Asi dve a pol hodiny sme ohovárali jeho otca o tom aký je to zbabelec a hajzel. Malfoy hovoril o jeho známostiach ale všetkých kšeftoch ale ani raz ho nespomenul v súvislosti so sebou samým. „A čo ty Weasleyová?" Opýtal sa ma odrazu po jednej z trápnych chvíľ ticha. „Čo tvoja dokonalá rodinka? Či si zúfalá len z nevery Thomasa?" V žiadnom zlom sne by som sa nikdy nevyspovedala práve Malfoyovi ani keby zvieratá padali z oblohy. No toto bola iné, nedalo sa to nijako nazvať pretože to nedávalo zmysel.
Ja a Draco Malfoy sme si vylievali srdcia jeden pred druhým, sťažovali sme sa na svoje problémy a obavy a to v 12 hodinovom lete v podnapitom stave. Nie že by sme si tých whisky neobjednali viac ako sme možno mali ale čo už. Horší bol potom ten účet ktorý sme dostali ale o tom potom. „Úprimne? V mojej rodine sú všetci dokonalý... dokonalý najstarší Bill s krásnou dokonalou manželkou Fleur s krásnou dcérou a úspešnou kariérou vo Francúzsku ktorý aj s druhým dokonalým Charliem ktorý je silný a odvážny chlap ktorý pracuje s drakmi na najvyššom poste! Mimochom hneď ako odišli z domu pomáhali našim s peniazmi ďalšie plus. Potom je úžasný inteligentný Percy ktorý si svoj skvelý život vybudoval na vzdelaní a inteligencii a pracuje len pol dňa pretože potom sa venuje svojej žene a dcére ktorá nesie meno po našej mame no nie je to sladké?"
Zhlboka som sa nadýchla pretože bol rad na Fredovi a Georgovi a pri každej spomienke na Freda ma pichalo pri srdci. „Mama každý rok spomína na Fredove narodeniny, meniny aj úmrtie ale už dva roky si nespomenula na narodeniny nikoho iného z nás vždy jej to otec musel pripomenúť v deň keď sme mali prísť na oslavu... chýba mi brat ale mama občas zabúda že má ďalších šesť detí... George má úspešný biznis a vzal si lásku zo školy. Ron má skvelú kariéru a je predsa členom zlatého tria no kto nepozná jeho meno?!" Vypila som jednu z whisky ktorér sme mali už prichystané na stolíkoch aby letuška nemusela chodiť stále hore a dole. Potom som pokračovala:
„A jeho dokonalá manželská Hermiona ooo aaano najmladšia ministerka mágie v histórii! Mama ju má radšej ako mňa lebo je to jej Hermiona a navyše aj Harryho! Úžasný Harry Potter. Všetci sú taký skvelý a jedinečný že si zaslúžia obdiv a uznanie ale ja? Povedz čo som dokázala ja? Nič. Som len malé dievčatko ktoré trebalo vždy chrániť lebo to sama nedokázala. Ja potrebujem niekoho kto na mňa bude dávať pozor!" Opäť som si musela vypiť až ma striaslo.
„Naši sa ma už niekoľko rokov snažia dať dokopy s Harrym. On sám im milión krát hovoril že sme len priatelia ale oni nieee Ginny potrebuje chlapa ako Harry takého ktorý ju ochráni lebo ona sama to nedokáže lebo je len hlúpe malé dievča!" Znova poldeci. Potrebujem ďalší alkohol! „To že som si úplne sama bez ich známosti a slávy vybudovala metlobalovú kariéru to ich nezaujíma! Som najžiadanejšia triafačka v štáte a tento rok som nominovaná aj na celú Európu ale vieš čo?..." zobrala som Malfoyovu whisky lebo moja došla a vypila som aj tú.
„...Je to jedno pretože som len malá Ginny ktorá na Vianoce nemôže ísť po drevo do krbu lebo je to príliš ťažké! A to že som minulú sezónu ležala v nemocnici lebo ma zhodil z metly jeden hráč do bolo neskutočné! Ako si to mohol dovoliť veď som len mladé a krehké dievča nemôžu proti mne dať takého mohutného chlapa! Ale to že zvyšok oddelenia tam bol preto lebo to boli hráči ktorých som odstavila ja to ich nezaujímalo to asi ani nebola pravda pretože to krehké dievča ako ja nezvládne!" Malfoy mi naznačil aby som bola tichšie a sám dobrovoľne mi podal svoj pohárik pričom zakýval na letušku nech dam donesie ešte po päť pohárov každému.
„Niečo ti poviem Ginerva Weasleyová. Si najsilnejšia ženská akú som kedy stretol a si do pekla nesmrteľná! Nikdy ťa nechcem nasrať po tom čo som videl vo Vegas a Thomasovo auto. Si pekná beštia a buď na to hrdá a ty rozhodne nemôžeš byť s chlapom ako je Potter...vlastne ani neviem s kým by si mala byť lebo podľa mňa neexistuje chlap ktorý by ťa bol hodný lebo ty si tá najštýlovejšia žena čo kráča po tejto zemi a navyše máš perfektný zadok!" Celý čas ma držal za ruku a pevne mi ju stláčal. Hovoril to s takým elánom a presvedčením že som tomu začala veriť aj ja. Nikdy mi nikto nepovedal niečo krajšie ako on. Cítila som že vo mňa verí viac ako ktokoľvek iný koho poznám.
Nevedela som čo mám povedať a myslela som že mi stečie slza od radosti že na tomto pekelnom svete existuje aspoň jeden človek ktorý si myslí že som silná sama taká aká som. Tak som sa teda rozhodla konať srdcom a objala som ho. Na sedadlách v lietadle to bolo síce trochu nepohodlné a komplikované ale aj tak som sa cítila skvelo. Malfoy mi na počudovanie objatie jemne opätoval. „Vy dvaja spolu chodíte?" Ozvalo sa odrazu. Pozreli sme sa na sedadlo cez uličku a sedelo tam malé blonďavé dievčatko. Jeho mama spala vedľa nej. Ona sa nás spokojne usmievala a sledovala nás.
„Nie my sme len... známy." Spamätal sa ako prvý Malfoy. Ona sa uškrunula. „Hej čo sa škeríš?" Zamračil sa na ňu. Prišlo mi to vtipné. Veľký Draco Malfoy sa háda s osem ročným dievčatkom. „Moja mama tvrdí že len ľudia ktorí sa ľúbia sa najprv hádajú, potom si uvedomia čo ich spája a nakoniec sa objímajú a bozkajú." Pozreli sme sa na seba a potom späť na ňu. „Môžeš si byť istá že my dvaja sa bozkávať nebudeme." Ubezpečila som ju presvedčene. „Uvidíme...mama tiež tvrdí že keď dvaja pijú a nech sú ich úmysly akékoľvek aj tak to skončí sexom." Malfoy vyprskol whisky na sedadlo pred sebou. Ja som nehybne držala pohár v ruke a nebola som schopná ho ani vypiť čo bolo veľmi zvláštne keďže som sa už skôr nevedela ovládať aby som nepila.
„A ty vieš čo to znamená?" Opýtal sa jej Malfoy nechápavo. Keď sme my mali toľko čo ona určite sme slovo sex ani len nikdy nepočuli. „No mama tvrdí že je to kľúč ku každému vzťahu. Keď to príde presne viete či s tou osobou chcete byť navždy alebo nie ako keď dáte kľúč do zámku. Buď sa dvere otvoria alebo sa otočte a choďte hľadať iné lebo cez tieto sa nedostanete ani oceľovým pačidlom." Zastavila som letušku ktorá nám chcela položiť pitie na stolčeky a rovno som jej dva poháre vytrhla z rúk a vliala ich do seba ako drogu.
„Ste v poriadku máte ťažkosti z letu?", Opýtala sa starostlivo letuška. Zrejme si už musela myslieť že plánujeme teroristický útok. „Sú v pohode len rozmýšľajú či spolu budú mať dnes sex." Ozvala sa opäť tá malá a letuška zbledla na smrť. Okamžite odkráčala preč a po zvyšok letu k nám neprišla ale stále poslala tú druhú. „Vieš dievčatko máš veľmi múdru mamu." Povedala som na odľahčenie. „Ocko tvrdí že je dutá ako bambus ale že ju aj tak ľúbi lebo že aj on je strašný kretén a nikdy sa na to nesťažovala a o tom láska je nie? Má byť tak trochu šialená a ak nedáva zmysel je skutočná." To decko nám tam už asi pol hodinu hovorilo o radách o láske a my sme len pili a pili a nestačili sme sa diviť.
KAMU SEDANG MEMBACA
90 Dní
Fiksi PenggemarČo urobiť keď sa vám odrazu zrúti vzťah? Ginny sa opije podpáli auto svojmu bývalému, nastúpi na lietadlo do Vegas kde sa rozhodne vydať sa. Ráno sa zobudí vedľa nahého chlapa no nie je to ani jej manžel a bohužiaľ ani cudzí chlap čo by bola v tejt...