Z pohľadu Ginny
Cítila som sa nepríjemne keď na mňa Malfoy celý čas čo som k nim kráčala zízal ale na druhej strane mi to polichotilo. Dokonalý sex symbol Draco Malfoy zo mňa nevedel spustiť oči. Úškrnula som sa a milo som ich pozdravila. Blaise mi ihneď ponúkol svoju ruku. „Drahá." Povedal s úsmevom a ja som to vďačne prijala. „Vy dvaja nie ste normálny." Zamrmlal Malfoy a chcel vykročiť k hotelovej reštaurácii ale Blaise ho zastavil. „Máme rezerváciu v jednej z najlepších reštaurácií vo Vegas. Keďže som využil svoje čarodejnícke schopnosti podarilo sa mi zohnať stôl na dnešný večer úplne na poslednú chvíľu." Žmurkol a viedol ma von z hotela. Malfoy si nahlas povzdychol ale nasledoval nás. Nastúpili sme do limuzíny a tá nás viezla k vysokej presklennej budove pred ktorou parkovali len tie najdrahšie autá.
„Pán Zabini, pani Zabiniová a pán Malfoy." Privítali nás hneď pri vstupe vznešeným oslovením a usadili nás k stolu s výhľadom na celé Vegas. Nedokázala som sa prestať smiať nad tým ako ma nazvali. Pani Zabiniová. „Miláčik dáš si víno?" „Iste drahý." Prikývla som afektovane keď prišiel čašník a opýtal sa na nápoje. „Doneste nám fľašu najlepšieho červeného vína a..." „A fľašu whisky." Prerušil ho otrávene Malfoy. „Je fajn byť na chvíľu nie kým iným." Prehovoril Blaise a šarmantne mi pobozkal ruku. „Súhlasím." Prikývla som. Malfoy stále niečo šomral a potom to zapíjal s whisky.
„Vyzeráme dobre ladíme spolu." Nahodil Blaise a ja som musela uznať že má pravdu. On mal tú zelenú košeľu a ja som mala zelené šaty. Dokonalý pár. Škoda že to bolo len divadielko a v skutočnosti ani jeden z nás nemal dobrý vzťah. Vlastne naše vzťahy boli úplne na hovno boli sme sklamaný láskou a hrali sme sa tam na niečo čím sme neboli. Len Malfoy bol sám sebou. Pil a sťažoval sa. S Blaiseom sme sa celý čas uvoľnene rozprávali o filmoch, koníčkoch, metlobale a hudbe. Neriešili sme žiadne vzťahy to bolo podstatné. Keď sme odchádzali Malfoy bol značne opitý tak sme ho poslali do auta kým zaplatíme.
Prechádzal okolo mňa čašník s plnými rukami tak som ustúpila aby mohol prejsť a to znamenalo že som sa nalepila na Blaisea. On ma automaticky chytil okolo pása a vtedy sa stalo niečo co nemalo. Objavil sa blesk. Niekto nás odfotil. „Slečna Weasleyová ešte prednedávnom sme tvorili pár s Deanom Thomasom ako je možné že ste tu s Blaiseom Zabinim?" „Pán Zabini čo na to vaša priateľka že máte inú ženu už o tom vie?" „Slečna Weasleyová ako dlho trvá tento románik boli ste svojmu priateľovi neverná?" „Pán Zabini..." Blaise ma rýchlo tlačil preč. Ja som bola úplne skamenená len som sa si zakrývala oči pred bleskami z fotoaparátov. Novinári čakali pri dverách reštaurácie a keď nás takto spolu zbadali hneď to využili. Ako som neskôr zistila tá reštaurácia bola u čarodejníkov veľmi obľúbená preto tam boli tí novinári.
„Uhnite!" Vrčal na nich Blaise a predieral sa aj so mnou von. Teraz sme boli na seba nacapený ešte viac čo sa im skvelo hodilo. Rýchlo sme nastúpili do limuzíny. „Kurva!" Zanadávala som a kopla som do minibaru. Malfoy ležal na sedadle oproti mne a škeril sa. „Ja som vám vravel že je to idiotský nápad." Mala som chuť skočiť po ňom a zaškrtiť ho! „Dobre toto je zlé." Zhodnotil situáciu Blaise aj to celkom jednoducho. „Zlé? Blaise budeme na titulkách všetkých časopisov! A len dúfaj že si nevšimli tie obrúčky!" Kričala som zúfalo. „Niečo vymyslíme." Snažil sa ma upokojiť ale ja som rozhodne pokojná nebola. „Šibe ti? A čo chceš vymyslieť? Všetci si budú myslieť že sme milenci!" Toto bola katastrofa. Ak toto uvidia naši a moji bratia a Hermiona s Harrym... Môžem sa ísť rovno obesiť.
