4.

1K 34 0
                                    

Gözlerimi açtığımda başımdaki ağrı hala kendini gösteriyordu yüzümü buruşturdum elimi başıma götürdüğümde kolum ağrımıştı bsktığımda serum vardı kafamı cevirdiğimde hastanedeydim son olanlar aklıma geldiğinde korna sesi kafamın içinde yankı yapıyordu baktığımda bir yerimde birşey yoktu derin bir nefes verdiğimde gözlerimi kapattım "kendini nasıl hissediyorsun" tekrar gözlerimi açtığımda karşımda doktor vardı "iyiyim ne zaman çıkacağım" yurda geç kalmadan gitmek istiyordum "saat kaç" kolundaki saate baktığında "6 ya geliyor" merakla konuştuğunda geç olmuştu saat yurda dönmem lazımdı saat 7 den sonra yurda gitmek yasaktı "serumun bitmiş hemşire çağıracağım çıkardıktan sonra gidersin canım geçmiş olsun ve yemeğini aksatma bir daha düzenli beslen" başımı salladığımda "teşekkür ederim" doktor hanım odadan çıkacağı sırada "eminim testi yaptırdım pozitif çıkacak" konuşarak içeriye girdiğinde beni görünce telefonu kapattı "uyanmışsın" ona bakmaya devam ederken "bayılınca sizi hastaneye getiren beyefendi test sonuçu yarım saate çıkmış olur" doktor çıktıktan sonra yanındaki sandalyeye oturdu "iyi misin" tutkunduğumda "evet teşekkür ederim hastaneye kadar getirmişsiniz"

Başını salladı "önemli değil kim olsa aynısını yapardı" hemşire girdiğinde yanıma geldi serumu çıkartırken gözlerimi kapattığımda acımıştı "geçmiş olsun" gittikten sonra ayağa kalktım başım döndüğünde kolumdan tutmuştu geçtiğinde "çıkış işlemini ben yaptım çıkalım mı" odadan çıktığımda arkamdan geliyordu kendimi yorgun hissederken biran önce uyumak istiyordum hastaneden çıktığımda "seni gideceğin yere kadar bırakıyım"

"Teşekkür ederim ama buraya kafar getir-"

"Sorun değil hem bırakmadan içim rahat etmez arabam kenarda" konuşarak ilerlemeye başladığında "zahmet etmeseydiniz" durduğunda "hadi bin" kapıyı açtığında bende bindim kuçağıma çantamı koyduğunda kendiside bindi "nerde kalıyorsun" arabayı çalıştırırken konuştuğunda "şey ***** yetimhanesinde" bana döndüğünde bende önüme döndüm tekrar bsktığımda direksiyonu sıkıyordu bana dönünce önüne döndü başımı cama yasladığımda mesaj sesi geldi "işte bu işte bu!" irkilerek baktığımda "korkutmak istemedim" başımı salladığımda tekrar cama yasladım kafamı uyumak istiyordum sadece...

"Teşekkür ederim tekrar getirdiniz yurda kadar" gülümseyerek bana yaklaştığında "sorun olmadığını söylemiştim hadi gir içeriye" ilerlemeye başladığımda kapının orda müdür vardı "sen nerdesin saat kaç oldu haberin var mı?"

"Özür dilerim" kolumdan tutup yittiğinde hemen koşarak yurda girdim gözlerim dolmuştu odaya girdiğimde kimse yoktu yatağa yattığımda gözlerim kendiliğinden kapandı...

Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum

Karekterler hakkına ne düşünüyorsunuz?

Lexi hakkında ne düşünüyorsun?

Yorumlarınızı bekliyorum

LEXİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin