudol!" Povedal Malfoy koktavo cez smiech. „Toto nedopadne dobre. Pamätáš si ako sme sa sem dostali?" Opýtala som sa snažiac sa tváriť pokojne. „Posledné čo si pamätám je ako si s Blaiseom v tom bare v Londýne tancovala polonahá na stole." Keď som si na to spomenula nedokázala som zakryť smiech. Odkedy som bola s Deanom... nepamätám kedy som sa naposledy takto dobre bavila. „Musíme nájsť Zabiniho." Povedala som rozhodnuto a Malfoy prikývol.

„Ehm Weasleyová nechceš sa obliecť?" Škodoradosť v jeho hlase ma prinútila uvedomiť sa že mám na sebe len plachtu. Bez slova som si pozbierala veci a išla sa dať trochu do kopy do kúpeľne. „Tak fajn poďme." Navrhla som ale Malfoy ma zastavil pretože aj on potreboval sprchu. Kým sa sprchoval zbierala som veci po izbe. Samé fľaše a nejaké konfety kto vie načo sme ich kupovali. Potom som pozrela pod posteľ a vytiahla som biely svadobný závoj. „MALFOY!" Zakričala som zhrozene načo okamžite vybehol z kúpeľne len v uteráku. Keď zbadal čo mám v ruke skontroloval si ruky. Žiadna obrúčka. To je dobrá správa. Čo sa ale o mne povedať nedá pretože ja som ju mala!! Peknú zlatú obrúčku na mojom prste.

„Koho som si do riti včera vzala?" Opýtala som sa vystrašene. Malfoy mal v očiach smrť. Hoci nemal obrúčku ešte nebolo nemožné že on bol môj nový manžel. „Užaj musíme nájsť Blaisea a zistiť čo sa to tu kurva stalo." Povedal s úplnou vážnosťou a rýchlo sa obliekol. Opatrne sme vyšli z izby. Obaja sme si nasadili slnečné okuliare. Jednak nás boleli hlavy a navyše sme nepotrebovali aby nás niekto spoznal! „Prepáčte chcem sa opýtať na svoju rezerváciu." Malfoy išiel vybaviť izbu kým ja som sa motala po hale hotela. Bol to naozaj pekný hotel. Musel byť aj drahý. Áno Ginny práve si sa zobudila nahá s Malfoyom vo Vegas a je dosť možné že ste manželia ale pokojne rieš peniaze to je naozaj dôležité. Nadávala som si v hlave sama sebe.

Zo zamyslenia ma vytrhol Malfoy. „Izbu mám rezervovanú na seba ešte na dnes, mimochodom v tom máme aj jedlo takže môžme ísť na raňajky súrne potrebujeme kávu." V tom som s ním úplne súhlasila. Potrebovala som litre kávy! Vošli sme do jedálne a čašník nás usadil k prázdnemu stolu s pekným výhľadom. „Rozmýšľam či sa mám smiať alebo plakať." Ozvala som sa ako prvá ja lebo on zjavne nenachádzal slová. „Toto sa nesmie nikto dozvedieť je ti to jasné." Pohrozil výhražne. „Iste drahý po ničom inom netúžim len po škandále že chrápem s tebou! To by bola ale titulná strana čo?" Nemala som náladu na jeho blbé reči. Ak si to neuvedomoval aj ja som bola v sračkách a v akých!

„Dobre musíme sa rozdeliť a nájsť Blaisea! Ja pôjdem do všetkých barov na tejto ulici a ty prejdeš hotel aj tu je pár barov a opýtaj sa aj hostí personál nám nič nepovie lebo sú to osobné údaje o hosťoch či také niečo." Pretočila som očami a odpila si zo silnej kávy. „Hej Sherlock Holmes otoč sa." Povedala som podráždene. Zmätený Blaise kráčal pomedzi stoli a značne sa mu uľavilo keď nás zbadal. Unavena sa rozvalil na stoličku a vypil celý pohár džúsu na ex. „Suchoty?" Opýtala som sa posmešne. „Mám problém." Vyhlásil vážne viac menej smerom k Malfoyovi. „Nie si sám kamarát." Povedal podráždene Malfoy a pozrel sa na mňa. „Nie ty to nechápeš...ja som asi oženil." Okamžite mi zabehol džús ktorý som pila a polovicu z neho som vyprskla rovno na Malfoya. Ten sa zhnusene zahnal a ďalší pohár džúsu vylial na Zabiniho, ktorý okamžite vyskočil a začal nadávať.

„No zdá sa že sme manželia drahý." Dala som si zvlášť záležať na oslovení a potom som zdvihla ruku na ktorej žiarila obrúčka. Ako som predpokladala on mal rovnakú. „Pre Merlinove gate." Zašomral Blaise a poprosil okoloidúcu čašníčku nech mu ihneď prinesie dvojitý burbon.

90 DníWhere stories live. Discover now