9. Odvážny chlap

272 22 0
                                    

Opito som sa hodila na posteľ. Vypila som dve fľaše vína a to bola naozaj silná káva po tých pohároch whiskey dole v bare. Z vonku sa ozývala hlasná hudba a krik, smiech. Ľudia sa zabávali. Pre merlina veď som vo Vegas a ležím tu ani nie pred polnocou, nudím sa a som zúfalá. Takto to predsa nemôže byť. Postavila som sa a prezliekla. Obliekla som si jedny z nových sexy šiat a upravila som si make up. Potom som vyrazila do noci v Las Vegas!

„Krásna dáma môžem vás pozvať na drink?" V jednom bare ktorý som si vybrala pre pútavé osvetlenie si ku mne prisadol celkom sympatický chlap. Bolo fajn byť chcená a môcť to využiť. Keď som bola s Deanom nikdy som neflirtovala s inými chlapmi ani len so srandy pretože som si ho vážila... bohužiaľ. „Vy nie ste odtiaľto pravda?" Pokrútila som hlavou a vypila svoj drink. Rozhodla som sa že uprednostním drinky pred tvrdým alkohol aj keď to budem ráno ľutovať možno ešte viac. „Som z Anglicka, z naozaj malej dedinky." Priznala som. On bol tiež len turista, z New Yorku. „Nikdy som tam nebola." Zhrozene sa chytil za srdce.

„To nie veď je to svetové mesto to musí navštíviť každý... dúfam že ak sa raz rozhodnete prísť môžem vás tam trochu previesť."  Jemne na mňa žmurkol čo ma rozosmialo. „Keby som sa vám len tak ozvala ani by ste nevedeli kto som." Mávol rukou a potom mi ju podal. „Prosím...som Kevin nevykajte mi madam." Páčilo sa mi že je stále taký zdvorilý. Dovolil mi týkať mu ale on mne napriek tomu stále vykal ako pravý gentleman. „Ginerva." Chrbát dlane mi jemne pobozkal. „Povedz Ginerva a čím sa živíš?" No do riti. V duchu som začala nadávať a rýchlo premýšľať nad niečím muklovským. „Podnikám." Povedala som nakoniec.

„A čo ty?" Veľmi rýchlo som chcela odvrátiť pozornosť od seba lebo som netušila čo taká podnikateľka robí a len by som sa strápnila. „Klamem bohatým ženám, zvádzam ich a potom z nich ťahám peniaze." Povedal s kamennou tvárou načo som sa hlasno rozosmiala. „Hlúposť." Povedala som cez smiech. „A to už prečo?" Zvedavo sa na mňa zapozeral a čakal čo poviem. „Ako môžeš vedieť že som bohatá? Navyše ako môžeš vedieť že nie som len klamárka a zlatokopka a ja som tu tá kto chce dostať slušný balík peňazí." Vypila som ďalší drink pričom som z neho ale nespustila oči.

„Hmm...to bolo dobré." uznal a poprosil o ďalšie drinky. „Ak sa ma snažíš opiť a uniesť zvoľ inú metódu pretože ja znesiem zaručene viac ako ty." Uškrunula som sa a opäť som vypila drink. Tentokrát na ex a naznačila som barmanke nech mi doleje. „Je tu akosi dusno nejdeme von?" Opýtal sa a šarmantne mi ponúkol svoju ruku. Rýchlo som zase exla svoj posledný drink. Mala by som menej piť keď sa na to tak teraz pozerám. „Rozmýšľam či chcem aby si pre mňa ostala krásnou neznámou alebo chcem o tebe vedieť úplne všetko." Prehovoril ku mne keď sme kráčali po ulici. „Pokiaľ odomňa nechceš ujsť s krikom tak sa nepýtaj." Podarilo sa mi ho rozosmiať tak ako predtým rozosmial on mňa. Musím uznať že tento chlap sa mi naozaj páčil.

