„Tak čo povieš?" Opýtala som sa v jednom obchode a vyšla som z kabínky v krátkych červených šatách. „Vyzeráš ako prostitútka tieto sú až moc." Zhodnotil Blaise. Bohužiaľ to boli už asi štvrté šaty ktoré takto ohundral. „Fajn tak výber niečo ty." Vzdala som to. Ten chlap bol neskutočný. Po chvíli mi priniesol obtiahnuté smaragdovo zelené šaty s polovičným rukávmi a stredne hlbokým výstrihom. „Si nádherná." Povedal unesene keď som vyšla z kabínky. Musím uznať že to boli tie najkrajšie šaty aké som na sebe kedy mala. „Fajn beriem tieto a tieto." Došla som k pokladni s dvomi šatami. Jedne boli elegantné čierne a a tie druhé strieborné a ligotavé.
„No tak moment a čo tie zelené?" Tušila som že to vytiahne ale bohužiaľ som si ich nemohla kúpiť. Áno mám dosť peňazí ale nemôžem si len tak kúpiť šaty za tri tisíc lebo sú pekné. Neviem akej značky boli a ani to radšej nechcem vedieť za tú cenu. „Sú príliš drahé na obyčajné šaty nebudem si ich kupovať keď ich nepotrebujem. Nie som aristokratka a nóbl panička stačia mi aj lacné šaty." Vysvetlila som mu. Viem že Blaise je z veľmi bohatej rodiny a pre neho to nie je žiaden problém ale ja si viem vážiť hodnotu peňazí a nebudem sa zbytočne rozhadzovať.
„Ten nie skús si ten modrý!" V obchode s oblekmi som bola ja tá kto kritizoval. „Merlin čo si prišiel z 19steho storočia vyzleč to!" Chodila som sem a tam a hľadala stále niečo ine a viac...viac viac. Neviem to opísať ale vedela som to pocítiť v momente ako som zbadala čierny oblek so zelenou smaragdovou košeľou a čiernou kravatou. Mal perfektný strih a na ňom sedel dokonalo. „Mám pekného manžela všakže?" Opýtala som sa povýšenecky troch slečien ktoré tam stáli a zízali na neho s otvorenými ústami. Keď som sa ozvala od hanby celé sčervenali a okamžite odišli. „Heej mohol som si vypýtať aspoň ich čísla." Zašomral Blaise. Bolo to hrozne vtipné takto ho oslovovať a aj on to rád využíval.
Napríklad v klenotníctve keď som si chcela kúpiť krásny náhrdelník a náušnice. Vždy som mala rada pekné šperky na zvláštne príležitosti a toto sa mi zdala ako dosť zvláštna príležitosť. „Chcem pre moju manželku to najlepšie pretože si to zaslúži." Predavačky sa roztápali pod Blaiseovou galantnosťou zatiaľ čo mňa skoro rozpučilo od smiechu. Nakoniec som si kúpila len jedny náušnice. Boli krásne visiace a ligotavé. A pekne drahé tak som ostala len pri nich ale raz za čas si predsa môžem dopriať veď som si na to zarobila.
Do hotela sme sa vrátili okolo šiestej. „Bol to skvelý deň Blaise naozaj som rada že sme vypadli." Povedala som úprimne. „Aj ja Ginny. Aspoň som na chvíľu zabudol na Daphne...a čo ty? Čo budeš robiť s Deanom?" Keď som počula jeho meno zdvíhal sa mi žalúdok. „Nechcem o ňom ani počuť. Všetky veci mám u Rona a Hermioni ale chcem sa čím skôr odsťahovať no nie k rodičom... chápeš všetci ma budú len ľutovať a na to nemám chuť. Kašlem na toto bastard nech spí s kým chce len nech mi s tým dajú všetci pokoj. Kúpim si vlastný byt ale to chvíľu trvá." Zavrčala som naštvane. Začínala som ľutovať že už v stredu idem domov najradšej by som tam ostala ešte dlhšie aby som sa tomu všetkému vyhla. „Môžeš ostať u mňa." „Čo?!" Vykríkla som okamžite.
