Arkadaslar gerçekten tüm okuyanlara çok teşekkür ederim. Ben bu hikayeyi bir arkadaşım sayesinde başladım ve onu da desteklerseniz çok sevinirim. Hikayesi gerçekten çok güzel ve okumanızı tavsiye ederim.
Sana uzak kalbine yakın - @guel52
Ayrıca bir arkadaşım yeni başladı onu da desteklerseniz çok sevinirim.
Kendimi bildim bileli sen - @tanyeli06
Çok konuştum iyi okumalar :DUyan hazırlan okula git herzaman ki şeyler. Okula geldiğimizde Aras geldi yanıma. Aslında çok iyi arkadaş olduk diye bilirdik, ama nedense bu çocukta başka birşey vardı.
"Günaydın" dedi gülümseyerek ve bende karşılık verdim.
-"Günaydın"
"Şey biz arkadaşız dimi?"
-"Evet." Bu çocuk ne demeyi çalışıyor ya.
"O zaman bugün okuldan sonra beraber bir cafeye gidelim mi? Biraz konuşuruz falan."
Ne diycemi bilemedim ve Sevdaya baktım o da bana olumlu bir şekilde bakıyordu.
-"Bilmem ki.."
"Lütfen ya ne olcak sonuçta arkadaşız ve arkadaşlar beraber dışarı çıkarlar ama değil mi?"
-"Evet haklısın ama ben biraz düşüneyim sonra sana haber veririm tamam mı?"
"Tamam o zaman tenefüste görüşürüz." Bana sarıldı ve gitti.
Salak mı bu ya niye sarılıyor gerizekalı...
-"Sevda gitmezsem ayıp olmaz dimi?"
"Olmazda niye gitmek istemiyorsun?"
-"Ne bilim bu çocuk garip hem çok tanımıyorum ki onu."
"Sen bilirsin ama çocuk gerçekten yakışıklı benden söylemesi."
-"Allah allah yakışıklı diye çıkayım mi onunla.."
"Onu mu demek istedim salak. Dediğim gibi gitmek istemiyorsan gitme."
-"Tamam."
Bu ara sınıfa gitmiştik ve Melihin bugün okula gelmediğini fark ettim. Öğretmen de geldi. Dersimiz Matematik di. Ben aslında bu dersi seviyorum da, bu okula geleli bir bok anlamıyorum.
Birinci ders bittikten sonra 5 dakikalık bir ara vardı. Bizde sınıftan çıktık.
-"Sevda ben bu matematik dersinde hiçbirşey anlamıyorum yaaa."
"Aynen bende, nasıl geçeceğiz biz bu dersi hiç bilemiyorum."
"Ben sana yardım edebilirim istersen." Arkamda biri konuşuyordu ve birden korktum. Döndüm ve Arası gördüm.
-"Yok Sağol gerek yok" dedim gülümseyerek ama o bunu kabul etmedi.
"Hadi ama okuldan sonra bir cafeye hider ders çalışırız ne olcak?"
-"Şey aslında ge..."
"Hadi lütfen. "
Birden nasıl oldu bilmiyorum ama
"Tamam" dedim.
"İyi o zaman sen beni okul kapısının önünde bekle olurmu?"
-"Tamam" dedim ve gitti.
Sevdaya baktığımda bana Piç smile atıyordu.
-"Hiç öyle bakma zaten senin yüzünden tamam dedim."
"Benim yüzümden mi ben ne yaptım ki?"
-"Ne bilim gaza geldim işte."
"Hee iyi iyi düğününüze çağırırsın artık beni." Bunu dediğinde hemen sınıfa kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime yazılan en güzel İsim
RomanceHava soğuktu. Eylül ayı gibi değildi. Rüzgar esiyordu ama yinede güzel di hava. Arada saçlarım yüzüme doğru geliyordu ve gerçekten çok zorluk çekıyordum simidimi yemekte. "Biliyormusun, bazen bir insanı deniz gibi seversin. Her huyu güzeldir, deniz...