„Fajn povedz čo najšialenejšie si v živote urobila...ak dovolíš začnem ja..." Na chvíľu sa zamyslel a potom prehovoril: „Na strednej som sa zamiloval do mladej učiteľky dejín a mal som jej fotku pod vankúšom... keď to našla moja mama myslela si že má ta učiteľka zneužíva.... keďže som sa hrozne hanbil povedal som že som si myslel že je to fotka mojej spolužiačky keď som ju bral zo školského albumu. Dva roky som musel nosiť silné dioptrie pretože sa zdalo že som slepý ako peň." Neveriacky som zastavila a dva krát som sa ho opýtala či to myslí vážne.

Nanešťastie som bola na rade ja. Veru že som nemusela zachádzať ďaleko do minulosti. „Podpálila som auto svojmu priateľovi ktorý ma podviedol so sestrou mojej kamošky, opila som sa s dvomi chlapmi ktorých som neznášala celú strednú školu odletela som s nimi do Vegas pričom som si jedného zobrala za muža pretože....ani neviem prečo a na druhé ráno som sa zobudila nahá s tým druhým v posteli, keď sa vrátim domov musím ostať bývať u svojho brata, ktorý sa ma už asi päť rokov snaží dať dokopy s jeho najlepším kamarátom aj keď sme mu obaja povedali že sa to nestane a práve teraz rozmýšľam nad tým že sa vyspím s chlapom ktorého poznám necelú hodinu pretože som nadržaná a zúfalá."

Povedala dom nezaujato a rozmýšľala som ako hlboko som klesla a kedy sa môj život začal poberať do takejto beznádeje. Kevin vypúlil oči a obzeral sa za seba. Napadlo mi že hľadá najlepšiu cestu na útek. Až keď sa ozval krik pochopila som že sa mýlim.  Nie že by ho to určite nenapadlo. Pozrela som sa kam sa pozeral on a zbadala som troch poriadne namakaných chlapov ktorí bezvýčitiek kopali a mlátili niekoho na zemi. „Sú to členovia gangu musíme vypadnúť." Vyzval ma a rýchlo ma ťahal za ruku pri mi kázal sa neobzerať. Jasné že som sa obzrela a dobre som spravila pretože som spoznala toho nešťastníka ktorý tam ležal v kaluži krvi.

„Do riti!" Vytrhla som sa Kevinovi a rozbehla som sa k tej bitke. V tých topánkach to šlo samozrejme debilne. Prečo ich vôbec ešte nosím? Mala by som sa naučiť že existujú aj iné elegantné topánky v ktorých sa dá aj utekať narozdiel od tých idiotských ihličiek! „Hej! Hej!" Kričala som už z diaľky ale nikto ma nepočúval. „Hej vy banda sprostých hluchých hláv!" Zvrieskla som a oni do neho prestali kopať. Už som bola takmer tam. Pozrela som za seba kde je Kevin a prekvapenie... už tam nebol. Bežal dole ulicou opačným smerom odomňa. „Veľmi odvážny chlap." Precedila som pomedzi zuby.

„Vypadni žubrienka." Sykol po mne jeden z nich. „Pozri krásavec ešte raz mi povedz žubrienka a ukážem ti ako vedia byť vysoké topánky nebezpečné pretože ti nimi vypichnem oči!" Vykríkla som naštvane. „Ale ale dievčatko je nejaké zúrivé." „Čo si mala ťažký deň? Vypredali ti značkovú kabelku akú má aj tvoja kamoška?" Tentokrát sa ozvali tí zvyšný dvaja a vo mne začala vrieť krv. Mala som chuť niečo podpáliť!

„Áno mala som prijam skurvený deň a aj tie posledný tri boli skurvené, behom jednej noci som sa stala slobodnou, kriminálničkou, striptérkou a vydatou ženskou a práve teraz kopete do kamaráta môjho manžela a okrem toho že zajtra budem aj tak na titulke ma nedokáže strápniť už nič takže ak sa do celej tejto šarády pridá aj bitka s mafiou či gangom či aká sračka ste fajn len do toho ale niekto dnes bude plakať a obávam sa že to budete vy pretože som SKURVENE NASRANÁ!"

90 DníWhere stories live. Discover now