Bu bölüm çokta iyi olmadı. Umarım yinede beğenirsiniz iyi okumalar.
-"Anneeeeeee ben geldim" diyerek eve girdim çantamı attım ve ayakkabılarımı çıkardım.
"Hoşgeldin kızım. Okulun nasıl geçti?"
-"Iyi ya nasıl olsun öğretmen konuştu da konuştu. Yeni Sınıfta iyi. Ama bil ki sınıfımda kim var?"
"Kim?"
O kadar çok heyecanlanmıştım ki ve annemin de sevineceğini biliyordum.
-"Meliiiih hani bizim binada oturuyorlardı ya Feyza teyze falan."
Annemin gözleri büyüdü birden.
"Aaaaaah o küçük sümüklü Melih? Ne güzelmiş annesi falan nasılmış sordun mu?"
Bu arada Karnım çok fena acıkdı. Önüme buzdolabının koysalar bırak içindekileri buzdolabı bile yiyebilecek durumdaydım.
-"Evet evet sordum hepsi çok iyimiş. Şey acaba ne yemeği yaptın çok acıktım?"
Bunu sorarak hemen mutfağa geçtim zaten güzel güzel kokular geliyordu burnuma.
-"Anaaaaaaam sen bana sarma mı yaptın? Ay yerim ben seni."
Sarmayı nekadar yersem yiyim asla doymam.
"Heeee tabi sadece sana yaptım hadi elini yıka ve sofraya geç."
Anında elime yıkadım ve sarmanın başına geçtim. Bittiğinde baktım ki sarmaların yarısını yemişim. Ama sadece sarma yemekle kalmadım yanında bir tabak dolusu daha başka birşey vardı. Sanırım bir saat sonra doymuştum. O kadar çok yedim ki yerimden kalkamicam sandım biranda.
-"Anne ellerine sağlık herşey çok güzel olm..bööögh."
Kendimi tutamadım ve gegirdim o kadar şişmişim ki doğru düzgün yürüyemiyordum. Arkamdan kardeşim "Ablacım tam bir Ayısın" dedi.
Bende cevap olarak "Çok teşekkür ederim çok naziksin" deyip odama geçtim.
Dersim olmadığı için biraz telefonda zaman geçirdim ve 2 yeni mesaj geldiğini gördüm.
1. Mesaj Sevdadandı:
'Kız Duygu naber lan naptın bakalım?'
Bende hemen cevapladım
-'Heeec napam yemek yedim oturdum falan filan işte herzaman ki şeyler. Sen neler yaptın? Melihle konuştunuz mu?'
Mesajı yolladıktan sonra diğer mesajı açtım o da Melihden gelmiş.
'Duygu nasılsın iyisindir inşallah? Bu arada Ayşe teyzeme selam söyle.'
Hayırdır ne oluyor bunlara ya ikiside hâl hatır soruyorlar hadi hayırlısı bakalım.
-'Iyidir senden. Aleyküm Selam söylerim sende herkese Selam söyle.'
Bu arada anneme Melihin selam söylediğini söyledim ardından Melihlerin ev numarasını istedi. Eski kankileriyle hasret gidermek istiyormuş anam.
Hemen Melihe mesaj attım ve numarasını verdi.
Biraz instagramda facebookta vakit geçirdikten sonra saatin 7 olduğunu gördüm. Hemen bir duş aldım sonrada dizimin başına geçtim. Bugün Kaçak Gelinler vardı ve hiçbir bölümü kaçırmazdım. Dizi bittikten sonra telefonuma baktım Sevda ve Melihle biraz yazıştıktan sonra hemen yatağa girdim ve yattığım gibi anında uykuya dalmışım.
Cuma günü, bugün okul ve dersler başlıyor ama napalım buda bizim kaderimiz. Yine saat 6:30 da uyandım giyindim ve evden çıktım. Sevda beni durakta bekliyordu ve yüzünde bir gülümseme vardı cok mutlu görünüyordu.
-"Günaydın canikoş"
"Günaydın aşkitoş nasılsın?"
-"Iyidir vallah seni sormalı."
Biraz utandığını fark ettim ve hemen ne olduğunu bilmek istedim.
-"Ne oldu lan? Melihimi ayarladın yoksa"
Bu sefer daha da utanmaya başlamıştı.
"Yok ya ne alaka akşam biraz yazıştık o kadar."
-"Allah allah o kadar yani başka birşey yok öyle mi?" Ağzından laf almaya çalıştım ama heralde gerçekten başka birşey yoktu. Utandığını fark ettiğim için fazla da üstüne düşmedim.
Okula gelmiştik tam önünde durduğumuzda kaçmayı düşündüm bir an ama sonra girdik işte. Biz Sevdayla bir kenara geçtik ve konuşuyorduk. Birden fark etmeden yanımdan Ayı gibi biri geçip bana çarptı ve çantamı düşürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime yazılan en güzel İsim
RomanceHava soğuktu. Eylül ayı gibi değildi. Rüzgar esiyordu ama yinede güzel di hava. Arada saçlarım yüzüme doğru geliyordu ve gerçekten çok zorluk çekıyordum simidimi yemekte. "Biliyormusun, bazen bir insanı deniz gibi seversin. Her huyu güzeldir, deniz...