Kapıya her yaklaştığımda gülümsemem artıyordu sadece bir kaç adım kalmıştı sonunda artık kurtuluyordum buradan "bir yere mi gidiyorsun küçük hanım" duyduğum sesle birlikte durduğumda yutkunmuştum şimdi ne olacaktı hızlıca hoşup gitmelimiydim yoksa onlarla birlikte yaşamaya devam mı etmeliydim "burdan gidemezsin bu kapıdan çıktığın an zaten yakalanacaktın" bir kaç adım attığımda kolumdan tutmuştu gözlerim dolduğunda arkamı döndüm üzgün bir şekilde Edward bana bakıyordu.
"Nereye gidiyorsun sen sessizce! Sen bu ailenin kızısın kardemsin sen benim anla artık! Uzaklaştırma kendinden biz-" yanımıza korumalar geldiğinde bize bakıyorlardı başımı eğdiğimde bir kaç damla akmıştı "sizde bir daha konuşmak yerine işinizi yapın! ben gelmeseydim ne olacaktı!!" bağırdığında sıçramıştım hıçkırdığımda elimle gözyaşlarımı sildim "Efen-"
"Susun bahane dinlemek istemiyorum daha sonra konuşacağız!" kolumdan ilerlettiğinde eve doğru gitmeye başladık geri çekilmeye çalışırken daha sıkı tutmuştu "dur artık!"
"Bıraksana bileğim acıyor hem gidecegim burdan beni zorla bu evde tutup birşeyker yaptıramazsın" ilerlemeye devam ederken derin nefes alıyordum salona girince koltuğa bıraktı beni "oğlum ne yapıyorsun ne oldu sakin ol" oturduğumda herkes salona gelmişti.
Herkes bana bakıyordu başımı eğdiğimde Edward olanları anlattığında bağırmaya başlayacaklardı beni burda zorla tutmuyorlarmış gibi.
"Ne mi oldu anne ben söyleyim! Az önce lexi kaçıyordu! Farkında değilsiniz korumalara bakmaçin ön behçeye gidince farkettim bizi tekrar bırakıp gidecekti biz onu bırakırmısız gibi!!" bağırması ile gözlerim tekrar dolmuştu tüm suç bendeymiş gibi konuşuyorlar ama beni bırakıp giden ailenin yanında asla kalmam ben ben orda mutluyken birden buraya getirdiler geri gitsem de onlar için hiçbirşey değişmez zaten.
"Nasıl gitmeye çalışırsın lan nasıl! Biz seni bu kadar sevip düşünürken nasıl yaparsın bunu!" bağırarak önüme geldiğinde yutkunmuştum ayaga kaltığımda jackın karşısına geçtim "yeter artık tamam mı yeter beni düşünüyormuş gibi yapmaktan vazgeçin evet gidecektim bu sefer belki gidemedim kurtulamadım sizden ama yeniden deniyeceğim sizden kurtulana kadar deniyeceğim sizde seviyormuş gibi yapmayın yıllar önce beni nasıl bırsktıysanız öyle bırskın zor olmaz sizin için banada en büyük iyilik yapmış olursunuz"
"Seni asla bırakmıyacağız diyorum sen ne diyorsun!" üstüme geldiğinde geriye doğru gittim "jack ne yapıyorsun!!" Edward jackı tutarken koşarak salondan çıktım gözyaşlarım akmaya başlarken merdivenlerden çıkmaya başladım aşağıdan bağırma sesleri geliyordu odaya girdiğimde kendimi yatağa bıraktığımda sesleri duymamak için yastığa sarıldım.
Şimdi ne olacaktı belki aile istemiştim abla kardeş abi annem babam olmasını evet ama bunu seneler önce istemiştim çok geç kaldılar bunlar için birden karşıma çıkıp beni buraya getirdiler ve aile olmak istiyorlar ama aile demek bu demek değildir eminim çocuğunu bırakmak değildir dışlamak değildir buraya ait değilim asla da olmayacağım..
Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
Sizce bölüm nasıldı?
Hikaye Nasıl ilerliyor?
Lexi hakkında düşünceleriniz neler?
Edward hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEXİ
ChickLitLexi nın hayatı hiç kolay gitmiyordu acı çekerek yaşamaya çalışıyordu peki bir günde yaşanan olaylar herşeyi daha karmaşık yaparsa? Yıllar sonra gerçek ailen gelirse senelerce yaşadığın unutamıyacağın şeyleri bırakıp onları affede bilirmisin geçmişi...