19. Sen?

270 17 16
                                    

Bu bölüm çok fazla gecikti ve bu yüzden çok özür dilerim. Umarım bölümü beğenirsiniz iyi okumalar.

2 gün kalmıştı buluşma için. O günü iple çekiyordum. Ama yinede içimde biraz korku birazda merak vardı. Acaba ne olacaktı o gün?

Sevdayla birlikte çarşıya gidecektik. Ben o gün Sevda da kalacaktım, o yüzden eşyalarımı hazırladım ve saat 3 de buluştuk. Birlikte çarşıya çıktık ve alışveriş yaptık.

-"Sevda Talat bana yalan söyledi."

"Ne konuda?"

-"Bana Arasla bir kavga yüzünden nefret ettiğini söyledi ama Melihe bunu dün anlattığım da çok farklı davrandı."

"Yok ya sana öyle gelmiştir. Talat sana yalan söylemez ki."

-"Bilmiyorum belki bana öyle gelmiştir."

"Evet evet kesinlikle öyledir."

-"Senin bildiğin bir şey yok ama değil mi?"

"Yok yaa ben ne bilcem? Ama Arasla arana bir mesafe koysan iyi olur. Çünkü Talatı seviyorsan, onunla konuşman olmaz. Çocukda zaten başka bir şey var."

Sevda da tuhaf davranıyordu. Nedenini bilmiyorum ama buna gercekten sinir olmuştum.

-"Sevda Aras benim arkadaşım bunu niye kimse anlamıyor? Ben kötü bir şey yapmıyorum ki."

"Ben sana kötü bir şey yapıyorsun demiyorum ki sadece kendine biraz dikkat et."

-"Off Sevda sende başlama yaa."

Bu konu açıldığında herkes bana aynı şeyi söylüyordu ama kimse bana nedenini söylemiyordu.

Alışverişe devam ettik ve sonra Sevdalara gittik. Ailesi akrabaların yanına gittiği için evde yalnızdık. Karnımız acıktığı için hemen poşetleri bırakıp çiğköfteciye gittik.

Çiğköftemizi yerken bir arkadaşı kapıdan içeri girerken gördüm.

-"Sevda, Ali değil mi o?"

"Nerde? Aaah vallah o.. acaba senden hoşlanıyormu daha?"

-"Ne diyorsun sen ya? O hiçbir zaman benden hoslanmadı ki."

"Hee öyledir."

"Sus Sevda sus."

Sevda yine boş boş konuşmaya başlamıştı. Ali de bizi gördü az konuştuk sonra zaten yanımızdan ayrıldı.

Biraz daha oturduk sonrada Sevdalara gittik. Bütün akşam film izledik ve konuştuk. Sevda film izlerken uyuya kalmıştı bende biraz telefonumla oyun oynadım sonra bende uyudum.

~

Sabah bir mesaj sesiyle uyandım. Hemen telefonuma baktım ama mesaj bana gelmemişti. Sevda hâlâ uyuyordu onu uyandırmaya çalıştım ama ne fayda.

-"Sevdaaa telefonuna mesaj geldi diyorum, uyansan artık diyorum, bu nasıl bir uyku yaaa?"

"Duygu git başımdan."

-"Saat 1 olmuş uyan artık."

"Tamam kalkarım. Mesaj kimden gelmiş baksana."

Mesajı okudum ve saşmıştım.

'Sevda bugün buluşmamız lazım. Duygunun bir şeyleri bildiğinden şüpheleniyorum.'

Sevdanın benden asla bir şey saklamayacağını düşünmüştüm ama yanılmışım. Fakat neyi biliyordum? Benden neyi saklıyorlardı? Ve bilsem ne olacaktı? Aklımda yine bin tane soru var dı. Mesajı okuduktan sonra Sevda hemen yatağından kalktı ve telefonu elimden aldı.

Kalbime yazılan en güzel İsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin