Tüm okuyanlara teşekkür ederim umarım hep böyle kalır. Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Unutmadan Fulyauhl sanada çok sağol yorumlarına bayılıyorum :D
"Ne oldu biliyormusun? Se..."
"Melih yeter!"
Telefonum çaldı birden yine bir mesaj geldi. Yine bilinmeyen bir numaradan. Mesajı okumadan Melih telefonu elimden aldı ve mesajı sesli okudu.
'Numaranı değiştirmene gerek yok ben her numarayı bulurum. Unutmadan Talat arkadaşına selam söyle umarım hediyesi hoşuna gitmiştir.'
Ne yapacağımı bilemedim. Yere oturdum ve ağlamaya başladım. Çok suçlu hissetim kendimi. Kimsenin yüzüne bakamadım utancımdan.
-"Ben.. gerçekten çok özür dilerim. Bu kadar büyüyeceğini düşünmedim. Herşey benim suçum, biliyorum ne kadar özür dilesem boş ama gerçekten özür dilerim."
Birden bir el hissettim omzumda. Talatdı.
"Duygu kendini suçlama, senin bir suçun yok. Sen böyle olacağını bilemezdin."
Hala ağlıyordum ve yere bakıyordum. Çok güçsüzüm.
-"Ama bunların hepsi benim yüzümden oldu."
Talat yanıma oturdu ve ona bakmama sağladı.
"Lütfen bunları düşünme artık tamam mı? Hiçbirşey senin yüzünden değil." Bunu söylerken gözyaşlarımı sildi.
"Hadi kalk artık." Bana elini uzattı ve bende tuttum ve onun yardımıyla ayağa kalktım.
Göz gözeydik. Sanırım bir kaç saniye bakıştık ve birden bana sarıldı. Bende karşılık verdim. Kulağıma sessizce
"Daha ağlama çirkin oluyorsun" dedi.
Yüzümde bir gülümseme oluştu ve nedense kendimi onun kollarında güvende hissettim. Melih "Hadi artık inelim" dedikten sonra ona sarılmayı bıraktım ve aşağa indik. Tatlı falan yedik ve ben mutfakta oturuyordum çünkü Sevdayla mesajlaşıyorduk. O sırada Talat geldi ve yanıma oturdu bende Telefonu mu kenara koydum.
"Duygu?"
-"Efendim?" Ben hâlâ onun yüzüne bakamıyordum ve Talat elimi tuttu.
Bilmiyorum neden ama birden kalbime bir sıcaklık geldi sanki. Ellerimizin üzerine bakıyordum. O elini sımsıkı sarmıştı benim küçük ellerimin üzerine, sanki bıraksa birşey olacakmış gibi.
"Bana lütfen o mesajla ilgili herşeyi anlatırmısın?"
Ona herşeyi anlattım ve çok sinirlendi, bunu elimi daha sık tutmasından anladım.
"Duygu sen üzülme tamam mı? Ben senin yanındayım."
-"Sorun da bu işte. Sen yanımda olduğun sürece seni de beni de rahat bırakmicaklar. İnan bana sana ne kadar çok güvensemde, ne kadar yanımda olmanı istesemde olmuyor. Bu yüzden hep sen zarar göreceksin ve ben bunu istemiyorum anlıyormusun?"
Bunları dedikten sonra Talat ellerini çekti ve o da artık benim yüzüme bakmıyordu.
"Yani bir daha görüşmeyelim mi diyorsun?"
-"Evet, bence en doğrusu bu olacak. Lütfen beni yanlış anlama."
"Tamam sen nasıl istersen."
-"Teşekkür ederim."
Talat hemen yanımdan kalktı ve kapının nasıl kapandığını duydum bende ötekilerin yanına oturdum. Hiç konuşmaya niyetim yoktu ama birşey anlaşılmasın diye yüzüme sahte bir gülücük koydum. Yaklaşık bir saat sonra da Annem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime yazılan en güzel İsim
Любовные романыHava soğuktu. Eylül ayı gibi değildi. Rüzgar esiyordu ama yinede güzel di hava. Arada saçlarım yüzüme doğru geliyordu ve gerçekten çok zorluk çekıyordum simidimi yemekte. "Biliyormusun, bazen bir insanı deniz gibi seversin. Her huyu güzeldir, deniz...