„Veď sme manželia nie?..." Žmurkol na mňa zvodne: „...len viem ako sa cítiš prežívam niečo podobné a určite by som nechcel byť ľutovaný tak keby si chcela môžeš u mňa ostať." Navrhol opatrne ale ja som ihneď odmietla. „Nič v zlom ale jedna noc vo Vegas z nás nerobí takých kamošov aby som sa k tebe nasťahovala lebo mám zlé obdobie." Snažila som sa to povedať slušne a zdá sa že to chápal. „No aj tak ak by si niekedy chcela spoločnosť ktorá ti rozumie pokojne sa zastav." Chápavo som prikývla no bolo mi jasné že to nikdy neurobím...kiež by som len vtedy vedela....
Každý išiel do svojej izby aby sme sa pripravili na večeru. Dala som si sprchu a keď som vyšla z kúpeľne na posteli som mala šaty. Tie smaragdovo zelené ktoré som si nekúpila pre ich cenu. Ležali tam s krátkym odkazom. „Viem že sa budeš hnevať ale si v nich neskutočne sexy...ber to ako svadobný dar." Nedalo mi nezasmiať sa. To je ale blázon. Obliekla som sa namaľovala a učesala. Dala som si krásne nové náušnice a bola som pripravená. Stále bolo šialené kde a s kým vlastne som ale čo narobím. Bola som hladná nebol čas na morálne dohady. Zišla som dole do hlavnej haly kde už obaja čakali. Malfoy ma zbadal ako prvý zatiaľ čo mu Blaise niečo vysvetľoval.
Pohľad tretej osoby
„Bol si s ňou celý deň?" Vyštekol Draco na svojho najlepšieho kamaráta. „Áno a zistil som že mám naozaj šarmantnú manželku." Povedal vzdorovito. „Nie je to naozaj tvoja žena ty idiot!" Blaise pretočil očami. „Veď ja vieeem ale je naozaj skvelá a vtipná a..." „Super tak ju skús presvedčiť možno sa ani nerozvediete a budete šťastný až do smrti." Odvrkol ironicky Draco. Nechcel vôbec počúvať o malej Ginny Weasleyovej a už vôbec s ňou nechcel tráviť čas. Celá tá večera bol Blaiseov nápad a jemu sa to absolútne nepáčilo. Kým Blaise niečo rozprával o tom ako sa má Draco chovať slušne on len pozeral do prázdna a premýšľal ako sa odtiaľ môže vykrútiť a ísť radšej do baru.V tom ju zbadal. Ginny vystúpila z výťahu v krásnych šatách so žiarivým úsmevom. Zjavne sa práve s niekým rozprávala vo výťahu. Vykročila s tými dlhými peknými nohami elegantnou ale priamou chôdzou rovno k nimi. Či sa to Dracovi páčilo alebo nie nedokázal z nej spustiť oči. Vyzerala ako vznešená dáma na vysokej úrovni. Draco sťažka prehltol a upravil si golier košele. „A skús povedať že nie je sexy." Šepol mu pobavene Blaise keď si ju všimol aj on. Draco nemohol uveriť že je to naozaj ona. S touto ženou strávil noc. Nikdy by to nepriznal ale bol na to patrične hrdý keď ju takto videl. Táto žena rozhodne stála za hriech.
YOU ARE READING
90 Dní
FanfictionČo urobiť keď sa vám odrazu zrúti vzťah? Ginny sa opije podpáli auto svojmu bývalému, nastúpi na lietadlo do Vegas kde sa rozhodne vydať sa. Ráno sa zobudí vedľa nahého chlapa no nie je to ani jej manžel a bohužiaľ ani cudzí chlap čo by bola v tejt...