„Tak čo vy hrdličky dáte svadobné fotky do novín?" „ZAVRI HUBU!" Skríkli sme po ňom obaja naraz vo chvíli keď limuzína zastavila pred hotelom. „Rýchlo, stavím sa že im nebude dlho trvať kým zistia kde bývame." Bez zbytočného zdržovania sme sme prebheli cez hotelovú halu rovno do výťahu. Vošli sme ku mne do izby kde si Malfoy otvoril chladničku a vybral ďalšiu fľašu. Tentokrát burbonu. „Blaise čo teraz?" Klesla som zúfalo na posteľ. „Nič nechajme ich v tom." Povedal akoby nič. „Zbláznil si sa?!" Pochybujem že jeho rodičia budú nadšený keď ho uvidia na titulnej strane so mnou!
„Držal som ťa za pás, boli sme v luxusnej reštaurácii v Las Vegas, odišli sme v limuzíne navyše perfektne zladený...Ginny toto sa ututlať nedá." Mal pravdu. Na toto nám nikto nenaletí a navyše médiá to nafúknu tak že bude úplne jedno ako sa k tomu vôbec vyjadríme. „Super nápad, viete že za nami teraz stále pôjdu? Ja s vami dvomi nechcem mať nič spoločné majte sa." Malfoy sa postavil a chcel odísť ale ja som ho zastavila. „Tak teraz ma dobre počúvaj si v tom s nami! Inak pôjde do novín aj toto!" Vytiahla som Blaiseovi telefón z vrecka ktorý nechal na izbe v prvú noc keď sme sa akože s Malfoyom spolu vyspali. Napadlo ma že bude fajn mať jednu fotečku v posteli len ja a on a ani Blaiseovi som o tom ešte nepovedala.
„Si malá prekliata beštia! Vyfotila si sa so mnou?! Ty si sa so mnou vyspala naschvál!" Kričal po mne a chcel mi vytrhnúť mobil ale to som nedovolila. Odstúpila som a Blaise skočil medzi nás. „To stačí Draco bol to môj nápad ona za to nemôže!" Zakričal po svojom kamarátovi čím ho umlčal.„Robíte si zo mňa srandu alebo čo?" Zreval Malfoy a v jeho očiach sa zablyslo od zlosti. „Nespali ste spolu! Bol to môj nápad aby si bol ráno len prekvapený kvôli tomu čo ste sa tu s Ginny naťahovali tak sme ťa len vyzliekli keď si zaspal pozri tu som aj ja." Vysvetlil opatrne Blaise a ukázal mu fotku na ktorej bol naozaj aj on. Malfoy penil. Čakala som že sa rozletí ako bomba ktorá vybuchne a zoberie so sebou aj pol hotela. „Tak dosť odchádzam!" Vypochodoval z izby s hlasným buchotom a tresknutím dverí. „Asi si už pôjdem ľahnúť."
Ticho po niekoľkých minútach sklamane prerušil Blaise. Bol naozaj smutný z toho že sa pohádal so svojim najlepším kamarátom. A mne to bolo ľúto. Nie kvôli tomu idiotovi Malfoyovi ale kvôli Blaiseovi ktorý mi akosi padol do oka pretože som zistila že je to naozaj milý chlap. Keď Blaise odišiel ľahla som si do mäkkej postele a zapla som si telku. Chvíľu som do nej bezvýznamne hľadela. „Ale do pekla!" Zanadávala som a postavila som sa z postele.
YOU ARE READING
90 Dní
FanfictionČo urobiť keď sa vám odrazu zrúti vzťah? Ginny sa opije podpáli auto svojmu bývalému, nastúpi na lietadlo do Vegas kde sa rozhodne vydať sa. Ráno sa zobudí vedľa nahého chlapa no nie je to ani jej manžel a bohužiaľ ani cudzí chlap čo by bola v tejt...