Oooof ben şimdi ne giycem ya?
Yarım saat dolabımın karşısında durdum ve sonunda ne giyeceğime karar verdim.
Çiçekli bir bluzum vardı onu ve jeans dar pantolonumu giydim. Tam saçlarımı yaparken telefonuma bir mesaj geldi.
Telefonuma baktım ve mesaj Sevdadan gelmişti.
"Kızım bana yardım et ne giycem ben? Burda depresyona gircem yardım eeeeeet."
Mesajı okuduktan sonra hemen aradım onu.
-"Ne oldu kız?"
"Ne giysem bilemiyorum bana yardım et lütfen."
-"Kızım sen zaten ne giysen yakışıyor ama tabi ki Melih de geldiği için daha da güzel olman gerekiyor dimi?"
"Eveeeet acaba elbise mi giysem?"
-"Yok lan elbise giyersen götün donar hem çok abartılı olur"
"Haklısın sen ne giydin?"
-"Ben normal bir pantolon üzerinede bir bluz giydim. Hani senin çok güzel bir siyah bluzun vardı onu giy üzerinede bir kolye tak güzel olur bence."
"Siyah? Hani şu salaş olanı mı diyorsun? Doğru aslında olabilir ama nasıl bir kolye takcam uzun mu yoksa boyundan olan mı?"
-"Bence boyundan daha hoş durar bende var bir tane güzel yakışır sana getirim istersen?"
"Tamam çok sağol o zaman ben hazırlanim hadi sonra görüşürüz kolyeyi de unutma öptüm hadi bay."
Bunu demesiyle telefonu kapatması bir oldu.
Önemli değil canim tabi ki de yardım ederim ne olcak.
Ben hala düşünürken telefonuma mesaj geldi. Melihden di..
"Duygu ben bir arkadaş getirsem olur mu?"
-"Hayırdır?"
Ya ama şimdi biri daha gelirse bunlar yalnız kalamaz ki, bende ne güzel planlar kurmuştum.Iki dakika geçmeden hemen cevap gelmişti.
"Benimle buluşmak istediğini söyledi bende olmaz dedim ama çocuk ısrar ediyor. Sen tamam dersen bizimle gelebilir diye mesaj atcam ona."
Ben senin... bu çocuk nerden çıktı şimdi yaa ama ne yapalım şimdi o kadar hazırlandık.
-"Fark etmez çok istiyorsa gelsin. Hadi beni tutma hazirlanmam lazım :-)"
"Tamam teşekkür ederim sonra görüşürüz o zaman."
Telefonumu hemen yatağımın üstüne attım ve saçımın başına geçtim. Saçlarıma düz fön çektim ve açık bıraktım. Zaten saçımı çoğu zaman açık bırakırım. Saçım bittikten sonra yüzüme renklendirici krem sürdüm ve hazırdım. Saate baktım ve 15 dakikam kaldığını fark ettim. Hemen Sevdaya mesaj attım.
"Hazırmısın? Ben on dakika sonra evden çıkarım. "
"Evet yoldayım" oha bu kız hangi arada hazırlandı lan?
"Anneeeeee ben çıkıyorum" diye bağırdım ve aynı zaman da ayakkabılarımı giydim.
"Tamam kızım geç kalma" canım annem ya ne kadar da düşünüyor beni.
"Geç kalmam hadi bay" dedim anneme bir öpücük verdim ve çıktım.
Tramvayın gelmesine iki dakika kalmıştı, geldiğinde bindim ve Sevdayı gördüm tabi ki hemen yanına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime yazılan en güzel İsim
Roman d'amourHava soğuktu. Eylül ayı gibi değildi. Rüzgar esiyordu ama yinede güzel di hava. Arada saçlarım yüzüme doğru geliyordu ve gerçekten çok zorluk çekıyordum simidimi yemekte. "Biliyormusun, bazen bir insanı deniz gibi seversin. Her huyu güzeldir, deniz...